Nee, dat is juist het jammere daarvan. Dat heeft dus te maken met die profilering van zenders. En toch ben en blijf ik benieuwd naar een compleet onafhankelijke lijst, gewoon om te zien wat er zoal in zou voorkomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is niet interessant voor de zenders. De Slam fm luisteraars klagen over te weinig dance, de radio 2 luisteraars over te weinig evergreens, 3fm over te weinig hedendaagse muziek en Veronica zou wat meer 80's en 90's nummers in de lijst willen.
dat vind ik dan net iets teveel eerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijk geweldig fantastisch retegoed snoeihard bazennummer is dit toch.
Heeft ze al meer dan 10 singles dan?quote:
Sirolf kan beter Piles gaan uitlezen naar topics, handmatig toevoegen is niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef hole1988 het volgende:
willen de mensen die een nieuwe deel openen hier toevoegen http://www.3fmfan.nl/page/forum/toevoegen
Paar jaar geleden. Ik was er in februari. Toen was het er zo -15 s'nachts. Maar zo voelde het dan weer niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer? Mag hopen niet recent, nu zijn de koudste metingen sinds 40 jaar verricht met temperaturen van -30 graden en 70cm sneeuw (ook bijzonder voor daar)
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
![]()
HANSALARM!!!!
![]()
Een knotsgekke lijst. Ik zou ook niet een nummer 1 durven te voorspellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het jammere daarvan. Dat heeft dus te maken met die profilering van zenders. En toch ben en blijf ik benieuwd naar een compleet onafhankelijke lijst, gewoon om te zien wat er zoal in zou voorkomen.
it wasn't me!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik hoor een stofzuiger, het geluid komt vanuit het noorden, ter hoogte van Groningen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Ahh schattig dit, Hans wordt wakker gemaakt.
Daarom ben ik ook zo nieuwsgierigquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een knotsgekke lijst. Ik zou ook niet een nummer 1 durven te voorspellen.
Hans heet eigenlijk Bart!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Ahh schattig dit, Hans wordt wakker gemaakt.
Joh, ik werd thuis ook met al die klassiekers 'geïndoctrineerd'quote:
Overdag is hij Bart, 's avonds gaat hij door het leven als Hans....quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hoorde je zn begroeting? "haaai"quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
13 en tijdens vakantie al om half 11 naar bed moeten.![]()
Tof joch. Komt wel goed met die knul.
die van Piles mist nog wel eens een topic plus dat hij ook niet detecteert of het een "dubbele" topic is.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sirolf kan beter Piles gaan uitlezen naar topics, handmatig toevoegen is niet meer van deze tijd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
HANSALARM!!!!
![]()
Volgens mij heeft ze er nog geen 10 uitgebracht, maar misschien dat het een top 7 was. Ik weet het niet. Zag het terwijl ik aan het zappen was en toen was net de nummer 4 bezig.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft ze al meer dan 10 singles dan?Wat gaat die chick hard dan. Kan overigens de meeste nummers ook wel waarderen, ook al is het natuurlijk geen hoogstaande muziek ofzo. Haar eigenheid maakt haar ontzettend tof.
Aaw, ok, op die fiets.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgens mij heeft ze er nog geen 10 uitgebracht, maar misschien dat het een top 7 was. Ik weet het niet. Zag het terwijl ik aan het zappen was en toen was net de nummer 4 bezig.
wat een HANSenstofzuiger!quote:
.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Susi het volgende:
Wat voor pyjama heb jij aan ? Even voor het plaatje.
ik dacht HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
HANSALARM!!!!
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Susi het volgende:
Wat voor pyjama heb jij aan ? Even voor het plaatje.
ik zeg gooi hetty erbijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Verbeteringen en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom wat betreft het hansalarm
Dat maakt ons juist zo leukquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Overdrijven is ook een vak apart hier in het topic
Ik heb een leuk idee, geef me even 5 minuten, dan kom ik zo terug.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Verbeteringen en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom wat betreft het hansalarm
Time's tickingquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een leuk idee, geef me even 5 minuten, dan kom ik zo terug.
Maakt toch 14 samen. En hoe lang gaat ze nu mee in de muziekbusiness? Nog niet zo heel lang dacht ik zo.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze heeft 9 singles uitgebracht, en 5 promotionele singles
Het is al wat later, vooruit dan maarquote:
Tsja, ik geef hem groot gelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Cindie, je haalt precies hetzelfde eruit als sersjee
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
maar die stofzuiger is toch alleen voor i want to break free?
2008 kwamen Just Dance en Pokerface uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maakt toch 14 samen. En hoe lang gaat ze nu mee in de muziekbusiness? Nog niet zo heel lang dacht ik zo.
Je zit ook dingen op te zoeken die, luilak die ik ben, ook best zelf kan opzoekenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2008 kwamen Just Dance en Pokerface uit.
20 minuutjes heb ik nodig, ben perfectionistisch.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is al wat later, vooruit dan maar
laten we eerst kijken wat voor moois cee aan t creëren isquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het, het I want to break free alarm
Eigenlijk slaat het nergens meer op maar ik ben nu toch bezig.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
laten we eerst kijken wat voor moois cee aan t creëren is
onze nieuwsgierigheid is gewekt en moet nu bevredigd wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat het nergens meer op maar ik ben nu toch bezig.
Inderdaad. Vol verwachting klopt ons hartje..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
onze nieuwsgierigheid is gewekt en moet nu bevredigd worden
Op ESPN College football, ook leukquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Canvas is een F1 jaaroverzicht bezig
Ik had hier Wikipedia net open staan jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zit ook dingen op te zoeken die, luilak die ik ben, ook best zelf kan opzoekenMaar bedankt! Twee jaar dus.
Heb je 't toch nog drie kwartier later gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had hier Wikipedia net open staan ja
Ik ga nu wel pitten, met God and Satan als afsluiter![]()
slaap lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat met 4-3 winnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef ValHallen het volgende:
Van Barneveld loopt een partij te kloten, niet normaal meer
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Brennel het volgende:
Tears in Heaven. Op m'n opa's crematie gedraaid
ik ga nog eens stevig in mn stoel zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Nog zo'n tien minuutjes of zo tot de Grote Deceptie.
op heel veel crematies denk ik. is dit echt een mooi nummer voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Brennel het volgende:
de wat?? hoezo?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Nog zo'n tien minuutjes of zo tot de Grote Deceptie.
Die uit het raam viel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef alors het volgende:
Ik wist dus eerst helemaal niet dat verhaal van zijn zoontje
Triest hè...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef alors het volgende:
Ik wist dus eerst helemaal niet dat verhaal van zijn zoontje
Die had ik een keer op Veronica gehoord, de plaat en z'n verhaal.quote:
t komt uit een goed hart toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik poog een Hans-alarm ding te maken.
slaap lekker en succes met opstaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Triest hè...
Laat ik maar 'ns gaan slapen, 4.45 mag ik er weer uit.
quote:
malle jongen!quote:
Niet heel lang, moet er om 9.30 weer uitquote:
toch nog bijna een uur volgehouden!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
door de TT moet ik al de hele tijd denken aan.....
[ afbeelding ]
Hans a plast ie al?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Hansdieplastquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat masturberen gaat niet meer zo snel als vroeger. Blijkbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch nog bijna een uur volgehouden!
GODVERDOMME ROCK.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Ik vind em geniaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
puuur toeval!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
dago wordt oud!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat masturberen gaat niet meer zo snel als vroeger. Blijkbaar.
CEE! Bazin dat je bentquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Heldin!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Film gekekenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat masturberen gaat niet meer zo snel als vroeger. Blijkbaar.
ceeeeee!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Iets voor de OPquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Die's van 3FM, niet van FOK! In de OP ermee!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de psbalarm komt toch ook niet in de OP?
*proest*quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
pas bij de oude OP dan imho, die komt er over 2 dagen toch weer inquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die's van 3FM, niet van FOK! In de OP ermee!
Tuurlijk. Als ie maar in de OP komtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pas bij de oude OP dan imho, die komt er over 2 dagen toch weer in
Wat mij betreft is dat goedquote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt het nu er een nieuwe studio is niet eens tijd voor een nieuwe OP? (na topsr)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BRILJANTquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
ohmy, dit wordt me een uurtje:IK HEB EEN HIT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
ohmy, dit wordt me een uurtje:232 na 231, je verzint het niet. En dan 233. Datkantochhelemaalniettimur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legendarisch. Ik schakel over.
ohmy, dit wordt me een uurtje:2 keer muse! triggerfinger! dire straits! PP Speedrock! Valensia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
om even zeikerig te doen, ik mis eigenlijk nog wel een JAAAAAAAAAAAAAAAA in dat ding, kan je die niet verwerken door JAAAApakhansalarmAAAAAA te doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
Hey Mook. Avond!
En dank voor de complimenten.Ik zie nu wel dat ik een stukje ben vergeten weg te stempelen in al mijn haast. Wat een slordigheid.
Dit. En Danny Panaderoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 keer muse! triggerfinger! dire straits! PP Speedrock! Valensia!
Heb me net weer onder m'n dekentje gezeteld en ben wat minder vlot met het photoshoppen met 'n trackpad maar ikzalkijkenwatikvoorjekandoen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om even zeikerig te doen, ik mis eigenlijk nog wel een JAAAAAAAAAAAAAAAA in dat ding, kan je die niet verwerken door JAAAApakhansalarmAAAAAA te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ohmy, dit wordt me een uurtje:Dan ga ik om 0 uur slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
de reden dat ik niet naar de kerstborrel ging....en ook omdat ik geen zin had....quote:
van uitstel.......jij zit hier om 2uur nog!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen komt bijna klaar op Cee's creatie....
ik heb ook mijn best gedaan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fapfap, die schittert ook in z'n eenvoud, Rock!
voor jou is het sopsop, of gebruik je die dildo?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]fapfap, die schittert ook in z'n eenvoud, Rock!
dankjewel schatquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]fapfap, die schittert ook in z'n eenvoud, Rock!
ga je er dan ook naast liggen? vind Duckie vast niet erg!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Susi het volgende:
En pas op hoor Dagoduck, ik kom zo jouw kant op en dan zal ik je te bed sturen.
ojee ojeequote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Susi het volgende:
En pas op hoor Dagoduck, ik kom zo jouw kant op en dan zal ik je te bed sturen.
IK ZEG AAAHquote:
Doe je scrobbler 't ?quote:
Dalfsen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:08 schreef minthy het volgende:
Mee doodgegooid vroeger...![]()
Ben zelfs 3 keer naar een tentfeest van ze geweest, was wel tof
Nee, ik hoef alleen maar mensen op te halen in DH. Daarna ga ik weer terug.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je er dan ook naast liggen? vind Duckie vast niet erg!
je ging ook oerendhard?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Dit nummer heDoet me denken aan boerenfeesten
neem je dago toch ff mee? vind ie leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, ik hoef alleen maar mensen op te halen in DH. Daarna ga ik weer terug.
Lekker tijdstipquote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, ik hoef alleen maar mensen op te halen in DH. Daarna ga ik weer terug.
Yup!! 2 keer daar en 1 keer in de Bonte Weverquote:
Ook op die van mijn opa eerder dit jaar, tekst paste ook bij hem hij is ook vroegtijdig een zoon verloren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Brennel het volgende:
van Hennie van der Most!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup!! 2 keer daar en 1 keer in de Bonte Wever
borexquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
waarom ik deze strip heb bewaard, geen idee, maar ik moest er weer om lachen
nja, geen idee hoe ik aan dat stripje kom. volgens mij voor 1 of andere wedstrijd en dat ik dit de leukste vond ofzo...quote:
top 2000, ga dan rob 2000+ luisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Golden Earring - twilight Zone @ Top2000
Yup, onze Grote Hennie!!quote:
Kats??quote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
top 2000, ga dan rob 2000+ luisteren
Tief op naar het Top2000 topic als je er naar luistert. Dit is 3FM.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Golden Earring - twilight Zone @ Top2000
Owja, dat zwembad!!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen kats afgebrand, helaas. Was altijd mooi zwemmen daar.
ik heb nog ergens een strip van hem, te droogquote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
Mjoes!
[..]
nja, geen idee hoe ik aan dat stripje kom. volgens mij voor 1 of andere wedstrijd en dat ik dit de leukste vond ofzo...
Nee, zometeen Crosby, Stills, Nash & YOUNG @ top2000quote:Op donderdag 30 december 2010 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
top 2000, ga dan rob 2000+ luisteren
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
Nou, Hansplaat 2.0, ben er nu wel klaar mee.
[ afbeelding ]
Werd eens tijd zegquote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef DaMook het volgende:
Details for Muse Discography to present date 2010 mp3
Created by moby01 2 weeks ago
Music : Rock : MP3/Variable
All the mp3's Muse have made including B-sides and raraties, and the HARRP dvd. Enjoy.
Peers: 25 seeders, 22 leechers, 47 total
Size: 1.84 GB
Downloading now.
[ afbeelding ]
wehehehehehe!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent nooit te oud om te lerenquote:
[ afbeelding ]
Hier in het noorden kennen we dat niet. Ik niet tenminstequote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Compleet.
Zal wel plat zijn, kats
Ik gebruik dat ook vaak. "Ben kats kapot."quote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Compleet.
Zal wel plat zijn, kats
't Verbaast me ook dat jij dat gebruikt, tis eerder Sallands/Twentsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Compleet.
Zal wel plat zijn, kats
Hier ook gebruikt. Ben regelmatig "kats naar de kloten"quote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Compleet.
Zal wel plat zijn, kats
Nijluus'n he, doar proat wie een beej plat. Of zo ietsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Verbaast me ook dat jij dat gebruikt, tis eerder Sallands/Twents
Hier zeggen ze dan kas. Kas naar de klotenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook gebruikt. Ben regelmatig "kats naar de kloten"
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nijluus'n he, doar proat wie een beej plat. Of zo iets
In 't noorden ben je gewoon schietnsdikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dan kas. Kas naar de kloten
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook gebruikt. Ben regelmatig "kats naar de kloten"
Ik juist heel veel. Maar dat kan ook aan mij liggen, praat zelf ook veel dialect als ik in de buurt van thuis benquote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]Toch hoor ik in Zwolle en omgeving maar heel weinig plat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nijluus'n he, doar proat wie een beej plat. Of zo iets
Je komt ook uit Zwolle en omgeving?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik juist heel veel. Maar dat kan ook aan mij liggen, praat zelf ook veel dialect als ik in de buurt van thuis ben
Nee, moet zo nog naar Den Helder, dus Stockholm Syndrome maak ik mee. En Unintented, Plug in Baby en New Born komen op takketijdenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Susi, jij zou gaan slapen heh, er komt zo nog een keer muse
Ik woon er zo'n 25 km vandaan en werk in Zwollequote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je komt ook uit Zwolle en omgeving?De enige keer dat ik plat hoorde hier in de stad, was bij een schoenmaker op de lokale winkelstraat.
Owja, jij was degene die wist op welke wijk ik doelde toen ik 't er over had dat 't hier net een ijsbaan isquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon er zo'n 25 km vandaan en werk in Zwolle
Maar een kat heeft geen kut.quote:
Wat een baas is datquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of "die is kats niet wies"quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Gebruik het meestal voor 'Dat is kats kapot' oid
Ik meot echt een hoofd/koptelefoon kopen, nu mag hij niet harder dan wordt iedereen hier wakkerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die scheeuw is zo godganse hoog heh
Intens ja, heel gaafquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die scheeuw is zo godganse hoog heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |