Vind het ook een beetje overdreven vroeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Sorry voor de fans, maar begint dat Lowlandsgemelkerij nu al weer?
ik wil ook zo'n vriendengroep!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Zo, ben ondertussen bezig met het opstellen van 5 muziekvragen voor de Oud&Nieuw quiz die we vanavond gaan doen met de vriendengroep. Ik ga ze een stukje van Katy Perry's Fireworks, Biffy Clyro's Bubbles en Pink's Raise your glass laten horen en dan mogen ze zelf de link raden. Toch niet te moeilijk he? Let wel: het niveau schommelt in de groep van laag tot 3fm-topic niveau.
Wow chill, de vraag is makkelijk.. Bedoel er verder niets mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg makkelijk? Erg moeilijk? Erg niveau? Erg spelletje? Erge vrienden?
Beledigd tot op het bot ben ik nu. Tot op het merg. Tot op de kern.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow chill, de vraag is makkelijk.. Bedoel er verder niets mee.
Wat JaneDoe zei, doe mij zo'n vrienden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Beledigd tot op het bot ben ik nu. Tot op het merg. Tot op de kern.
nein mann
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Agnes Obel
. Fijne ontdekking van dit jaar.
echt als ik zoiets met mijn vrienden zou doen, zou ik iedere keer winnen, wel goed voor mn egoquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat JaneDoe zei, doe mij zo'n vrienden.
Ik kijk dat niet zo vaak, enlighten me?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
Doet me trouwens denken aan Will en Grace, Cee, als ze dat ene spelletjes doen.
Waar ze altijd samen spannen en altijd samen alles winnen omdat ze elkaar zo goed kennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet zo vaak, enlighten me?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Cee het volgende:
Slechte cover van het origineel van de Wombats.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Cee het volgende:
Slechte cover van het origineel van de Wombats.
Ligt het aan mijn gebrek aan logica of lopen die arme Hawaiianen dan wel erg ver achter?quote:Kiribati verwelkomt 2011
Bij Kiribati loopt de datumgrens die het nieuwe van het oude jaar scheidt. De laatsten die 2011 ingaan, zijn de inwoners van Hawaii op zondag 11.00 uur (Nederlandse tijd).
Dat lijkt me idd een fout.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
Van nu.nl:
[..]
Ligt het aan mijn gebrek aan logica of lopen die arme Hawaiianen dan wel erg ver achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |