SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.handig om bij de hand te hebben
know'm sayin?
word? word.
LOLquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik heb ondertussen trouwens nog een vraag voor de oude rotten in het vak hier, geen heel belangrijke vraag, maar het gaat over 3fm anno mid-jaren '90, iemand?
het is een manquote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
LOL
en @TS, van jou wil ik bakken vol liefde! mwoehahahaha
wat wil je weten danquote:Op donderdag 30 december 2010 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht volgens mij schiet het me ineens te binnen!
Je weet het nooit met drierdrosk héquote:
ik luisterd jaren 90 wel 3fm...dus probeer maar....quote:
dan laat ie zich maar ombouwen!quote:
of maak ik nu jou jaloers? :pquote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet het nooit met drierdrosk hé
Zegt de man uit bouwjaar 2000quote:
als zaadtje luisterde naatje al!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zegt de man uit bouwjaar 2000?
Volgens mij ben ik er (binnen die paar minuten) achter, ik vroeg me af hoe dat spelletje heette mid/eind jaren '90, 's avonds op Radio 3, waar een cryptische omschrijving van een nummer werd gegeven en dan moest je raden wat het nummer was. Had ik een keer aan meegedaan maar wist niet meer hoe het spel heette en wie de dienstdoende dj was. Maar volgens mij was het de Cryptohit.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luisterd jaren 90 wel 3fm...dus probeer maar....
[..]
94, maar wie weet, ikkan goed googlenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee daar straks dan jeugdsentiment met l'amour toujours. Jeugdsentimentquote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
over een paar jaar pas??quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
Stel je voor zeg, dat we over een paar jaar justin bieber geweldig vinden...
nee, dat wist ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er (binnen die paar minuten) achter, ik vroeg me af hoe dat spelletje heette mid/eind jaren '90, 's avonds op Radio 3, waar een cryptische omschrijving van een nummer werd gegeven en dan moest je raden wat het nummer was. Had ik een keer aan meegedaan maar wist niet meer hoe het spel heette en wie de dienstdoende dj was. Maar volgens mij was het de Cryptohit.
Als stoere punkers mogen we geen acts leuk vinden die door 15jarige tienermeisjes worden aanbeden, met ABBA was dat zo, maar eigenlijk was het gewoon een goede plaat. /FredSquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als zaadtje luisterde naatje al!
En de omgekeerde wereld: ik durf te wedden dat de helft van de nu overgehypete platen op 3fm over 10 jaar vaste prik zijn tijdens het Foute Uur van Q Music.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als stoere punkers mogen we geen acts leuk vinden die door 15jarige tienermeisjes worden aanbeden, met ABBA was dat zo, maar eigenlijk was het gewoon een goede plaat. /FredS
heb je wel een punt...hoewel ik al jaren durf toe geven ABBA erg ok te vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als stoere punkers mogen we geen acts leuk vinden die door 15jarige tienermeisjes worden aanbeden, met ABBA was dat zo, maar eigenlijk was het gewoon een goede plaat. /FredS
Dus, ik dacht, wat nou als de stoere punkers van nu over, laten we zeggen, 10 jaar, justin bieber geweldig vinden...
op deze muziek? dat worden brandwonden hans!quote:
mmmbop! of where's the love?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op deze muziek? dat worden brandwonden hans!
dakenniknie. ken alleen mmmbop en were's the love een klein beetjequote:
stelletje tinatutjes!quote:
Wat een heldquote:Op donderdag 30 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
is pas ba(a)s!
Monsieur Paul
negeralert! blijf rechts rijden, haal niet in en probeer de neger met lichtsignalen te waarschuwen!quote:
This is my church, this is where i heal my hurts!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
negeralert! blijf rechts rijden, haal niet in en probeer de neger met lichtsignalen te waarschuwen!
Guis is a DJ...quote:
Zit je met een rode kop of nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Hier heeft m'n moeder een keer op 3fm een spelletje mee gewonnen, met dit nummer. Moet je je voorstellen: zit je op je stage, hoor je opeens je moeder op de radio.
het schaamrood stond op je kaken?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Hier heeft m'n moeder een keer op 3fm een spelletje mee gewonnen, met dit nummer. Moet je je voorstellen: zit je op je stage, hoor je opeens je moeder op de radio.
lijkt me pijnlijk ovor je...quote:
wehehehe, jij hebt tenminste wel een hippe moeder...die van mij komt niet verder dan radio gelderlandquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
quote:
Haha, nee hoor, ze deed 't prima. En sleepte toch mooi 150 gulden (jaja, prehistorisch 3fm tijdperk) naar binnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het schaamrood stond op je kaken?
die van mij luistert jonsi, sufjan stevens, interpol en meer van dat soort gedoequote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk ovor je...
[..]
wehehehe, jij hebt tenminste wel een hippe moeder...die van mij komt niet verder dan radio gelderland
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] And i would walk 500 more [ afbeelding ]
Haha ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet toch altijd weer aan liften denken.
Schaam je!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Swomp het volgende:
was dit topic al weer helemaal vergeten![]()
Hoi
#HELLOquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Swomp het volgende:
was dit topic al weer helemaal vergeten![]()
Hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |