Ik heb mijn moeders een hond gegeven als kleinkindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Oja, kan trouwens iemand mijn ouders overtuigen van het feit dat er geen kleine -engel-tjes komen.....
gisteravond weer zo'n gesprek gehad....
Ik geef de schuld aan mn ex, die kreeg t gesprek altijd op kinderen bij mijn oudersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn er ouders die dat soort gesprekken voeren?
Nekschotquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mn ex, die kreeg t gesprek altijd op kinderen bij mijn ouders
ben nu wat bijgeslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, ook weer bijgeslapen? Of nog duf?
Goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeders een hond gegeven als kleinkindik doe niet aan baren
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ik blijf ze gewoon doorsturen naar mn broertje en schoonzusje
De mijne liep altijd langs die baby winkels, of langs de kinderstoeltjes bij de Halfords.. En de hele winkel kon mij dan horen "Oh nee, van je lang zal ze leve niet!"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mn ex, die kreeg t gesprek altijd op kinderen bij mijn ouders
Nah, ze zit al om een of andere (voor mij onduidelijke) reden een tijdje in de ziektewet, dat vind ik al erg genoegquote:
Keuze genoeg bij jouquote:
Ik zusje en schoonbroertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan![]()
hij logeert er ook regelmatigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Godt straft meteen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ze zit al om een of andere (voor mij onduidelijke) reden een tijdje in de ziektewet, dat vind ik al erg genoeg
Zo erg was het niet, maar bij babywinkels wel roepen "ooh wat schattig"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne liep altijd langs die baby winkels, of langs de kinderstoeltjes bij de Halfords.. En de hele winkel kon mij dan horen "Oh nee, van je lang zal ze leve niet!"
Ah, toch een voorbehoud houden he. Jij kinderliefhebber.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:30 schreef Q. het volgende:
Van zowel mij als mn zusje hoeven mn ouders het niet te verwachten (alhoewel, zeg nooit nooit) maar ze vinden het niet leuk dat al hun vrienden inmiddels grootouders zijn.
Never say never. Ik kan niet in de toekomst kijken en we weten allebei dat ik bijzonder makkelijk van mijn standpunten afwijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, toch een voorbehoud houden he. Jij kinderliefhebber.
De eerste die mij betrapt op zo'n uitspraak has a license to killquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, maar bij babywinkels wel roepen "ooh wat schattig"
quote:
*laadt shotgun*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste die mij betrapt op zo'n uitspraak has a license to kill
Ja dat.. Erg vervelend soms..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je haar dat moet zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kan ik niet tegen haar zeggen
ze is nogal zwaar gelovig.
Je bent in ieder geval wel consequent.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Q. het volgende:
Never say never. Ik kan niet in de toekomst kijken en we weten allebei dat ik bijzonder makkelijk van mijn standpunten afwijk.
Baren valt wel mee, daarna wordt het pas lastigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een paar jaar terug in een vriendschapboekje. Geschreven dat ze oma wilde worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
dat kan ik niet tegen haar zeggen
ze is nogal zwaar gelovig.
"Pragmatisch" heet dat in de politiek. Of "draaikonten" als je Wouter Bos heet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel consequent.
Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.. M'n ma vind het al erg genoeg dat ze in feb 51 wordt..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een paar jaar terug in een vriendschapboekje. Geschreven dat ze oma wilde worden.
Noem het een verzekeringquote:
Dat PvdA blijft toch in je bloed zitten he? Waardeloze kutpartij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Q. het volgende:
"Pragmatisch" heet dat in de politiek. Of "draaikonten" als je Wouter Bos heet.
51 pas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.. M'n ma vind het al erg genoeg dat ze in feb 51 wordt..
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.. M'n ma vind het al erg genoeg dat ze in feb 51 wordt..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef Q. het volgende:
Kan je dat zelf niet?
Maar wat was de insteek van het gesprek?
Geen idee...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn er ouders die dat soort gesprekken voeren?
al gepobeerd... in mijn geval werkt dat niet voor 100%quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
elke week met een andere gozer op de proppen komen zetten
![]()
Kan je die taak afschuiven op een broer/zus? Dat heb ik gedaan namelijk
Wees blijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Helaas, daar zul je nog even aan vast zitten![]()
De mijne zijn er goddank nog nooit over begonnen
Dan ga ik ruzie krijgen... dus nee... geen huisdier richting pa en maquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Wickyleaks het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Wickyleaks het volgende:
zooooo kga maar ff potje online kolonisten wie weet tot volgnde keer
D'66 tegenwoordig he? Die hebben draaikonten als belangrijkste programmapunt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat PvdA blijft toch in je bloed zitten he? Waardeloze kutpartij.
Unprovoked attack!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ze geloven mij niet als ik zeg dat ik geen moederfiguur ben...
En de reactie was compleet out of the blue>>>> Pa: wanneer word ik eens 'n keer opa?
En als er dan eentje is moeten er natuurlijk meer komen. Dus dat gezeur stopt nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ze geloven mij niet als ik zeg dat ik geen moederfiguur ben...
En de reactie was compleet out of the blue>>>> Pa: wanneer word ik eens 'n keer opa?
[..]
Geen idee...
[..]
al gepobeerd... in mijn geval werkt dat niet voor 100%
[..]
Wees blij
[..]
Dan ga ik ruzie krijgen... dus nee... geen huisdier richting pa en ma
arriva was gratis vandaag want feestdagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Busreis een beetje goed? En niet uitgecheckt?
Ah, dus je hebt zelfs die 4 euro bespaard! En de kosten van Centraal naar de UIthofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
arriva was gratis vandaag want feestdag
ja ;')quote:
voor centraal naaar uithof moest ik wel betalen maar heb een aboquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt zelfs die 4 euro bespaard! En de kosten van Centraal naar de UIthof
Ik heb er echt niks mee..... dus ze hebben pechquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als er dan eentje is moeten er natuurlijk meer komen. Dus dat gezeur stopt nooit
Cosmohoro?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ;')..... ik wil geen moeder zijn, heb geen partner en de cosmohoro was gewoon verschrikkelijk
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen weer zorgen voor andermans falen
Wat ben ik toch een goed persoon he
Dat van die partner lijkt mij het minste probleemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ;')..... ik wil geen moeder zijn, heb geen partner en de cosmohoro was gewoon verschrikkelijk
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Dat van die partner lijkt mij het minste probleem
Ik ook niet. Bovendien wil ik dezelfde fouten als mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks mee..... dus ze hebben pech
Heel goed!quote:
"Kinderen krijgen"?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bovendien wil ik dezelfde fouten als mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.
Weet ikquote:
Ah ok, das alsnog beter als de heenwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor centraal naaar uithof moest ik wel betalen maar heb een abo
Dat dus....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.
Op 6 miljard mensen?quote:
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Weet ikMaar wel heel treurig. Ik heb echt een stronthekel aan veel kattenmensen als ik daar ben.
Dat was J-K zijn manier om mij een naamtopic te gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het hier nou weer over kinderen? Waar het hart van vol is stiekem?
'Veel'?quote:
Opvoeden gaat toch niet foutloos, al is het alleen maar omdat de hele omgeving er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.
Wat versta jij onder 'niet goed opvoeden'?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.
Donorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.
Doe jouw eisenlijst nog es.quote:
Dat mag dan voortaan lekker in OUD ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was J-K zijn manier om mij een naamtopic te geven
Fijn van J-Kquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ze geen geschikte partner had misschien?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je altijd moet proberen een kind in een gezinssituatie op te voeden. Tenzij het duidelijk is dat het echt niet werkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Donor![]()
Heeft mijn nichtje ook gedaan
Kieskeurig gedoe.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de doelgroep is iets kleiner dan dat
Hoe is het met jouw relatie eigenlijk?quote:
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opvoeden gaat toch niet foutloos, al is het alleen maar omdat de hele omgeving er mee te maken heeft.
Zo lang je alles op mijn moeders manier deed was het goed anders niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'niet goed opvoeden'?
Ik ben van mening dat je in deze wereld geen kinderen moet willen opvoedenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je altijd moet proberen een kind in een gezinssituatie op te voeden. Tenzij het duidelijk is dat het echt niet werkt.
quote:
Graag!quote:
Net zo afwezig als altijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw relatie eigenlijk?
het is dat je een leuke p.i. erbij hebt staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag dan voortaan lekker in OUD ofzo
Zo kom je nooit 'verder'.quote:
3 miljard?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de doelgroep is iets kleiner dan dat
Potquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ze geen geschikte partner had misschien?
Mijn droom om in Leidsche Rijn te wonen zal nog even op zich moeten laten wachten.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je in deze wereld geen kinderen moet willen opvoeden
Zeg ik, niet geschikt.quote:
In welke wereld wel? Ik heb er gewoon persoonlijk geen zin in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je in deze wereld geen kinderen moet willen opvoeden
Dat is niet leuk, toevallig laatst een gesprek met mn vader gehad over mijn opvoeding en waar ze in hun ogen fouten gemaakt hadden en in mijn ogen. Wat grappig was, dat we het eigenlijk nergens over eens warenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.![]()
[..]
Zo lang je alles op mijn moeders manier deed was het goed anders niet.
Zo kan je het ook zienquote:
De narcist in mij vindt van welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet?
Dat is maar net hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.![]()
[..]
Je hebt je autisme van je moeder geerfd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Joh, jij moet gewoon zo'n Filipijnse importeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
Mijn droom om in Leidsche Rijn te wonen zal nog even op zich moeten laten wachten..
Arm Opel.
Jij vond dat je te weinig mocht, en zij dat je teveel mocht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, toevallig laatst een gesprek met mn vader gehad over mijn opvoeding en waar ze in hun ogen fouten gemaakt hadden en in mijn ogen. Wat grappig was, dat we het eigenlijk nergens over eens waren
quote:
Pardon?quote:Op [
url=http://forum.fok.nl/topic/1584100/1/101#90720732]zaterdag 1 januari 2011 20:45[/url] schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikMaar wel heel treurig. Ik heb echt een stronthekel aan veel kattenmensen als ik daar ben.
Geen. De wereld vergaat toch, what's the use, dan kan je beter genieten van je levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In welke wereld wel? Ik heb er gewoon persoonlijk geen zin in.
Bol.com heeft die niet, dan moet ik weer naar een andere site toe.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij moet gewoon zo'n Filipijnse importeren.
NUANCE!quote:
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij vond dat je te weinig mocht, en zij dat je teveel mocht?
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen. De wereld vergaat toch, what's the use, dan kan je beter genieten van je leven
Ik vind je wel een beetje lui hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bol.com heeft die niet, dan moet ik weer naar een andere site toe..
Vraag er één voor je verjaardag. Dan mogen je familie en vrienden het verder regelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Q. het volgende:
Bol.com heeft die niet, dan moet ik weer naar een andere site toe..
Wat voor narigheid kom je tegen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
NUANCE!
Veel kattenmensen, niet alle. Echt, de narigheid die ik in het asiel tegenkom... Damn.
Goeie! Ik schrijf hem op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag er één voor je verjaardag. Dan mogen je familie en vrienden het verder regelen.
En met kinderen kun je niet genieten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen. De wereld vergaat toch, what's the use, dan kan je beter genieten van je leven
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En met kinderen kun je niet genieten?
Kijken of ik überhaupt een kans maakquote:
Ach ik ben niet anders gewend. Vandaar dat ik geen emontiele band met mijn ouders meer heb. Helaas ben ik mede daardoor wel erg eenzaam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In welke wereld wel? Ik heb er gewoon persoonlijk geen zin in.
[..]
Dat is niet leuk, toevallig laatst een gesprek met mn vader gehad over mijn opvoeding en waar ze in hun ogen fouten gemaakt hadden en in mijn ogen. Wat grappig was, dat we het eigenlijk nergens over eens waren
Ik en mijn zusje hebben geprobeerd om met mijn ouders te praten maar dat is zinloos. Ze willen niet praten en willen al helemaal niet toegeven dat ze fouten hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Ik niet neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doodzieke katten, for one. Mensen die hun kat gewoon in de vrieskou voor de deur zetten (mama poes met jonkies), niet gesteriliseerde/gecastreerde dieren, dieren met mijten, schimmel, ontstekingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor narigheid kom je tegen dan?
Maar andere mensen misschien welquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
jawel hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is allemaal in the eye of the beholder natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijken of ik überhaupt een kans maak
[..]
Ach ik ben niet anders gewend. Vandaar dat ik geen emontiele band met mijn ouders meer heb. Helaas ben ik mede daardoor wel erg eenzaam.![]()
[..]
Ik en mijn zusje hebben geprobeerd om met mijn ouders te praten maar dat is zinloos. Ze willen niet praten en willen al helemaal niet toegeven dat ze fouten hebben gemaakt.
Maar ik heb toch niks te maken met andere mensen wanneer ik mijn mening over wel of geen kinderen ventileer?quote:
Ah, mensen die hun huisdieren verwaarlozen dus? Maar da's toch niet specifieke voor mensen met katten, of werk je alleen maar met katten op het moment?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doodzieke katten, for one. Mensen die hun kat gewoon in de vrieskou voor de deur zetten (mama poes met jonkies), niet gesteriliseerde/gecastreerde dieren, dieren met mijten, schimmel, ontstekingen.
Wel als je een generieke uitspraak doet zoals jij deedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb toch niks te maken met andere mensen wanneer ik mijn mening over wel of geen kinderen ventileer?
Nee mijn moeder heeft iets anders Bordeline of meer specifiek Persoonlijkheids stoornis not onderwise specified.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt je autisme van je moeder geerfd?
Sammz kijkt vooral naar de dingen die haar vooroordelen over kattenbezitters bevestigen. Slechte hondenbezitters zijn daarentegen weer uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef STING het volgende:
Ah, mensen die hun huisdieren verwaarlozen dus? Maar da's toch niet specifieke voor mensen met katten, of werk je alleen maar met katten op het moment?
Ik werk met katten. De honden die hier komen zijn keurig door mensen gebracht en niet zomaar achtergelaten. We hebben nauwelijks knaagdieren. Maar we zitten wel aan bijna 50 katten ondertussen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, mensen die hun huisdieren verwaarlozen dus? Maar da's toch niet specifieke voor mensen met katten, of werk je alleen maar met katten op het moment?
OKee, dat is ook lastig dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee mijn moeder heeft iets anders Bordeline of meer specifiek Persoonlijkheids stoornis not onderwise specified.
Nee, hoor. Alleen die ben ik nog niet tegengekomen. Op een Cane Corso na, het arme dierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sammz kijkt vooral naar de dingen die haar vooroordelen over kattenbezitters bevestigen. Slechte hondenbezitters zijn daarentegen weer uitzonderingen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is allemaal in the eye of the beholder natuurlijk.
Ja, weet je wel niet wat dat kost? Een dier naar het asiel brengen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk met katten. De honden die hier komen zijn keurig door mensen gebracht en niet zomaar achtergelaten. We hebben nauwelijks knaagdieren. Maar we zitten wel aan bijna 50 katten ondertussen.
Waarvan een stuk of tien door baasjes zijn gebracht. De rest is achtergelaten.
Precies. Je kan je kat beter de straat op gooienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, weet je wel niet wat dat kost? Een dier naar het asiel brengen?
Zeker, ken je dat liedje van kinderen voor kinderen over je ouders ruilen. Dat wilde ik en mijn zusje serieus doen.quote:
Verkopen aan de Chineesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Je kan je kat beter de straat op gooien
En je hond aan een boom bindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Je kan je kat beter de straat op gooien
Wel aan een hoge tak, hoeft ie niet zo heel lang te lijden.quote:
vis door de rioleringquote:
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus bindenquote:
Nee, ik ben niet zo into Kinderen voor Kinderen. Kan me wel vaag een filmpje herinneren van iemand die zijn nieuwe ouders kocht in een winkel, maar weet niet of daar een KvK nummer onder zat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, ken je dat liedje van kinderen voor kinderen over je ouders ruilen. Dat wilde ik en mijn zusje serieus doen.
quote:
quote:
oke oke.... maar in dit lijstje ga ik wel even lekker overdrijvenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus binden
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke oke.... maar in dit lijstje ga ik wel even lekker overdrijven![]()
Mijn superdroomkerel:
• Heeft bruine ogen, donker haar en is langer dan ik ben
• Is niet graatmager of te rond... maar wel met lekker zacht buikje
• kookt lekker en doet dit graag
• Is handig en vind het niet erg als ie mijn band moet plakken
• Rent af en toe een rondje mee als ik wil hardlopen/fietsen, maar zeurt niet over de keren dat ik in de week sport.....![]()
• als ik hem uitnodig voor iets wat mijn ouders organiseren zegt ie ja..... en niet ik moet eerst even checken of ik niet moet b-ballen or what ever
• ik sta op 1.....
Ik wil eigenlijk nog wel even doorgaan, maar...... deze lijst is nu al te belachelijk voor woorden
Ik vind dat een redelijke lijstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• Rent af en toe een rondje mee als ik wil hardlopen/fietsen, maar zeurt niet over de keren dat ik in de week sport.....![]()
• als ik hem uitnodig voor iets wat mijn ouders organiseren zegt ie ja..... en niet ik moet eerst even checken of ik niet moet b-ballen or what ever
• ik sta op 1.....
Ik wil eigenlijk nog wel even doorgaan, maar...... deze lijst is nu al te belachelijk voor woorden
Inderdaad zeg, bruine ogen. Hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Ik kom toch aardig verquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Hmm, valt nog mee, maar als dat niet alles is....laat ik mn applicatie wel liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Mond op de trekhaak en rijden maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus binden
Zoiets dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo into Kinderen voor Kinderen. Kan me wel vaag een filmpje herinneren van iemand die zijn nieuwe ouders kocht in een winkel, maar weet niet of daar een KvK nummer onder zat.
De bovenste 4 voldoe ik niet aan de onderste 3 welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Leuk, zo'n wijf erbij die gaat vertellen hoe het moet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een vent die graag kooktIk kook ook graag, dus samen koken
Samen kokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een vent die graag kooktIk kook ook graag, dus samen koken
Ja, ik ben ook zo'n zeikdoos die alles beter weetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, zo'n wijf erbij die gaat vertellen hoe het moet.
Ik kijk ook graag naar een man die kookt, kan erg sexy zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon apart zetten met een mes en snijplank "hier, ga maar voorbereiden"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
We have a winnerquote:
Dat waardeer ik dan weer wel, jouw zelfkennis.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben ook zo'n zeikdoos die alles beter weet
Ook al zo'n zeiksnor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen kokenmaar niet als ik iets bijzonders voor iemand wil maken
Nakend chef zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar een man die kookt, kan erg sexy zijn.
Heb ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waardeer ik dan weer wel, jouw zelfkennis.
Nee hoor, helpen mag altijdquote:
Dat zeggik.quote:
Ik wist niet dat iemand synoniem was voor haarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, helpen mag altijdmaar af en toe als ik iets bijzonders voor haar wil maken, dan mag ze kijken hoe ik het doe, hoewel soms mag zelfs dat niet, dan moet het een verrassing blijven
quote:
Hoe ... eh ... braaf. Ik word er helemaal bij van.quote:
Hmm ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iemand synoniem was voor haar
Kon je niet wat bestellen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja godver, nu heb ik zin in lasagne bij gebrek aan fatsoenlijk eten
oeh lekker, met sperziebonen en rode uiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja godver, nu heb ik zin in lasagne bij gebrek aan fatsoenlijk eten
blijft een beetje bagger roomservicequote:
Nee, spinazie en blauwe kaasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh lekker, met sperziebonen en rode ui
Ja, wanneer ga je die voor me maken?quote:
Ik dacht dat jij de kookmuts op had?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je die voor me maken?
Ik kan ook prima de sous-chef zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de kookmuts op had?
tsjaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, valt nog mee, maar als dat niet alles is....laat ik mn applicatie wel liggen
ik ga wel gewoon zomaar met je naar de filmquote:
Geen kaas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever spinazie a la creme
Zolang er maar geen kaas in zit
Yeps .... next timequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
ik ga wel gewoon zomaar met je naar de film
Nee, in dat geval kook ik zelf, zonder hulp.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook prima de sous-chef zijn
Voelde ik daar mijn hart breken?quote:
Trap nog ff na ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps .... next timewant nu weet ik waar ik de auto kwijt kan
Dat staat er nietquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in dat geval kook ik zelf, zonder hulp.
Als er duidelijke bordjes staan, kom ik er wel uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel opletten, want het zijn maar 2 straten waar het kan.
welk onderhoud willen ze op zondag doenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als er duidelijke bordjes staan, kom ik er wel uit
Pfff... Kaasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat staat er niet
Picky = kieskeurig
Ik hou het bij jonge kaas op brood, mozzarella en de kaas die op pizza's zit
Ooh, alleen bij de lasagne mag er niet geholpen worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als jij het doet is het wel oke?
Datgene wat ze ook op een maandag hadden kunnen doen, maar op 2 jan is de kans toch klein dat er iemand komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welk onderhoud willen ze op zondag doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging ik misschien morgen misschien heen. Goed dat je het zegt
oude kaas is veel lekkerderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat staat er niet
Picky = kieskeurig
Ik hou het bij jonge kaas op brood, mozzarella en de kaas die op pizza's zit
Hardlopen is niet mijn ding. Maar denk idd dat ik morgen thuis aan de slag ga. Voel me smerig en dikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Anders ga je buiten hardlopen. Warm genoeg buiten
Moet je een paar maanden wachten, dan komt er speciale bewegwijzering, dan is het goed te vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst eigenwijs zelf rondrijden... en daarna bel ik pas
Lekker vol gevreten gisteren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hardlopen is niet mijn ding. Maar denk idd dat ik morgen thuis aan de slag ga. Voel me smerig en dik
Nee, je mag wel helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, alleen bij de lasagne mag er niet geholpen worden?
quote:
Ik snap niet hoe je kaas niet lekker kan vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zou voor jou ook relatief wat onhandiger zijn, om niet van kaas te houden
je bent toch zoveel afgevallen?quote:
Mataquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal een heerlijk, liefdevol, gezellig en knuffelend 2011!
Dan ben je toch niet meer dikquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een paar maanden wachten, dan komt er speciale bewegwijzering, dan is het goed te vinden
Goeie nacht gehad?quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, lekker vol gevreten de laatste weken?
E_Mquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal een heerlijk, liefdevol, gezellig en knuffelend 2011!
He Engel, goeie nacht gehad? Wat hebbie gedaan?quote:
Denk het wel. Anders maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel ophahah
![]()
Maar jij gaat lekker sporten morgen?
Dat vraag je aan singles?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
als je iemand leuk vindt, hoe pak je dat dan aan?
Enschede, gezellig, relaxede slaapplek, taxi's prima, lekker spacend het jaar begonnen!quote:
Dat vraag je in een topic vol met singles?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
Owja je was hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enschede, gezellig, relaxede slaapplek, taxi's prima, lekker spacend het jaar begonnen!
Niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
Scherp!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vraag je in een topic vol met singles?
Tot 1:30 bij mijn ouders geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
He Engel, goeie nacht gehad? Wat hebbie gedaan?
Geen idee .... ik doe altijd maar wat.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder. Verder wel wat leuks gedaan?quote:
Ligt ie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Projectie. Misdirected rage. Cuetje toch.
Wil je erover praten, op m'n sofa?
Heb jij ook al een sofa?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Projectie. Misdirected rage. Cuetje toch.
Wil je erover praten, op m'n sofa?
Pogingen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
ja, ik dacht, hier hebben mensen ervaring met pogingen tot versieren etc.
Hoe weet je zeker dat je poging tot contact met iemand van het andere (of zelfde) geslacht mis gaat?! Vraag het de Singles van Fok!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk best gezellig......quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder. Verder wel wat leuks gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pogingen genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Zet een foto in je fobo, dat helpt...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op jou liggen, dus dat is niet interessant
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Maar het ligt wel lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft vast geen positieve invloed op het praten
Praten als je mooiere activiteiten in het verschiet hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft vast geen positieve invloed op het praten
Wie zegt dat ze mooier zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praten als je mooiere activiteiten in het verschiet hebt?
nee want mijn topics zijn te persoonlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet een foto in je fobo, dat helpt...
Ik heb daar ook een gave voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallen
Nee, ik ga natuurlijk eerst heel netjes in m'n luie stoel zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op jou liggen, dus dat is niet interessant
Open een topic op R&P.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee want mijn topics zijn te persoonlijk
en ik vroeg het me meer af voor versieren irl!
In elk geval lekkerderquote:
Ga je dan ook lui wezen doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ga natuurlijk eerst heel netjes in m'n luie stoel zitten
Daarom nogmaals die bevestigingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je het echt zei
Nou ja, dat is weer geheel afhankelijk van de persoon in kwestie.quote:
Juist een open persoon maakt je tot een aantrekkelijk appelkersje...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee want mijn topics zijn te persoonlijk
en ik vroeg het me meer af voor versieren irl!
Daar heeft ze al genoeg van inmiddelsquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is weer geheel afhankelijk van de persoon in kwestie.
Ligt eraan met wie je bedoeld.quote:
Mijn Aston Martin zomaar in de prak rijden, hoe kon jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallen
Is ze kloon van?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
Jij kan in ieder geval nog wat topics gebruiken, loshandig junkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
Er zijn momenteel stuk of 4 klonen in R&P actief die iedere keer dezelfde onzin topics makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |