Zo kan je het ook zienquote:
De narcist in mij vindt van welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet?
Dat is maar net hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.![]()
[..]
Zo lang je alles op mijn moeders manier deed was het goed anders niet.
Je hebt je autisme van je moeder geerfd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen het is een beetje jammer dat mijn ouders net doen alsof er nooit iets gebeurd is.![]()
[..]
Zo lang je alles op mijn moeders manier deed was het goed anders niet.
Joh, jij moet gewoon zo'n Filipijnse importeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
Mijn droom om in Leidsche Rijn te wonen zal nog even op zich moeten laten wachten..
Arm Opel.
Jij vond dat je te weinig mocht, en zij dat je teveel mocht?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, toevallig laatst een gesprek met mn vader gehad over mijn opvoeding en waar ze in hun ogen fouten gemaakt hadden en in mijn ogen. Wat grappig was, dat we het eigenlijk nergens over eens waren
quote:
Pardon?quote:Op [
url=http://forum.fok.nl/topic/1584100/1/101#90720732]zaterdag 1 januari 2011 20:45[/url] schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikMaar wel heel treurig. Ik heb echt een stronthekel aan veel kattenmensen als ik daar ben.
Geen. De wereld vergaat toch, what's the use, dan kan je beter genieten van je levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In welke wereld wel? Ik heb er gewoon persoonlijk geen zin in.
Bol.com heeft die niet, dan moet ik weer naar een andere site toe.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij moet gewoon zo'n Filipijnse importeren.
NUANCE!quote:
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij vond dat je te weinig mocht, en zij dat je teveel mocht?
+1quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen. De wereld vergaat toch, what's the use, dan kan je beter genieten van je leven
Ik vind je wel een beetje lui hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bol.com heeft die niet, dan moet ik weer naar een andere site toe..
Vraag er één voor je verjaardag. Dan mogen je familie en vrienden het verder regelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Q. het volgende:
Bol.com heeft die niet, dan moet ik weer naar een andere site toe..
Wat voor narigheid kom je tegen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
NUANCE!
Veel kattenmensen, niet alle. Echt, de narigheid die ik in het asiel tegenkom... Damn.
Goeie! Ik schrijf hem op.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag er één voor je verjaardag. Dan mogen je familie en vrienden het verder regelen.
En met kinderen kun je niet genieten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen. De wereld vergaat toch, what's the use, dan kan je beter genieten van je leven
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En met kinderen kun je niet genieten?
Kijken of ik überhaupt een kans maakquote:
Ach ik ben niet anders gewend. Vandaar dat ik geen emontiele band met mijn ouders meer heb. Helaas ben ik mede daardoor wel erg eenzaam.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In welke wereld wel? Ik heb er gewoon persoonlijk geen zin in.
[..]
Dat is niet leuk, toevallig laatst een gesprek met mn vader gehad over mijn opvoeding en waar ze in hun ogen fouten gemaakt hadden en in mijn ogen. Wat grappig was, dat we het eigenlijk nergens over eens waren
Ik en mijn zusje hebben geprobeerd om met mijn ouders te praten maar dat is zinloos. Ze willen niet praten en willen al helemaal niet toegeven dat ze fouten hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je er zelf mee omgaat.
Ik niet neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doodzieke katten, for one. Mensen die hun kat gewoon in de vrieskou voor de deur zetten (mama poes met jonkies), niet gesteriliseerde/gecastreerde dieren, dieren met mijten, schimmel, ontstekingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Wat voor narigheid kom je tegen dan?
Maar andere mensen misschien welquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
jawel hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is allemaal in the eye of the beholder natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijken of ik überhaupt een kans maak
[..]
Ach ik ben niet anders gewend. Vandaar dat ik geen emontiele band met mijn ouders meer heb. Helaas ben ik mede daardoor wel erg eenzaam.![]()
[..]
Ik en mijn zusje hebben geprobeerd om met mijn ouders te praten maar dat is zinloos. Ze willen niet praten en willen al helemaal niet toegeven dat ze fouten hebben gemaakt.
Maar ik heb toch niks te maken met andere mensen wanneer ik mijn mening over wel of geen kinderen ventileer?quote:
Ah, mensen die hun huisdieren verwaarlozen dus? Maar da's toch niet specifieke voor mensen met katten, of werk je alleen maar met katten op het moment?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doodzieke katten, for one. Mensen die hun kat gewoon in de vrieskou voor de deur zetten (mama poes met jonkies), niet gesteriliseerde/gecastreerde dieren, dieren met mijten, schimmel, ontstekingen.
Wel als je een generieke uitspraak doet zoals jij deedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb toch niks te maken met andere mensen wanneer ik mijn mening over wel of geen kinderen ventileer?
Nee mijn moeder heeft iets anders Bordeline of meer specifiek Persoonlijkheids stoornis not onderwise specified.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt je autisme van je moeder geerfd?
Sammz kijkt vooral naar de dingen die haar vooroordelen over kattenbezitters bevestigen. Slechte hondenbezitters zijn daarentegen weer uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef STING het volgende:
Ah, mensen die hun huisdieren verwaarlozen dus? Maar da's toch niet specifieke voor mensen met katten, of werk je alleen maar met katten op het moment?
Ik werk met katten. De honden die hier komen zijn keurig door mensen gebracht en niet zomaar achtergelaten. We hebben nauwelijks knaagdieren. Maar we zitten wel aan bijna 50 katten ondertussen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, mensen die hun huisdieren verwaarlozen dus? Maar da's toch niet specifieke voor mensen met katten, of werk je alleen maar met katten op het moment?
OKee, dat is ook lastig dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee mijn moeder heeft iets anders Bordeline of meer specifiek Persoonlijkheids stoornis not onderwise specified.
Nee, hoor. Alleen die ben ik nog niet tegengekomen. Op een Cane Corso na, het arme dierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sammz kijkt vooral naar de dingen die haar vooroordelen over kattenbezitters bevestigen. Slechte hondenbezitters zijn daarentegen weer uitzonderingen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is allemaal in the eye of the beholder natuurlijk.
Ja, weet je wel niet wat dat kost? Een dier naar het asiel brengen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk met katten. De honden die hier komen zijn keurig door mensen gebracht en niet zomaar achtergelaten. We hebben nauwelijks knaagdieren. Maar we zitten wel aan bijna 50 katten ondertussen.
Waarvan een stuk of tien door baasjes zijn gebracht. De rest is achtergelaten.
Precies. Je kan je kat beter de straat op gooienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, weet je wel niet wat dat kost? Een dier naar het asiel brengen?
Zeker, ken je dat liedje van kinderen voor kinderen over je ouders ruilen. Dat wilde ik en mijn zusje serieus doen.quote:
Verkopen aan de Chineesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Je kan je kat beter de straat op gooien
En je hond aan een boom bindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Je kan je kat beter de straat op gooien
Wel aan een hoge tak, hoeft ie niet zo heel lang te lijden.quote:
vis door de rioleringquote:
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus bindenquote:
Nee, ik ben niet zo into Kinderen voor Kinderen. Kan me wel vaag een filmpje herinneren van iemand die zijn nieuwe ouders kocht in een winkel, maar weet niet of daar een KvK nummer onder zat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, ken je dat liedje van kinderen voor kinderen over je ouders ruilen. Dat wilde ik en mijn zusje serieus doen.
quote:
quote:
oke oke.... maar in dit lijstje ga ik wel even lekker overdrijvenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus binden
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke oke.... maar in dit lijstje ga ik wel even lekker overdrijven![]()
Mijn superdroomkerel:
• Heeft bruine ogen, donker haar en is langer dan ik ben
• Is niet graatmager of te rond... maar wel met lekker zacht buikje
• kookt lekker en doet dit graag
• Is handig en vind het niet erg als ie mijn band moet plakken
• Rent af en toe een rondje mee als ik wil hardlopen/fietsen, maar zeurt niet over de keren dat ik in de week sport.....![]()
• als ik hem uitnodig voor iets wat mijn ouders organiseren zegt ie ja..... en niet ik moet eerst even checken of ik niet moet b-ballen or what ever
• ik sta op 1.....
Ik wil eigenlijk nog wel even doorgaan, maar...... deze lijst is nu al te belachelijk voor woorden
Ik vind dat een redelijke lijstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• Rent af en toe een rondje mee als ik wil hardlopen/fietsen, maar zeurt niet over de keren dat ik in de week sport.....![]()
• als ik hem uitnodig voor iets wat mijn ouders organiseren zegt ie ja..... en niet ik moet eerst even checken of ik niet moet b-ballen or what ever
• ik sta op 1.....
Ik wil eigenlijk nog wel even doorgaan, maar...... deze lijst is nu al te belachelijk voor woorden
Inderdaad zeg, bruine ogen. Hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Ik kom toch aardig verquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Hmm, valt nog mee, maar als dat niet alles is....laat ik mn applicatie wel liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Mond op de trekhaak en rijden maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus binden
Zoiets dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo into Kinderen voor Kinderen. Kan me wel vaag een filmpje herinneren van iemand die zijn nieuwe ouders kocht in een winkel, maar weet niet of daar een KvK nummer onder zat.
De bovenste 4 voldoe ik niet aan de onderste 3 welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Leuk, zo'n wijf erbij die gaat vertellen hoe het moet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een vent die graag kooktIk kook ook graag, dus samen koken
Samen kokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een vent die graag kooktIk kook ook graag, dus samen koken
Ja, ik ben ook zo'n zeikdoos die alles beter weetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, zo'n wijf erbij die gaat vertellen hoe het moet.
Ik kijk ook graag naar een man die kookt, kan erg sexy zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon apart zetten met een mes en snijplank "hier, ga maar voorbereiden"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
We have a winnerquote:
Dat waardeer ik dan weer wel, jouw zelfkennis.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben ook zo'n zeikdoos die alles beter weet
Ook al zo'n zeiksnor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen kokenmaar niet als ik iets bijzonders voor iemand wil maken
Nakend chef zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar een man die kookt, kan erg sexy zijn.
Heb ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waardeer ik dan weer wel, jouw zelfkennis.
Nee hoor, helpen mag altijdquote:
Dat zeggik.quote:
Ik wist niet dat iemand synoniem was voor haarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, helpen mag altijdmaar af en toe als ik iets bijzonders voor haar wil maken, dan mag ze kijken hoe ik het doe, hoewel soms mag zelfs dat niet, dan moet het een verrassing blijven
quote:
Hoe ... eh ... braaf. Ik word er helemaal bij van.quote:
Hmm ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iemand synoniem was voor haar
Kon je niet wat bestellen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja godver, nu heb ik zin in lasagne bij gebrek aan fatsoenlijk eten
oeh lekker, met sperziebonen en rode uiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja godver, nu heb ik zin in lasagne bij gebrek aan fatsoenlijk eten
blijft een beetje bagger roomservicequote:
Nee, spinazie en blauwe kaasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh lekker, met sperziebonen en rode ui
Ja, wanneer ga je die voor me maken?quote:
Ik dacht dat jij de kookmuts op had?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga je die voor me maken?
Ik kan ook prima de sous-chef zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de kookmuts op had?
tsjaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, valt nog mee, maar als dat niet alles is....laat ik mn applicatie wel liggen
ik ga wel gewoon zomaar met je naar de filmquote:
Geen kaas?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:20 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever spinazie a la creme
Zolang er maar geen kaas in zit
Yeps .... next timequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
ik ga wel gewoon zomaar met je naar de film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |