Nope, zou het niet wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, geen verzamelaar, een warhoofd...
De rooie had ik met de rest van de TPG bedrijfskleding mee moeten geven omdat dat naar Afrika oid gestuurd zou worden, ik ben een keer m'n regenpak 'vergeten' mee te nemen (wishfull thinking, neeee het gaat echt niet echt regenen), toen kreeg ik een nieuwe en de derde zat bij mijn nieuwe kledingpakket...
Weet jij misschien of ik 'n blauwe in de kast heb?
quote:01. 543 Stuart
02. 191 Trevland
03. 151 DaMart
04. 150 suikertaartje
05. 144 Marijkezwolle
06. 123 goldfinger1963
Geloven doen we in de kerkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik rekende het na omdat Stu het anders niet gelooft.
Als hij het vergeet moet hij even naar de sig van Panda kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook een feit: ST heeft altijd gelijk, gewoon onthouden dus.
ST heeft gelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als hij het vergeet moet hij even naar de sig van Panda kijken
ieder keer weer als ik goed verkouden ben verbaas ik me over de hoeveel snot dir je in 1 keer uit je neus kan krijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou...met al dat snot in mijn hoofd...
quote:
Ehm, ik weet het niet. Geen broekquote:
Symquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Iedereen die ik nog niet gezien heb vandaag: gelukkig Nieuwjaar
sympquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Iedereen die ik nog niet gezien heb vandaag: gelukkig Nieuwjaar
oh ik wil het ook uit mijn neus hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ieder keer weer als ik goed verkouden ben verbaas ik me over de hoeveel snot dir je in 1 keer uit je neus kan krijgen![]()
nu ook weer
Nope, niets gemist eigenlijk hoor. Ze zitten me te pestenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
so wie geht's ?
Heb ik nog iets gemist?
het komt alleen steeds weer terugquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh ik wil het ook uit mijn neus hebben
same to you lovelyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey wokje, alle goeds voor 2011
Hebben we het nu nog steeds over die issue rood of blauw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, niets gemist eigenlijk hoor. Ze zitten me te pesten
ohquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik weet het niet. Geen broek![]()
Geen idee![]()
Ik wil het er niet meer over hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel hoef je toch niet mee te nemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Weet je hoe klein 56 x 45 x 25 cm eigenlijk is in de winter?
nog steedsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over die issue rood of blauw?
het wordt steeds meer hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
hier gaat het gewoon niet weg![]()
en ik had nog niet heel hard gelachen om je duim, dus:
Nee want in de TT heb ik blauw gekozenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het nu nog steeds over die issue rood of blauw?
De top van een alp is doorgaans ook een roteind lopenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het wordt steeds meer hier
en dan ook gewoon het verwijt krijgen " je was toch al verkouden geweest"
ik ben mijn duim kwijtauw
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
Tot zo ver het karten
Kartbaan vandaag niet los
nu maar lekker film kijken
Trev, kijktip voor morgen: vanaf 15:30 2 Muppetfilms achter elkaar (treasure Island en Outer Space) op ik geloof SBS!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
Tot zo ver het karten
Kartbaan vandaag niet los
nu maar lekker film kijken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De top van een alp is doorgaans ook een roteind lopen.
Gelukkig nieuwjaar.
verkouden is niet ziekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelfs JIJ bent aangestoken
![]()
kusje op je stompje
Die laatstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trev, kijktip voor morgen: vanaf 15:30 2 Muppetfilms achter elkaar (treasure Island en Outer Space) op ik geloof SBS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |