wij hebben hier de muziek op windkracht 10 aanstaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vonden wij ook, dus nu eerst Inflourious Basterds kijken en dat the Expendables
Hier is ook alles wegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
boom is afgetuigd en woonkamer weer normaal
ben je er flink op los tegen aan gegaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
boom is afgetuigd en woonkamer weer normaal
en sommige moeten niet zo zeuren over rood en blauwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen zouden sneller moeten posten
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je er flink op los tegen aan gegaan
Dat doe ik ALLANG niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en sommige moeten niet zo zeuren over rood en blauw
Preciesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkouden is niet ziek(maar bij sommige mensen wel (niet jij natuurlijk))
Ik zeg toch ook niet dat je ziek bent?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkouden is niet ziek(maar bij sommige mensen wel (niet jij natuurlijk))
dank je
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik even langskomen met een kettingzaag?.
Whehehe, inflouriousquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Trevland het volgende:
Vonden wij ook, dus nu eerst Inflourious Basterds kijken en dat the Expendables
Een goed humeurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel hoef je toch niet mee te nemen
Je kunt genoeg meenemen hoor en de rest draag je gewoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goed humeur.
Ik hoop dat dat me net zo warm kan houden als een trui.
FOK! is wel Taalzuurpruim 2010 he!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is nieuw en ga je bij elke typo/spellingsfout die ik maak zoiets doen?
hey Esquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Een goed humeur.
Ik hoop dat dat me net zo warm kan houden als een trui.
Ik maakte een typo in jouw typoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is nieuw en ga je bij elke typo/spellingsfout die ik maak zoiets doen?
Dat blijktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! is wel Taalzuurpruim 2010 he!
Hey dat is gemeenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte een typo in jouw typo![]()
En nee, maar sommige zijn zo grappig dat ik er even extra om moet lachen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK! is wel Taalzuurpruim 2010 he!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank je wel jij ook
En ik hoop dat 2011 je nou eens een hoop goeds brengt!!!
Ik ben ook gemeen.quote:
2011 gaat een FANTASTISCH jaar wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]Lief
.
2010 is iig met een heel leuk 'agendapunt' voor 2011 begonnen, de start is dus zeker hoopgevend.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen zouden sneller moeten posten
Jij mag datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook gemeen.
Hoe vaak gaan we deze conversatie nog hebben?
Ik mag toch wel gewoon een keertje lachen omdat jij iets grappigs typt?
Dat had ik ook gedaan als iemand anders uit deze sc dat had gedaan, ik vond het gewoon grappig.
Maar ik ben hier zo'n beetje de enige die zulke typo's maaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook gemeen.
Hoe vaak gaan we deze conversatie nog hebben?
Ik mag toch wel gewoon een keertje lachen omdat jij iets grappigs typt?
Dat had ik ook gedaan als iemand anders uit deze sc dat had gedaan, ik vond het gewoon grappig.
handicap ???quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het meer misbruik maken van mijn handicap
Nee, helemaal niet, jij ziet die van anderen gewoon niet omdat je denkt dat het klopt, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ben hier zo'n beetje de enige die zulke typo's maakt
Ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in jouw geval bedoelen ze vaker
Het is een kunstboom.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik even langskomen met een kettingzaag?.
meer omdat ik het beter niet weet en jij ze dan nooit maaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, jij ziet die van anderen gewoon niet omdat je denkt dat het klopt, dat is heel wat anders
Ik noem dat geen handicap.. als je nou 6 van de 10 vingers zou missen dan zou ik zeggen ja...quote:
Ik ga 't zien... De rest aan...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt genoeg meenemen hoor en de rest draag je gewoon
als je zegt wat ik denk dat je zegt dan is dat niet waarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
meer omdat ik het beter niet weet en jij ze dan nooit maakt
Hahahaha, echt, je kunt genoeg meenemen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 't zien... De rest aan...
Da' wief dat eruit ziet alsof ze gesponsord wordt door Michelin, da' ben ik dan.
Wettelijk gezien is het wel zo, ik kan het ook niet helpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik noem dat geen handicap.. als je nou 6 van de 10 vingers zou missen dan zou ik zeggen ja...
Ik zie anders bijna nooit dat jij loopt te kutten met andere zijn typo's behalve dan die van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je zegt wat ik denk dat je zegt dan is dat niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |