Lekker vol gevreten gisteren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hardlopen is niet mijn ding. Maar denk idd dat ik morgen thuis aan de slag ga. Voel me smerig en dik
Nee, je mag wel helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, alleen bij de lasagne mag er niet geholpen worden?
quote:
Ik snap niet hoe je kaas niet lekker kan vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Zou voor jou ook relatief wat onhandiger zijn, om niet van kaas te houden
je bent toch zoveel afgevallen?quote:
Mataquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal een heerlijk, liefdevol, gezellig en knuffelend 2011!
Dan ben je toch niet meer dikquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een paar maanden wachten, dan komt er speciale bewegwijzering, dan is het goed te vinden
Goeie nacht gehad?quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, lekker vol gevreten de laatste weken?
E_Mquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal een heerlijk, liefdevol, gezellig en knuffelend 2011!
He Engel, goeie nacht gehad? Wat hebbie gedaan?quote:
Denk het wel. Anders maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel ophahah
![]()
Maar jij gaat lekker sporten morgen?
Dat vraag je aan singles?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
als je iemand leuk vindt, hoe pak je dat dan aan?
Enschede, gezellig, relaxede slaapplek, taxi's prima, lekker spacend het jaar begonnen!quote:
Dat vraag je in een topic vol met singles?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
Owja je was hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enschede, gezellig, relaxede slaapplek, taxi's prima, lekker spacend het jaar begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |