Ik heb er echt niks mee..... dus ze hebben pechquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als er dan eentje is moeten er natuurlijk meer komen. Dus dat gezeur stopt nooit
Cosmohoro?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ;')..... ik wil geen moeder zijn, heb geen partner en de cosmohoro was gewoon verschrikkelijk
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen weer zorgen voor andermans falen
Wat ben ik toch een goed persoon he
Dat van die partner lijkt mij het minste probleemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ;')..... ik wil geen moeder zijn, heb geen partner en de cosmohoro was gewoon verschrikkelijk
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Dat van die partner lijkt mij het minste probleem
Ik ook niet. Bovendien wil ik dezelfde fouten als mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks mee..... dus ze hebben pech
Heel goed!quote:
"Kinderen krijgen"?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bovendien wil ik dezelfde fouten als mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.
Weet ikquote:
Ah ok, das alsnog beter als de heenwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor centraal naaar uithof moest ik wel betalen maar heb een abo
Dat dus....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.
Op 6 miljard mensen?quote:
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Weet ikMaar wel heel treurig. Ik heb echt een stronthekel aan veel kattenmensen als ik daar ben.
Dat was J-K zijn manier om mij een naamtopic te gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het hier nou weer over kinderen? Waar het hart van vol is stiekem?
'Veel'?quote:
Opvoeden gaat toch niet foutloos, al is het alleen maar omdat de hele omgeving er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.
Wat versta jij onder 'niet goed opvoeden'?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |