Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik geloof er niks vanquote:
ja, wel stukken beter, heel af en toe stort ik in, maar dat geeft niet.quote:
schoon opgeruimd huis met veel ruimtequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wel stukken beter, heel af en toe stort ik in, maar dat geeft niet.
lekker vroeg naar bed maar weer![]()
en daar?
heb je weer een uitbouw in elkaar geknutseld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoon opgeruimd huis met veel ruimte![]()
maar wel moe, dus ook vroeg naar bed
twee derde van de spullen in de huiskamer weg gewerkt, dat werkt ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer een uitbouw in elkaar geknutseld?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
Geloof het of niet mensen, maar ik heb zojuist een kopje koffie gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je het naar binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
Nou, door slokjes te nemen en door te slikkenquote:
ooh!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
twee derde van de spullen in de huiskamer weg gewerkt, dat werkt ook
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Een toepass'lijkeDe mijne was veel toepasselijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Dat antwoord verwachtte ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, door slokjes te nemen en door te slikken![]()
senseo koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was Senseo koffie
Ik hou niet van heel sterke koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
senseo koffie![]()
nou ja, je moet ergens beginnen
quote:
nee, al een jaar of 5 niet meerquote:
Doe mij maar gewone koffie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was Senseo koffie
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al een jaar of 5 niet meer
dan wordt het iets lastiger om hetzelfde efeect te krijgen maar niet onmogelijk, wanneer moet ik komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al een jaar of 5 niet meer
Thijs is nog net niet helemaal 5 hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 5x heb gepost, die vind ik leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewone koffie.
Zeg Stu... Wat vind je van de regenjas van die kale knakkert links?
[ afbeelding ]
maandag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
dan wordt het iets lastiger om hetzelfde efeect te krijgen maar niet onmogelijk, wanneer moet ik komen?
Nee, maar dat kan nú de reden zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is nog net niet helemaal 5 he
Wat een tof ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?
Zo, dat klopt beterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 500x heb gepost, die vind ik leuk
Ik denk dat hij eerder de katten de boom in jaagt, omdat dat 'grappig' isquote:
Nee, zo vaak post ik ze toch nietquote:
Ook een goede reden... al lijkt het me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder de katten de boom in jaagt, omdat dat 'grappig' is
Oké, 499 keer danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zo vaak post ik ze toch nietEn ze zijn toch mooi
![]()
dat is goedquote:
Hier staat 'ie nogquote:
Heeft 'ie een bal tegen zijn hoofd gehad?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet hij alleen nog niet, dus we gniffelen nu allemaal stiekempjes
Dan niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 5x heb gepost, die vind ik leuk
De kerstboom om in ploegendienst een hut te bouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
eerst even een manager vertellen dat hij de boom in kan en dan kom ik naar jou
Ik vind alleen blauw en rood mooiquote:
Woohoo, jij kunt goed en leuk tekenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
yay, een trial van photoshop geïnstalleerd. Kan ik tenminste beter tekenen met mijn tekenpalet.
Opruimen lijkt me dan weer net iets minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
Ook een goede reden... al lijkt het me wel leuk om te zien.
de kerstboomquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kerstboom om in ploegendienst een hut te bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |