wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
Oh, dit komt natuurlijk door al die soppende Pendulumglijers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Gaaf! Playlist voor mij?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
oei, t komende uur 2x queen!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanssss!!!
Was een reactie op een aantal posts daarboven dat het Glee-nummer vast zo hoog staat vanwege alle soppende Gleeglijders.quote:
als je nu cocksucking had gezegd....quote:
De DJ's hebben daar niks over te zeggen hè. Het enige wat ze kunnen doen is minder kletsen en zorgen dat zo'n plaat afgelopen is vóór het nieuws.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Stenders startte vanmiddag gewoon even 2 minuten voor heel een plaat in van 8 minuten, het nieuws kwam toen dus pas om 6 over, zou Guis ook moeten doen.
Trustenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ga pitten. Ben helemaal KAPOT, en morgennacht ook weer helemaal KAPOT gaan![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef alors het volgende:
lekker uurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer van K en E....en zeker van Alain C!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twusten!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ga pitten. Ben helemaal KAPOT, en morgennacht ook weer helemaal KAPOT gaan![]()
Welterusten lief Pinootje.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
we zouden net als voor de PSB een queen-alarm moeten invoeren eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
253 30-12-2010 - 22:00 QUEEN - IS THIS THE WORLD WE CREATED? 22
250 30-12-2010 - 22:00 QUEEN - I WANT TO BREAK FREE 11
Ik kijk wel uit!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je nu cocksucking had gezegd....
en tis idd glad hier in t noorden. de 1e keer dat ik echt gilbberend en glijdend boodschappen gedaan!
Ja, zo eentje dat iedereen de radio 5 minutenlang uit zet!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
we zouden net als voor de PSB een queen-alarm moeten invoeren eigenlijk
Dat hebben we al, het heet hans, en het gaat zo:quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
En dat klinkt zo ongeveer als HANS-HANS-HANS-HANS?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Truste!!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Check! staat alvast klaar. Straks gaat 'ie daadwerkelijk aanquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Heeft Hans z'n stofzuiger al uit de kast gehaald?
trustenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Pino112 het volgende:
en zn laklederen minirok niet te vergetenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
Heeft Hans z'n stofzuiger al uit de kast gehaald?
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hebben we al, het heet hans, en het gaat zo:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
tuurlijk dago! tot zo!quote:
Hoe komt het dat bij de top 2000 Muse erin staat met alleen hun slechtste nummer, niemand die het weetquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef alors het volgende:
Hoe kan zo'n schijtnummer van RHCP, dit is echt by far hun slechtste, zo hoog staan![]()
![]()
1 van de beste live albumsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God, het prachtige 'Is This The world we created? ' komt straks voorbij. Wembley '86. Wat een prachtige opname is dat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zo eentje dat iedereen de radio 5 minutenlang uit zet!
Het oudere werk van RHCP is idd beter aan te horen dan dit.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Susi het volgende:
Goedenavond. Van RHCP vind ik eigenlijk alleen Under the bridge en Scar tissue mooi
Van de top2000 klopt sowieso al geen fuckquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat bij de top 2000 Muse erin staat met alleen hun slechtste nummer, niemand die het weet
Of je kan er uberhaupt niet op stemmen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Van de top200 klopt sowieso al geen fuckDie gooien alles eruit wat ze niet aanstaat.
http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?ID=154quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Van de top2000 klopt sowieso al geen fuckDie gooien alles eruit wat ze niet aanstaat.
De top2000 krijgt elk jaar meer kritiek. Terecht wmb. Het wordt gewoon steeds minder leuk om naar te luisteren.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of je kan er uberhaupt niet op stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |