Inderdaad zeg, bruine ogen. Hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel even doorgaan, maar...... deze lijst is nu al te belachelijk voor woorden
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke oke.... maar in dit lijstje ga ik wel even lekker overdrijven![]()
Mijn superdroomkerel:
• Heeft bruine ogen, donker haar en is langer dan ik ben
• Is niet graatmager of te rond... maar wel met lekker zacht buikje
• kookt lekker en doet dit graag
• Is handig en vind het niet erg als ie mijn band moet plakken
• Rent af en toe een rondje mee als ik wil hardlopen/fietsen, maar zeurt niet over de keren dat ik in de week sport.....![]()
• als ik hem uitnodig voor iets wat mijn ouders organiseren zegt ie ja..... en niet ik moet eerst even checken of ik niet moet b-ballen or what ever
• ik sta op 1.....
Ik wil eigenlijk nog wel even doorgaan, maar...... deze lijst is nu al te belachelijk voor woorden
Ik kom toch aardig verquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• Rent af en toe een rondje mee als ik wil hardlopen/fietsen, maar zeurt niet over de keren dat ik in de week sport.....![]()
• als ik hem uitnodig voor iets wat mijn ouders organiseren zegt ie ja..... en niet ik moet eerst even checken of ik niet moet b-ballen or what ever
• ik sta op 1.....
Hmm, valt nog mee, maar als dat niet alles is....laat ik mn applicatie wel liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Mond op de trekhaak en rijden maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dat soort mensen graag achter m'n auto of bus binden
Zoiets dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo into Kinderen voor Kinderen. Kan me wel vaag een filmpje herinneren van iemand die zijn nieuwe ouders kocht in een winkel, maar weet niet of daar een KvK nummer onder zat.
De bovenste 4 voldoe ik niet aan de onderste 3 welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn superdroomkerel:
• ik sta op 1.....
Leuk, zo'n wijf erbij die gaat vertellen hoe het moet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een vent die graag kooktIk kook ook graag, dus samen koken
Samen kokenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een vent die graag kooktIk kook ook graag, dus samen koken
Ja, ik ben ook zo'n zeikdoos die alles beter weetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, zo'n wijf erbij die gaat vertellen hoe het moet.
Ik kijk ook graag naar een man die kookt, kan erg sexy zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon apart zetten met een mes en snijplank "hier, ga maar voorbereiden"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
We have a winnerquote:
Dat waardeer ik dan weer wel, jouw zelfkennis.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben ook zo'n zeikdoos die alles beter weet
Ook al zo'n zeiksnor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen kokenmaar niet als ik iets bijzonders voor iemand wil maken
Nakend chef zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk ook graag naar een man die kookt, kan erg sexy zijn.
Heb ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waardeer ik dan weer wel, jouw zelfkennis.
Nee hoor, helpen mag altijdquote:
Dat zeggik.quote:
Ik wist niet dat iemand synoniem was voor haarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, helpen mag altijdmaar af en toe als ik iets bijzonders voor haar wil maken, dan mag ze kijken hoe ik het doe, hoewel soms mag zelfs dat niet, dan moet het een verrassing blijven
quote:
Hoe ... eh ... braaf. Ik word er helemaal bij van.quote:
Hmm ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iemand synoniem was voor haar
Kon je niet wat bestellen dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja godver, nu heb ik zin in lasagne bij gebrek aan fatsoenlijk eten
oeh lekker, met sperziebonen en rode uiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
Ja godver, nu heb ik zin in lasagne bij gebrek aan fatsoenlijk eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |