Zij hebben UTC +12 tm +14, moet dus zaterdag ipv zondag zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
Van nu.nl:
[..]
Ligt het aan mijn gebrek aan logica of lopen die arme Hawaiianen dan wel erg ver achter?
Empire State of Mind.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Over een uurtje komt de 2e van m'n 3 requests op den radio. Mr. Brightside!
Goeie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Over een uurtje komt de 2e van m'n 3 requests op de radio. Mr. Brightside!
En het komende jaar wordt de helft van de meest aangevraagde platen van de luisteraars van 3fm weer compleet genegeerd en ingewisseld door overgewaardeerde meuk die amper nog de kont van deze lijst heeft mogen krabben. That's life.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Pino112 het volgende:
Zovaak blijkbaar aangevraagd, maar niet eens tijdens SR gedraaid
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je er een pleister op doen Hans, dat weet je.
Vind het wel 2 totaal verschillende zangeressenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En hoe goed ik Alicia Keys ook vind, ik blijf me afvragen of zij zo groot was geworden als dat ze nu is als Aaliyah niet was verongelukt...
Ik dus niet... Denk dat Aaliyah dezelfde kant op was gegaan als Alicia.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het wel 2 totaal verschillende zangeressen
http://goo.gl/qG2kGquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Is er trouwens een Spotify playlist voor de Top SR?
Hole1988 heeft er een gemaakt maar volgens mij is ie (nog?) niet helemaal compleet? Enfin, http://open.spotify.com/u(...)PGkkP2V46icgk4OYy7lpquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Is er trouwens een Spotify playlist voor de Top SR?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je er een pleister op doen Hans, dat weet je.
Had best gekund, blijft een eeuwige zonde.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dus niet... Denk dat Aaliyah dezelfde kant op was gegaan als Alicia.
Compleet zal die ook niet worden, aangezien er bands zijn die niet op Spotify staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hole1988 heeft er een gemaakt maar volgens mij is ie (nog?) niet helemaal compleet? Enfin, http://open.spotify.com/u(...)PGkkP2V46icgk4OYy7lp
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
He, wat vinden jullie van mijn nieuwe parfum?
Domien was vroeger zo'n kind dat zichzelf riep als ie moest eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Hoe godverdommes moeilijk is het nu om ook die laatste 3 seconden even nog je mond te houden?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien was vroeger zo'n kind dat zichzelf riep als ie moest eten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Ah, het origineel.Faalhaas van een Buckley met die zanik-cover van 'm en die ouwe lul met die hoed.
[..]
Die doen dat dan iig minder irritant van baardmans.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik denk dat het Domien bashen ook in 2011 door gaat...
En als Michiel, Gerard of wie dan ook over een plaat lult hoor je niemand erover.
Zoals Roel_Jewel zou zeggen: dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit toch een verschrikkelijke kutplaat
Ja, zo ongeveer élke andere uitvoering.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Schitterend nummer. Heb wel eens betere uitvoeringen gehoord.
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef alors het volgende:
Ik zie dat ik The Gaslight Anthem nog wel even door kan laten zingen...
Wat ik wel eens denk... hoe zou Roel dat zelf op de radio dan doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doen dat dan iig minder irritant van baardmans.
Dat dusquote:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer élke andere uitvoering.
Ik stond (aangekleed) te proberen mijn hoofd niet aan m'n puntige lamp te stoten en de kerstboom niet per ongeluk om te zwiepen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sta je weer nakend op de tafel op z'n chocomels uit je dak te gaan, Cee?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stond (aangekleed) te proberen mijn hoofd niet aan m'n puntige lamp te stoten en de kerstboom niet per ongeluk om te zwiepen.
hoe lang moet ie nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat Stenders het nog steeds volhoudt @ KX
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef nog! en t valt best mee qua gladheid. gisterenavond was het erger.
nu ff langs m'n oude werk. gedag zeggen naar de mensen die niet naar Leeuwarden gaan en het kluisje leegmaken waar ik al zeker 2 jaar niet meer ben geweest
tot later!
Als ik mocht kiezen, dan ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Alles beter dan een roestig punthekje he
.
quote:
Dat soort dingen blijven hangenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Cee het volgende:
Tsja, dit nummer is toch altijd wel een beetje verpest door die ene keer dat ik op vakantie in SanFran op de cable car stond te wachten anderhalf uur lang en bij de rij stond een "muzikant" (in de ruimste zin van het woord) dit nummer constant op z'n aftandse gitaar te tokkelen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
omg ik snap hem nu pas!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Duurt langquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Op KinkFm was ook een goede jaarmix van hem. Is te downloaden op zijn site.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik verlang naar de jaarmix van Dj Sandstorm... kan ik eindelijk die grijs gedraaide CD in de auto vervangen met de 2010 versie
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Even door het outro van Led Zeppelin heenpraten.
Absoluut niet. C. wees me op de slechte dag (sorry, het slechte jaar, gezien z'n posts) van die Roel,quote:
C?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Absoluut niet. C. wees me op de slechte dag (sorry, het slechte jaar, gezien z'n posts) van die Roel,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef alors het volgende:
Het uur hierna is ook dolletjesDie smilies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Zolang je maar geen platen afkapt voor het nieuwsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mag zeker niet door het intro heen praten, zo? Ga ik toch doen. (Dat is m'n werk.)
Fijne jaarwisseling!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Goed, ik heb gelachen. Doei.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kusje op je neus! En Gelukkig Nieuwjaar alvastquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo, da's verzuurdquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef justmattie het volgende:
Het volgende uur is wat matig qua muziek, als je het mij vraagt.Hoog huishoudbeursgehalte inderdaad, behoudens #74 en het immer briljante #70. Oh wacht, #69 mag ook niet ontbreken. En ik weet dat menig mens helemaal lyrisch is over #68 maar ik vind het me toch een natte vaatdoekplaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3FM.nl.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Bellatrix het volgende:
Waar kun je die hendig sjieke playlist eigenlijk vinden?
Sommige.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef justmattie het volgende:
Bestaat het werk van een DJ ook uit fok!ken?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef justmattie het volgende:
Het volgende uur is wat matig qua muziek, als je het mij vraagt.Dat komt goed uit. SportschoolFMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
CEEquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie heeft die afbeelding eigenlijk gemaakt. Geweldig!![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie heeft die afbeelding eigenlijk gemaakt. Geweldig!![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Ik zit hier in m'n eentje op kantoor, dus kan 'm ook zo hard zetten als ik wil... heb echter alleen maar brakke laptopspeakertjes...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef CindieY het volgende:
Damn, hij staat zo hard dat ik m'n plafondplaten hoor trillen
Beste wensen voor 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
(Okee, nog even een snelle +1 voor het nieuwe Fok! Forum. Handig. Doei. Kusje voor Roel.)
quote:
Toffe werkgever is datquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef borisz het volgende:
Zo. Sollicitatie voor de auditcourse van PWC is op de mail.
Hun naam was alleen zo godsgruwelijk lang tot voor kort. Gelukkig hebben ze dat aangepast.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toffe werkgever is datHopen dat je de eerste rondes doorkomt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:59 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nu heel erg geneigd gelukkig nieuwjaar te zeggen
Dag mattiequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef justmattie het volgende:
Ik ga dit uurtje maar even gebruiken om te stofzuigen en te douchen
Hier in Hilversum is het vooral heel erg mistig, de hele dag al! Hopelijk zorgt dat niet weer voor zo'n mistchaos rond de jaarwisseling zoals een jaar of 2-3 geleden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef CindieY het volgende:
Spiegelglad hier? Als ik naar buiten kijk, is het zo dooi als 't maar kan. Eindelijk die ijsbaan voor de flat weg.
Nope, daarna eerst nog paar jaar bij Océ gezetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen kreeg je een mooi bod van de parkeergarage?
Oeh, dat is kut zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in Hilversum is het vooral heel erg mistig, de hele dag al! Hopelijk zorgt dat niet weer voor zo'n mistchaos rond de jaarwisseling zoals een jaar of 2-3 geleden.
Die ligt hier helaas nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef CindieY het volgende:
Spiegelglad hier? Als ik naar buiten kijk, is het zo dooi als 't maar kan. Eindelijk die ijsbaan voor de flat weg.
Jaar of 4 geleden was 't heel erg, geloof ik. Had toen letterlijk 5 meter zicht toen ik 's nachts naar huis reedquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier in Hilversum is het vooral heel erg mistig, de hele dag al! Hopelijk zorgt dat niet weer voor zo'n mistchaos rond de jaarwisseling zoals een jaar of 2-3 geleden.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga al de hele week steeds net niet onderuit
Ik moet m'n laarzen met hakken dragen, want m'n laarzen met platte zool hebben al helemaal geen profiel, dan kan ik er op gaan zitten wachten tot ik onderuit knikker. Maar met hak is 't ook nog voorzichtigheid gebodenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Ik weet inmiddels hoe voorzichtig ik moet lopen, dus tot nu toe geluk gehad
.
Jaa dat was echt niet best, zulk iets raars heb ik nog nooit meegemaakt. Die vuurwerkrook bleef ook allemaal hangen en dat maakte het niet beter. Ik moest er doorheen fietsen... En je zag iemand gewoon pas als ie vlak voor je stond. Doodeng vond ik het omdat er natuurlijk weer mongolen met vuurwerk bezig waren maarja die zien jou ook niet aankomen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaar of 4 geleden was 't heel erg, geloof ik. Had toen letterlijk 5 meter zicht toen ik 's nachts naar huis reed.
Waarom verwacht je dat? Ik zag dat de cover van Laura Jansen hoger in de Top 2000 stond dan het origineel van Kings of Leonquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Bellatrix het volgende:
Die van Rihanna is zeker al geweest.
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIESquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Bellatrix het volgende:
Die van Rihanna is zeker al geweest.
Dat bedoelt zij dan toch ook?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat? Ik zag dat de cover van Laura Jansen hoger in de Top 2000 stond dan het origineel van Kings of Leon
Daarom noemde ik het ook even. Covers die hoger staan dan het origineelquote:
Oh myquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
75 31-12-2010 - 12:00 BASEBALLS - UMBRELLA 35
1111 28-12-2010 - 3:00 RIHANNA - UMBRELLA 4
Komt omdat die covers nieuwer zijn en mensen die nog kennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook even. Covers die hoger staan dan het origineel
Ik noemde zelf de Kings of Leon en die van Laura Jansen.. Zoveel verschil zit nou niet tussen qua tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat die covers nieuwer zijn en mensen die nog kennen
Anders zijn er nog zat mensen die gewoon denken dat het origineel van Laura Jansen is, net als er mensen zijn die denken dan Hallelujah ook van Lisa isquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik noemde zelf de Kings of Leon en die van Laura Jansen.. Zoveel verschil zit nou niet tussen qua tijdZelfde geld voor Umbrella van Rihanna en The Baseballs
Oh myquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zijn er nog zat mensen die gewoon denken dat het origineel van Laura Jansen is, net als er mensen zijn die denken dan Hallelujah ook van Lisa is![]()
![]()
Umbrella vind ik geen van beiden leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik noemde zelf de Kings of Leon en die van Laura Jansen.. Zoveel verschil zit nou niet tussen qua tijdZelfde geld voor Umbrella van Rihanna en The Baseballs
't Gaat er ook niet om of jij het leuk vindtquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Umbrella vind ik geen van beiden leuk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zijn er nog zat mensen die gewoon denken dat het origineel van Laura Jansen is, net als er mensen zijn die denken dan Hallelujah ook van Lisa is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange tijd gedacht dat dit van hun was hoorIk ken ook niet alle muziek uit de jaren 70
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange tijd gedacht dat dit van hun was hoorIk ken ook niet alle muziek uit de jaren 70
Ja, vind ik ook maar als je die versie niet kentquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!
John Lennon deed hem magisch.
Dago, ga maar even een kwartier in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had het eigenlijk alleen bij Valerie.
9 misdaden.quote:
Of Valerie van Amy Wijnkelder...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Trap naar de hemel.quote:
Daar is wel een oplossing voor hoor. Luister http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3 maar eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef alors het volgende:
9 Crimes, ik moet er abrupt van schijten, wat een kutplaat en die Kane stem van die gozer![]()
Blijft episch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor hoor. Luister http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3 maar eens.
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nu bij dit nummer altijd aan mijn opmerking bij Timurtje denken.
Vertelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nu bij dit nummer altijd aan mijn opmerking bij Timurtje denken.
Oh dear godquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor hoor. Luister http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3 maar eens.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar mochten mensen bij hem speciale Valentijnsrequests aanvragen op 14 februari. Was er een gast die dit nummer had aangevraagd want het was het eerste nummer dat z'n vriendin voor hem speelde. Toen stuurde ik voor de gein een sms'je naar 3fm met de vraag of die arme jongen wel door heeft dat het nummer over vreemdgaan ging. Belde 5 minuten later Ramon me op, of ik het op de radio uit wilde leggen.quote:
Echt briljant.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Whehe, wat een verhaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar mochten mensen bij hem speciale Valentijnsrequests aanvragen op 14 februari. Was er een gast die dit nummer had aangevraagd want het was het eerste nummer dat z'n vriendin voor hem speelde. Toen stuurde ik voor de gein een sms'je naar 3fm met de vraag of die arme jongen wel door heeft dat het nummer over vreemdgaan ging. Belde 5 minuten later Ramon me op, of ik het op de radio uit wilde leggen.
Ik heb op Valentijnsdag potentieel een relatie verbroken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar mochten mensen bij hem speciale Valentijnsrequests aanvragen op 14 februari. Was er een gast die dit nummer had aangevraagd want het was het eerste nummer dat z'n vriendin voor hem speelde. Toen stuurde ik voor de gein een sms'je naar 3fm met de vraag of die arme jongen wel door heeft dat het nummer over vreemdgaan ging. Belde 5 minuten later Ramon me op, of ik het op de radio uit wilde leggen.
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo'n ster in Engels.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Wat een bazenactie, en het is ook echt zo inderdaad.
Net zoals dat Every breath you take van The Police over een stalker gaat, en mensen het toch vaak genoeg draaien op bruiloften.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Sirolf, we zetten 'm harrrrrrd nu, keiiiiiiharrrrrrrrrrrd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo'n ster in Engels.
Ik luister via internet, dus hoor nog de Goo Goo Dolls.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Sirolf, we zetten 'm harrrrrrd nu, keiiiiiiharrrrrrrrrrrd.
Ik wilde het al gaan doen, maar hij was al wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en er is ook iemand zo netjes geweest om hem af te vinken in het requests-systeempje. Thx!
Volgend jaar toch maar iets nieuws bouwen, dat automatisch mailt adhv Dalet.
Kon niet uitblijvenquote:
quote:
Dadelijk even mijn wondertollen aanslingeren.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dadelijk even mijn wondertollen aanslingeren.
Lekker knallen op je clit.quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |