Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik geloof er niks vanquote:
ja, wel stukken beter, heel af en toe stort ik in, maar dat geeft niet.quote:
schoon opgeruimd huis met veel ruimtequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, wel stukken beter, heel af en toe stort ik in, maar dat geeft niet.
lekker vroeg naar bed maar weer![]()
en daar?
heb je weer een uitbouw in elkaar geknutseld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoon opgeruimd huis met veel ruimte![]()
maar wel moe, dus ook vroeg naar bed
twee derde van de spullen in de huiskamer weg gewerkt, dat werkt ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je weer een uitbouw in elkaar geknutseld?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
Geloof het of niet mensen, maar ik heb zojuist een kopje koffie gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je het naar binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
Nou, door slokjes te nemen en door te slikkenquote:
ooh!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
twee derde van de spullen in de huiskamer weg gewerkt, dat werkt ook
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Een toepass'lijkeDe mijne was veel toepasselijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Dat antwoord verwachtte ik alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, door slokjes te nemen en door te slikken![]()
senseo koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was Senseo koffie
Ik hou niet van heel sterke koffiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
senseo koffie![]()
nou ja, je moet ergens beginnen
quote:
nee, al een jaar of 5 niet meerquote:
Doe mij maar gewone koffie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was Senseo koffie
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al een jaar of 5 niet meer
dan wordt het iets lastiger om hetzelfde efeect te krijgen maar niet onmogelijk, wanneer moet ik komen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al een jaar of 5 niet meer
Thijs is nog net niet helemaal 5 hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 5x heb gepost, die vind ik leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewone koffie.
Zeg Stu... Wat vind je van de regenjas van die kale knakkert links?
[ afbeelding ]
maandag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
dan wordt het iets lastiger om hetzelfde efeect te krijgen maar niet onmogelijk, wanneer moet ik komen?
Nee, maar dat kan nú de reden zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is nog net niet helemaal 5 he
Wat een tof ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat Thijs erin klimt en een hut bouwt?
Zo, dat klopt beterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 500x heb gepost, die vind ik leuk
Ik denk dat hij eerder de katten de boom in jaagt, omdat dat 'grappig' isquote:
Nee, zo vaak post ik ze toch nietquote:
Ook een goede reden... al lijkt het me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder de katten de boom in jaagt, omdat dat 'grappig' is
Oké, 499 keer danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zo vaak post ik ze toch nietEn ze zijn toch mooi
![]()
dat is goedquote:
Hier staat 'ie nogquote:
Heeft 'ie een bal tegen zijn hoofd gehad?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat weet hij alleen nog niet, dus we gniffelen nu allemaal stiekempjes
Dan niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo hip eigenlijk. De foto's die ik al zeker 5x heb gepost, die vind ik leuk
De kerstboom om in ploegendienst een hut te bouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
eerst even een manager vertellen dat hij de boom in kan en dan kom ik naar jou
Ik vind alleen blauw en rood mooiquote:
Woohoo, jij kunt goed en leuk tekenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
yay, een trial van photoshop geïnstalleerd. Kan ik tenminste beter tekenen met mijn tekenpalet.
Opruimen lijkt me dan weer net iets minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef DaMart het volgende:
Ook een goede reden... al lijkt het me wel leuk om te zien.
de kerstboomquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kerstboom om in ploegendienst een hut te bouwen?
ja, primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is goed![]()
eerst even een manager vertellen dat hij de boom in kan en dan kom ik naar jou
Naar de kerstbaas...kerstboomverbranding?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de kerstboom![]()
om hem daarna met de gemeentereiniging te laten afvoeren
Daar zit ik al ruim overheenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
Stu gaat voor de 1.000 vandaag?.
1 952 Stuart
EN ik werk vanaf maandag iets dichter bij jouquote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef es70 het volgende:
Heeft 'ie een bal tegen zijn hoofd gehad?
Flauw, I know.
versnipperen vind ik ook primaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar de kerstbaas...kerstboomverbranding?.
Spitsvondig... woord van de dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
ik ging nu iets heel spitsvondigs neerzetten met een rotje ofzo, maar het lukt niet, snot in mijn hoofd
Nou ja, ik heb niet te kiezen en ik vind dit niet eens zo slecht voor bedrijfskleding (op de een of andere manier heb ik er nu volgens mij 3quote:
Dan zit er maar één ding op... beide managers meegeven met de gemeentereinigingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
versnipperen vind ik ook prima![]()
hoewel er afgelopen week weer een nieuwe is aangesteld, ik weet niet meer wie nou mijn manager is
STU!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
Daar zit ik al ruim overheen
Ik heb iets van 1140 op dit moment en ga voor 1200 dus![]()
Oehquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
EN ik werk vanaf maandag iets dichter bij jou
had je nou al een adapter?
Jij bent een verzamelaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet te kiezen en ik vind dit niet eens zo slecht voor bedrijfskleding (op de een of andere manier heb ik er nu volgens mij 3). De rooie heb ik volgens mij ook nog ergens
.
Die heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
zijn er nog goede voornemens overigens?
Waarvan ruim 500 in de KSC alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zit ik al ruim overheen
Ik heb iets van 1140 op dit moment en ga voor 1200 dus![]()
alle driequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zit er maar één ding op... beide managers meegeven met de gemeentereiniging.
Het gaat vanzelf, ik kan er echt niets aan doenquote:
Het is geheel onbewust en ongemerkt gegaan hoorquote:
WTFquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
STU!
[..]
Oeh![]()
Nee, want kijk:
beetje druk...
Rood is trouwens mooiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet te kiezen en ik vind dit niet eens zo slecht voor bedrijfskleding (op de een of andere manier heb ik er nu volgens mij 3). De rooie heb ik volgens mij ook nog ergens
.
Ja, maar ja, 300 keer die regenpakken, dat tikt wel aanquote:
Dat is gewoon een kwestie van kopieerplakken inderdaadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, 300 keer die regenpakken, dat tikt wel aan
quote:
Hooguit een keer of 4 misschien STquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, 3 keer die regenpakken, dat tikt wel aan
Nee hoor, want er staat bijna altijd wel een andere tekst bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van kopieerplakken inderdaad.
Haha. Zeg ik. Ik denk ik kijk even of ik de 42000 al heb gehaald.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van kopieerplakken inderdaad.
Hahaha, spamkeverquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Zeg ik. Ik denk ik kijk even of ik de 42000 al heb gehaald.
Nou.....
Komende week ga ik voor de 60.000quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Zeg ik. Ik denk ik kijk even of ik de 42000 al heb gehaald.
Nou.....
Ja, lach maar, ik zat over de 100 en was heel netjes gedaald naar iets van 91 en toen kwam jijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, spamkever
42447 (gemiddeld 94 per dag)
Prima!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik PM je zo iets, eerst even neusspray inhaleren, want mijn neus speelt verstoppertje.
Ik ga voor 60.000 aan het einde van het jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komende week ga ik voor de 60.000.
En het jaar met 75.000 afsluiten zou ook wel mooi zijn voor mijn doen.
En toen werd het gezellig en werd er nog nooit zoveel in de KSC gepostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik zat over de 100 en was heel netjes gedaald naar iets van 91 en toen kwam jij
.... 7.312 berichtenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga voor 60.000 aan het einde van het jaar.
Dat betekent nog....
Dat schijnt Stu te kunnen in een weekquote:
Nou, dat nou ook weer niet maar wel binnen 3 weken ongeveerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schijnt Stu te kunnen in een week
Baas boven baasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat schijnt Stu te kunnen in een week
7.300 gedeeld door 1.200 op een dag is iets meer dan 6 dagen... dus zoals altijd heeft ST weer gelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat nou ook weer niet maar wel binnen 3 weken ongeveer
Nee, geen verzamelaar, een warhoofd...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent een verzamelaar
Ik MOET die blauwe![]()
Ik zou dat toch niet 6 dagen achter elkaar volhouden. In bijna 7 jaar Fok! is dit de 2e keer dat ik 1000 of meer heb op 1 dagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
7.300 gedeeld door 1.200 op een dag is iets meer dan 6 dagen... dus zoals altijd heeft ST weer gelijk.
onthou dat nou gewoon, dan hoef je het ook niet na te rekenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
7.300 gedeeld door 1.200 op een dag is iets meer dan 6 dagen... dus zoals altijd heeft ST weer gelijk.
De 315 zal ik echt niet snel inhalen, denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet 6 dagen achter elkaar volhouden. In bijna 7 jaar Fok! is dit de 2e keer dat ik 1000 of meer heb op 1 dag
Ja, die andere DMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik wel vaker smileys hoor![]()
![]()
![]()
.
Ik rekende het na omdat Stu het anders niet gelooftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onthou dat nou gewoon, dan hoef je het ook niet na te rekenen
Echt nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef wel.o.k het volgende:
zijn er nog goede voornemens overigens?
nou...met al dat snot in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
onthou dat nou gewoon, dan hoef je het ook niet na te rekenen
Nope, zou het niet wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, geen verzamelaar, een warhoofd...
De rooie had ik met de rest van de TPG bedrijfskleding mee moeten geven omdat dat naar Afrika oid gestuurd zou worden, ik ben een keer m'n regenpak 'vergeten' mee te nemen (wishfull thinking, neeee het gaat echt niet echt regenen), toen kreeg ik een nieuwe en de derde zat bij mijn nieuwe kledingpakket...
Weet jij misschien of ik 'n blauwe in de kast heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |