Plastic tasjes zijn veel tofferquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, geen plastic tasje, een boodschappentasje
Wat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Symphonic het volgende:
OZNZ: De eerste klap was een daalder waard
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik op gereageerd en dan wacht ik weer op een reactie
Dat zijn plastieke tasjes die op de vuilnishoop terecht komen waar al veel te veel plastiek ligt en bovendien snijden die in je handen als je ze een tijdje draagt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die krijg je gewoon in elke winkel als je iets koopt dus wat moet je ermee![]()
kan je wel weer voorlezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Oh..en mijn accu is zo weer leeg
Noeesssssss, niet die.quote:
Ja, precies wat ST al zei dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het milieu sparen, gekkie![]()
en voor tegen de tasjes-snij in je handen![]()
en voor als er eentje stuk gaat
Geen idee maar je moet gewoon elke 5 minuten kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef es70 het volgende:
Waarom zie ik dat niet? Dat enveloppie hoort dan toch van kleur te verschieten?
[..]
Dat zijn plastieke tasjes die op de vuilnishoop terecht komen waar al veel te veel plastiek ligt en bovendien snijden die in je handen als je ze een tijdje draagt.
Opvouwtasjes ftw.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef es70 het volgende:
Dat zijn plastieke tasjes die op de vuilnishoop terecht komen waar al veel te veel plastiek ligt en bovendien snijden die in je handen als je ze een tijdje draagt.
Opvouwtasjes ftw.
jij nog een keertje?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je wel weer voorlezen![]()
of moet ik nog een keertje
I learned from the bestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij nog een keertje?
want dat deed je namelijk heel erg goed
Over je er in kunnen vinden egsprokebn... In plaats van een regenpak he... kun je natuurlijk ook een aantal plastic tassen openknippen, aan elkaar plakken en die aantrekken als het regentquote:
Zo schiet 't natuurlijk wel op, als jij alles wat ik op mijn lijstje zou kunnen zetten doorstreeptquote:
Geen goed idee want ik ben niet creatiefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over je er in kunnen vinden egsprokebn... In plaats van een regenpak he... kun je natuurlijk ook een aantal plastic tassen openknippen, aan elkaar plakken en die aantrekken als het regent.
Hehequote:
Iets met puppies?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
I learned from the best![]()
nog voorkeur?
Ja, gewoon wat je nodig hebt maar geen dingen die je niet nodig hebt dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo schiet 't natuurlijk wel op, als jij alles wat ik op mijn lijstje zou kunnen zetten doorstreept.
Toilettas, schoon ondergoed/sokken wel een goed plan?
Ja, maar met de kennis van NU...quote:
Hey die ken ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden![]()
[ afbeelding ]
ga je mee dan
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gevonden![]()
[ afbeelding ]
ga je mee dan
Hier mis ik iets ben ik bangquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar met de kennis van NU...
Met een schaar en een rol ducktape zou ook een niet creatieveling een eind moeten komen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen goed idee want ik ben niet creatief![]()
[..]
Hehe
Geeft niet, ik ga toch slapenquote:
Dan heb je helemaal geen plastic meer nodig johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een schaar en een rol ducktape zou ook een niet creatieveling een eind moeten komen hoor.
Jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ga toch slapen
Hmmmz, misschienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een schaar en een rol ducktape zou ook een niet creatieveling een eind moeten komen hoor.
Wat zou je dan ermee doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen plastic meer nodig joh
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trusten Wokquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik maak er ook een eind aan![]()
aan de dag, niet mijn leven
Welterustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaaa, misschien nog even danquote:
quote:Wat zou je dan ermee doen![]()
Wel.o.k.terustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik maak er ook een eind aan![]()
aan de dag, niet mijn leven
Dat ziet er nogal strak (pijnlijk) uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaaa, misschien nog even dan
[..]
[ afbeelding ]
wel lekker waterdichtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ziet er nogal strak (pijnlijk) uit![]()
Welterusten Wok
Het moest toch een regensmoking worden? Dan lijkt iets plastiekerigs me best handig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen plastic meer nodig joh
Het lijkt mij nogal pijnlijk als er zoveel tapje op je huid zitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Het moest toch een regensmoking worden? Dan lijkt iets plastiekerigs me best handig.
Tenzij je jezelf wilt ontharen met ducktape, maar dat klinkt net zo aantrekkelijk als harsen/waxen.
Mag toch hopen dat er dan iets onder zit zodat het niet zo'n pijn doetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel lekker waterdicht![]()
maar het moet er ook nog af
laters stuartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal pijnlijk als er zoveel tapje op je huid zit
[..]
Mag toch hopen dat er dan iets onder zit zodat het niet zo'n pijn doet
* Stuart is even weg want dit is nummer 1200. Misschien kom ik terug en anders ben ik film kijken. PM's en e-mails worden altijd verwelkomt though![]()
Mensen![]()
![]()
koenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje is dit topic nou nog niet dicht
quote:
Nee, Stuart heeft het opgegeven voor vandaag... hij heeft zijn postquotum bereikt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje is dit topic nou nog niet dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |