Ik heb mijn moeders een hond gegeven als kleinkindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef -Engel- het volgende:
Oja, kan trouwens iemand mijn ouders overtuigen van het feit dat er geen kleine -engel-tjes komen.....
gisteravond weer zo'n gesprek gehad....
Ik geef de schuld aan mn ex, die kreeg t gesprek altijd op kinderen bij mijn oudersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn er ouders die dat soort gesprekken voeren?
Nekschotquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mn ex, die kreeg t gesprek altijd op kinderen bij mijn ouders
ben nu wat bijgeslapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, ook weer bijgeslapen? Of nog duf?
Goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeders een hond gegeven als kleinkindik doe niet aan baren
Dat doe ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ik blijf ze gewoon doorsturen naar mn broertje en schoonzusje
De mijne liep altijd langs die baby winkels, of langs de kinderstoeltjes bij de Halfords.. En de hele winkel kon mij dan horen "Oh nee, van je lang zal ze leve niet!"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mn ex, die kreeg t gesprek altijd op kinderen bij mijn ouders
Nah, ze zit al om een of andere (voor mij onduidelijke) reden een tijdje in de ziektewet, dat vind ik al erg genoegquote:
Keuze genoeg bij jouquote:
Ik zusje en schoonbroertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan![]()
hij logeert er ook regelmatigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Godt straft meteen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ze zit al om een of andere (voor mij onduidelijke) reden een tijdje in de ziektewet, dat vind ik al erg genoeg
Zo erg was het niet, maar bij babywinkels wel roepen "ooh wat schattig"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De mijne liep altijd langs die baby winkels, of langs de kinderstoeltjes bij de Halfords.. En de hele winkel kon mij dan horen "Oh nee, van je lang zal ze leve niet!"
Ah, toch een voorbehoud houden he. Jij kinderliefhebber.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:30 schreef Q. het volgende:
Van zowel mij als mn zusje hoeven mn ouders het niet te verwachten (alhoewel, zeg nooit nooit) maar ze vinden het niet leuk dat al hun vrienden inmiddels grootouders zijn.
Never say never. Ik kan niet in de toekomst kijken en we weten allebei dat ik bijzonder makkelijk van mijn standpunten afwijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, toch een voorbehoud houden he. Jij kinderliefhebber.
De eerste die mij betrapt op zo'n uitspraak has a license to killquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo erg was het niet, maar bij babywinkels wel roepen "ooh wat schattig"
quote:
*laadt shotgun*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste die mij betrapt op zo'n uitspraak has a license to kill
Ja dat.. Erg vervelend soms..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je haar dat moet zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kan ik niet tegen haar zeggen
ze is nogal zwaar gelovig.
Je bent in ieder geval wel consequent.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef Q. het volgende:
Never say never. Ik kan niet in de toekomst kijken en we weten allebei dat ik bijzonder makkelijk van mijn standpunten afwijk.
Baren valt wel mee, daarna wordt het pas lastigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een paar jaar terug in een vriendschapboekje. Geschreven dat ze oma wilde worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
dat kan ik niet tegen haar zeggen
ze is nogal zwaar gelovig.
"Pragmatisch" heet dat in de politiek. Of "draaikonten" als je Wouter Bos heet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel consequent.
Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.. M'n ma vind het al erg genoeg dat ze in feb 51 wordt..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een paar jaar terug in een vriendschapboekje. Geschreven dat ze oma wilde worden.
Noem het een verzekeringquote:
Dat PvdA blijft toch in je bloed zitten he? Waardeloze kutpartij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Q. het volgende:
"Pragmatisch" heet dat in de politiek. Of "draaikonten" als je Wouter Bos heet.
51 pas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.. M'n ma vind het al erg genoeg dat ze in feb 51 wordt..
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn ouders niet zo.. M'n ma vind het al erg genoeg dat ze in feb 51 wordt..
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef Q. het volgende:
Kan je dat zelf niet?
Maar wat was de insteek van het gesprek?
Geen idee...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn er ouders die dat soort gesprekken voeren?
al gepobeerd... in mijn geval werkt dat niet voor 100%quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
elke week met een andere gozer op de proppen komen zetten
![]()
Kan je die taak afschuiven op een broer/zus? Dat heb ik gedaan namelijk
Wees blijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Helaas, daar zul je nog even aan vast zitten![]()
De mijne zijn er goddank nog nooit over begonnen
Dan ga ik ruzie krijgen... dus nee... geen huisdier richting pa en maquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Wickyleaks het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef Wickyleaks het volgende:
zooooo kga maar ff potje online kolonisten wie weet tot volgnde keer
D'66 tegenwoordig he? Die hebben draaikonten als belangrijkste programmapunt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat PvdA blijft toch in je bloed zitten he? Waardeloze kutpartij.
Unprovoked attack!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ze geloven mij niet als ik zeg dat ik geen moederfiguur ben...
En de reactie was compleet out of the blue>>>> Pa: wanneer word ik eens 'n keer opa?
En als er dan eentje is moeten er natuurlijk meer komen. Dus dat gezeur stopt nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ze geloven mij niet als ik zeg dat ik geen moederfiguur ben...
En de reactie was compleet out of the blue>>>> Pa: wanneer word ik eens 'n keer opa?
[..]
Geen idee...
[..]
al gepobeerd... in mijn geval werkt dat niet voor 100%
[..]
Wees blij
[..]
Dan ga ik ruzie krijgen... dus nee... geen huisdier richting pa en ma
arriva was gratis vandaag want feestdagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Busreis een beetje goed? En niet uitgecheckt?
Ah, dus je hebt zelfs die 4 euro bespaard! En de kosten van Centraal naar de UIthofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
arriva was gratis vandaag want feestdag
ja ;')quote:
voor centraal naaar uithof moest ik wel betalen maar heb een aboquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt zelfs die 4 euro bespaard! En de kosten van Centraal naar de UIthof
Ik heb er echt niks mee..... dus ze hebben pechquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als er dan eentje is moeten er natuurlijk meer komen. Dus dat gezeur stopt nooit
Cosmohoro?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ;')..... ik wil geen moeder zijn, heb geen partner en de cosmohoro was gewoon verschrikkelijk
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen weer zorgen voor andermans falen
Wat ben ik toch een goed persoon he
Dat van die partner lijkt mij het minste probleemquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ;')..... ik wil geen moeder zijn, heb geen partner en de cosmohoro was gewoon verschrikkelijk
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Dat van die partner lijkt mij het minste probleem
Ik ook niet. Bovendien wil ik dezelfde fouten als mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er echt niks mee..... dus ze hebben pech
Heel goed!quote:
"Kinderen krijgen"?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bovendien wil ik dezelfde fouten als mijn ouders hebben gemaakt niet nog eens maken.
Weet ikquote:
Ah ok, das alsnog beter als de heenwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voor centraal naaar uithof moest ik wel betalen maar heb een abo
Dat dus....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.
Op 6 miljard mensen?quote:
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Weet ikMaar wel heel treurig. Ik heb echt een stronthekel aan veel kattenmensen als ik daar ben.
Dat was J-K zijn manier om mij een naamtopic te gevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het hier nou weer over kinderen? Waar het hart van vol is stiekem?
'Veel'?quote:
Opvoeden gaat toch niet foutloos, al is het alleen maar omdat de hele omgeving er mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.
Wat versta jij onder 'niet goed opvoeden'?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ze vervolgens niet goed opvoeden, dat niet willen inzien. En dan zo draaien dat je als er over begint nog schuldig voelt ook.
Donorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel partners die echt de moeite waard zijn, zijn er anders niet.
Doe jouw eisenlijst nog es.quote:
Dat mag dan voortaan lekker in OUD ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was J-K zijn manier om mij een naamtopic te geven
Fijn van J-Kquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ze geen geschikte partner had misschien?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je altijd moet proberen een kind in een gezinssituatie op te voeden. Tenzij het duidelijk is dat het echt niet werkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Donor![]()
Heeft mijn nichtje ook gedaan
Kieskeurig gedoe.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de doelgroep is iets kleiner dan dat
Hoe is het met jouw relatie eigenlijk?quote:
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opvoeden gaat toch niet foutloos, al is het alleen maar omdat de hele omgeving er mee te maken heeft.
Zo lang je alles op mijn moeders manier deed was het goed anders niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'niet goed opvoeden'?
Ik ben van mening dat je in deze wereld geen kinderen moet willen opvoedenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je altijd moet proberen een kind in een gezinssituatie op te voeden. Tenzij het duidelijk is dat het echt niet werkt.
quote:
Graag!quote:
Net zo afwezig als altijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw relatie eigenlijk?
het is dat je een leuke p.i. erbij hebt staanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag dan voortaan lekker in OUD ofzo
Zo kom je nooit 'verder'.quote:
3 miljard?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
de doelgroep is iets kleiner dan dat
Potquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ze geen geschikte partner had misschien?
Mijn droom om in Leidsche Rijn te wonen zal nog even op zich moeten laten wachten.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je in deze wereld geen kinderen moet willen opvoeden
Zeg ik, niet geschikt.quote:
In welke wereld wel? Ik heb er gewoon persoonlijk geen zin in.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je in deze wereld geen kinderen moet willen opvoeden
Dat is niet leuk, toevallig laatst een gesprek met mn vader gehad over mijn opvoeding en waar ze in hun ogen fouten gemaakt hadden en in mijn ogen. Wat grappig was, dat we het eigenlijk nergens over eens warenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.![]()
[..]
Zo lang je alles op mijn moeders manier deed was het goed anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |