quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan neem ik deze wel mee.
[ afbeelding ]
Deal.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
Mar je mag best wel langskomen met je zaag. In een strak tuinwerk-pak ofzo.
Dat wist ikquote:
Nou, als jij het je allemaal zo persoonlijk wilt aantrekken, ga je gang.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
Wettelijk gezien is het wel zo, ik kan het ook niet helpen
Ja, vind ik ook een goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wist ik.
Bier is een goed plan.
lagge johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als jij het je allemaal zo persoonlijk wilt aantrekken, ga je gang.
Weet alleen wel dat ik het nooit zo bedoel en dat ik net zo hard lach om sommige taalfouten van andere mensen hier.
Dat weet ik wel maar zo komt het dus soms wel overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als jij het je allemaal zo persoonlijk wilt aantrekken, ga je gang.
Weet alleen wel dat ik het nooit zo bedoel en dat ik net zo hard lach om sommige taalfouten van andere mensen hier.
Oh... Tja... Jee...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in jouw geval bedoelen ze vaker
Dat je iets niet ziet, wil niet zeggen dat het niet bestaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik zie anders bijna nooit dat jij loopt te kutten met andere zijn typo's behalve dan die van mij
zeg ik dat dan? en ik zie niet wat er altijd zo grappig is aan typfoutenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat je iets niet ziet, wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Dat zou juist jij moeten weten
Ik heb ook al eens een typo niet snel genoeg kunnen verbeteren voordat ST hem zag hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie anders bijna nooit dat jij loopt te kutten met andere zijn typo's behalve dan die van mij
sommige kunnen best grappig zijn hoor :0quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? en ik zie niet wat er altijd zo grappig is aan typfouten
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
Okay en nu weer gezellig over iets anders
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan neem ik deze wel mee.
[ afbeelding ]
ik snap ook niet wat er nou zo grappig is aan Youp van 't Hek, maar daar denken sommige mensen heel anders over.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
liefde maakt blindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een typo niet snel genoeg kunnen verbeteren voordat ST hem zag hoor.
Soms zijn ze gewoon grappig. Dan staat er ineens een heel ander woord dan bedoeld wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar nu paste ze hem ook nog aan en stoorde mij zo ergquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms zijn ze gewoon grappig. Dan staat er ineens een heel ander woord dan bedoeld wordt.
Zo heb ik een keer op werk een brief gekregen van een consument die hoopte dat wij konden bemiddelen tussen haar en een bedrijf, zodat er een 'bevredigde' oplossing kon komen....
Of Tineke Schouten, vervelend mens is dat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat er nou zo grappig is aan Youp van 't Hek, maar daar denken sommige mensen heel anders over.
Kijk dit bijvoorbeeld. Snap er niets van.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar nu paste ze hem ook nog aan en stoorde mij zo erg
misschien ook omdat je het niet volgtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk dit bijvoorbeeld. Snap er niets van.
Nee. Ik maakte serieus een fout.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar nu paste ze hem ook nog aan en stoorde mij zo erg
OMG! Inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of Tineke Schouten, vervelend mens is dat.
Ja, vast. Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
misschien ook omdat je het niet volgt
Ik moet vreselijk gaan schiften...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, echt, je kunt genoeg meenemen hoor![]()
Ik ben benieuwd of GF die sketch over hem nog heeft teruggezienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teveel rotzooi waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moet vreselijk gaan schiften...
Weet je wat er normaal gesproken al in mijn gewone tas zit?
Agenda, boek, puzzelboekje, notitieboekje, klein tasje met allerlei onmisbaars (), portemonnee, paspoort, paraplu, boodschappentasje.
Ik kan me er nog een poosje druk om gaan maken.
Wie, wat , waar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of GF die sketch over hem nog heeft teruggezien.
Die kan ik niet meer zienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne niet leuk?quote:
dat boodschappentasje echt welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Teveel rotzooi waarschijnlijk
Al die boekjes hoeven niet mee en paraplu en boodschappentasje ook niet
Ja, en daar heb ik op gereageerd en dan wacht ik weer op een reactiequote:
Waarvoor in godsnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat boodschappentasje echt wel
Ja, die krijg je gewoon in elke winkel als je iets koopt dus wat moet je ermeequote:
Die discussie wil je niet met me aangaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Teveel rotzooi waarschijnlijk
Al die boekjes hoeven niet mee en paraplu en boodschappentasje ook niet
Die zou ik ook niet meenemen johquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Die discussie wil je niet met me aangaan.
Als ik op mijn tas moet gaan zitten om 'm dicht te krijgen kan ik mijn laptop er maar beter ook niet instoppen.
het milieu sparen, gekkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die krijg je gewoon in elke winkel als je iets koopt dus wat moet je ermee![]()
Okay, nou ja, alsof een plastic tasje zoveel ruimte inneemt. Wel van een toffe winkel danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het milieu sparen, gekkie![]()
en voor tegen de tasjes-snij in je handen![]()
en voor als er eentje stuk gaat
neenee, geen plastic tasje, een boodschappentasjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, nou ja, alsof een plastic tasje zoveel ruimte inneemt. Wel van een toffe winkel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |