Daarom noemde ik het ook even. Covers die hoger staan dan het origineelquote:
Oh myquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NR DAG - TIJD ARTIEST - TITEL REACTIES
75 31-12-2010 - 12:00 BASEBALLS - UMBRELLA 35
1111 28-12-2010 - 3:00 RIHANNA - UMBRELLA 4
Komt omdat die covers nieuwer zijn en mensen die nog kennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook even. Covers die hoger staan dan het origineel
Ik noemde zelf de Kings of Leon en die van Laura Jansen.. Zoveel verschil zit nou niet tussen qua tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt omdat die covers nieuwer zijn en mensen die nog kennen
Anders zijn er nog zat mensen die gewoon denken dat het origineel van Laura Jansen is, net als er mensen zijn die denken dan Hallelujah ook van Lisa isquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik noemde zelf de Kings of Leon en die van Laura Jansen.. Zoveel verschil zit nou niet tussen qua tijdZelfde geld voor Umbrella van Rihanna en The Baseballs
Oh myquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zijn er nog zat mensen die gewoon denken dat het origineel van Laura Jansen is, net als er mensen zijn die denken dan Hallelujah ook van Lisa is![]()
![]()
Umbrella vind ik geen van beiden leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik noemde zelf de Kings of Leon en die van Laura Jansen.. Zoveel verschil zit nou niet tussen qua tijdZelfde geld voor Umbrella van Rihanna en The Baseballs
't Gaat er ook niet om of jij het leuk vindtquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Umbrella vind ik geen van beiden leuk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
Anders zijn er nog zat mensen die gewoon denken dat het origineel van Laura Jansen is, net als er mensen zijn die denken dan Hallelujah ook van Lisa is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange tijd gedacht dat dit van hun was hoorIk ken ook niet alle muziek uit de jaren 70
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een lange tijd gedacht dat dit van hun was hoorIk ken ook niet alle muziek uit de jaren 70
Ja, vind ik ook maar als je die versie niet kentquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!
John Lennon deed hem magisch.
Dago, ga maar even een kwartier in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had het eigenlijk alleen bij Valerie.
9 misdaden.quote:
Of Valerie van Amy Wijnkelder...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Trap naar de hemel.quote:
Daar is wel een oplossing voor hoor. Luister http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3 maar eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef alors het volgende:
9 Crimes, ik moet er abrupt van schijten, wat een kutplaat en die Kane stem van die gozer![]()
Blijft episch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor hoor. Luister http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3 maar eens.
Wat dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nu bij dit nummer altijd aan mijn opmerking bij Timurtje denken.
Vertelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet nu bij dit nummer altijd aan mijn opmerking bij Timurtje denken.
Oh dear godquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor hoor. Luister http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3 maar eens.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar mochten mensen bij hem speciale Valentijnsrequests aanvragen op 14 februari. Was er een gast die dit nummer had aangevraagd want het was het eerste nummer dat z'n vriendin voor hem speelde. Toen stuurde ik voor de gein een sms'je naar 3fm met de vraag of die arme jongen wel door heeft dat het nummer over vreemdgaan ging. Belde 5 minuten later Ramon me op, of ik het op de radio uit wilde leggen.quote:
Echt briljant.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Whehe, wat een verhaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar mochten mensen bij hem speciale Valentijnsrequests aanvragen op 14 februari. Was er een gast die dit nummer had aangevraagd want het was het eerste nummer dat z'n vriendin voor hem speelde. Toen stuurde ik voor de gein een sms'je naar 3fm met de vraag of die arme jongen wel door heeft dat het nummer over vreemdgaan ging. Belde 5 minuten later Ramon me op, of ik het op de radio uit wilde leggen.
Ik heb op Valentijnsdag potentieel een relatie verbroken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar mochten mensen bij hem speciale Valentijnsrequests aanvragen op 14 februari. Was er een gast die dit nummer had aangevraagd want het was het eerste nummer dat z'n vriendin voor hem speelde. Toen stuurde ik voor de gein een sms'je naar 3fm met de vraag of die arme jongen wel door heeft dat het nummer over vreemdgaan ging. Belde 5 minuten later Ramon me op, of ik het op de radio uit wilde leggen.
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo'n ster in Engels.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Wat een bazenactie, en het is ook echt zo inderdaad.
Net zoals dat Every breath you take van The Police over een stalker gaat, en mensen het toch vaak genoeg draaien op bruiloften.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Sirolf, we zetten 'm harrrrrrd nu, keiiiiiiharrrrrrrrrrrd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo'n ster in Engels.
Ik luister via internet, dus hoor nog de Goo Goo Dolls.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Sirolf, we zetten 'm harrrrrrd nu, keiiiiiiharrrrrrrrrrrd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |