Op ESPN College football, ook leukquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Canvas is een F1 jaaroverzicht bezig
Ik had hier Wikipedia net open staan jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zit ook dingen op te zoeken die, luilak die ik ben, ook best zelf kan opzoekenMaar bedankt! Twee jaar dus.
Heb je 't toch nog drie kwartier later gemaakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had hier Wikipedia net open staan ja
Ik ga nu wel pitten, met God and Satan als afsluiter![]()
slaap lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat met 4-3 winnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef ValHallen het volgende:
Van Barneveld loopt een partij te kloten, niet normaal meer
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Brennel het volgende:
Tears in Heaven. Op m'n opa's crematie gedraaid
ik ga nog eens stevig in mn stoel zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Nog zo'n tien minuutjes of zo tot de Grote Deceptie.
op heel veel crematies denk ik. is dit echt een mooi nummer voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Brennel het volgende:
Tears in Heaven. Op m'n opa's crematie gedraaid
de wat?? hoezo?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
Nog zo'n tien minuutjes of zo tot de Grote Deceptie.
Die uit het raam viel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef alors het volgende:
Ik wist dus eerst helemaal niet dat verhaal van zijn zoontje
Triest hè...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef alors het volgende:
Ik wist dus eerst helemaal niet dat verhaal van zijn zoontje
Die had ik een keer op Veronica gehoord, de plaat en z'n verhaal.quote:
t komt uit een goed hart toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik poog een Hans-alarm ding te maken.
slaap lekker en succes met opstaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Triest hè...
Laat ik maar 'ns gaan slapen, 4.45 mag ik er weer uit.
quote:
malle jongen!quote:
Niet heel lang, moet er om 9.30 weer uitquote:
toch nog bijna een uur volgehouden!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
door de TT moet ik al de hele tijd denken aan.....
[ afbeelding ]
Hans a plast ie al?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Hansdieplastquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat masturberen gaat niet meer zo snel als vroeger. Blijkbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch nog bijna een uur volgehouden!
GODVERDOMME ROCK.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Ik vind em geniaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
puuur toeval!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
dago wordt oud!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat masturberen gaat niet meer zo snel als vroeger. Blijkbaar.
CEE! Bazin dat je bentquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Heldin!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Film gekekenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat masturberen gaat niet meer zo snel als vroeger. Blijkbaar.
ceeeeee!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Iets voor de OPquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
Die's van 3FM, niet van FOK! In de OP ermee!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de psbalarm komt toch ook niet in de OP?
*proest*quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
pas bij de oude OP dan imho, die komt er over 2 dagen toch weer inquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die's van 3FM, niet van FOK! In de OP ermee!
Tuurlijk. Als ie maar in de OP komtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pas bij de oude OP dan imho, die komt er over 2 dagen toch weer in
Wat mij betreft is dat goedquote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt het nu er een nieuwe studio is niet eens tijd voor een nieuwe OP? (na topsr)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BRILJANTquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROCK.
Ik ben net klaar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
ohmy, dit wordt me een uurtje:IK HEB EEN HIT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
ohmy, dit wordt me een uurtje:232 na 231, je verzint het niet. En dan 233. Datkantochhelemaalniettimur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legendarisch. Ik schakel over.
ohmy, dit wordt me een uurtje:2 keer muse! triggerfinger! dire straits! PP Speedrock! Valensia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
om even zeikerig te doen, ik mis eigenlijk nog wel een JAAAAAAAAAAAAAAAA in dat ding, kan je die niet verwerken door JAAAApakhansalarmAAAAAA te doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
Hey Mook. Avond!
En dank voor de complimenten.Ik zie nu wel dat ik een stukje ben vergeten weg te stempelen in al mijn haast. Wat een slordigheid.
Dit. En Danny Panaderoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 keer muse! triggerfinger! dire straits! PP Speedrock! Valensia!
Heb me net weer onder m'n dekentje gezeteld en ben wat minder vlot met het photoshoppen met 'n trackpad maar ikzalkijkenwatikvoorjekandoen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om even zeikerig te doen, ik mis eigenlijk nog wel een JAAAAAAAAAAAAAAAA in dat ding, kan je die niet verwerken door JAAAApakhansalarmAAAAAA te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ohmy, dit wordt me een uurtje:Dan ga ik om 0 uur slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
de reden dat ik niet naar de kerstborrel ging....en ook omdat ik geen zin had....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |