Niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
als je iemand leuk vindt, hoe pak je dat dan aan?
Scherp!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vraag je in een topic vol met singles?
Tot 1:30 bij mijn ouders geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
He Engel, goeie nacht gehad? Wat hebbie gedaan?
Geen idee .... ik doe altijd maar wat.....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef applecherry het volgende:
als je iemand leuk vindt, hoe pak je dat dan aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder. Verder wel wat leuks gedaan?quote:
Ligt ie een beetje lekker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Projectie. Misdirected rage. Cuetje toch.
Wil je erover praten, op m'n sofa?
Heb jij ook al een sofa?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Projectie. Misdirected rage. Cuetje toch.
Wil je erover praten, op m'n sofa?
Pogingen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
ja, ik dacht, hier hebben mensen ervaring met pogingen tot versieren etc.
Hoe weet je zeker dat je poging tot contact met iemand van het andere (of zelfde) geslacht mis gaat?! Vraag het de Singles van Fok!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk best gezellig......quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minder. Verder wel wat leuks gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pogingen genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Zet een foto in je fobo, dat helpt...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op jou liggen, dus dat is niet interessant
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef applecherry het volgende:
[..]
Maar het ligt wel lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft vast geen positieve invloed op het praten
Praten als je mooiere activiteiten in het verschiet hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft vast geen positieve invloed op het praten
Wie zegt dat ze mooier zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praten als je mooiere activiteiten in het verschiet hebt?
nee want mijn topics zijn te persoonlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet een foto in je fobo, dat helpt...
Ik heb daar ook een gave voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallen
Nee, ik ga natuurlijk eerst heel netjes in m'n luie stoel zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op jou liggen, dus dat is niet interessant
Open een topic op R&P.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee want mijn topics zijn te persoonlijk
en ik vroeg het me meer af voor versieren irl!
In elk geval lekkerderquote:
Ga je dan ook lui wezen doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ga natuurlijk eerst heel netjes in m'n luie stoel zitten
Daarom nogmaals die bevestigingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je het echt zei
Nou ja, dat is weer geheel afhankelijk van de persoon in kwestie.quote:
Juist een open persoon maakt je tot een aantrekkelijk appelkersje...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee want mijn topics zijn te persoonlijk
en ik vroeg het me meer af voor versieren irl!
Daar heeft ze al genoeg van inmiddelsquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is weer geheel afhankelijk van de persoon in kwestie.
Ligt eraan met wie je bedoeld.quote:
Mijn Aston Martin zomaar in de prak rijden, hoe kon jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallen
Is ze kloon van?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
Jij kan in ieder geval nog wat topics gebruiken, loshandig junkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
Er zijn momenteel stuk of 4 klonen in R&P actief die iedere keer dezelfde onzin topics makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |