mijn ma Simply Red, UB40 en dat soort lauwwarme but. waar de muzieksmaak van mij (hardrock, metal en verder eigenlij kvan alles) en mijn broertje (britpop, punk en nederhop) vandaag komt is echt een raadsel!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die van mij luistert jonsi, sufjan stevens, interpol en meer van dat soort gedoe
tis een skande!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Swomp het volgende:
was dit topic al weer helemaal vergeten![]()
Hoi
259.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef Swomp het volgende:
Op welk nummertje zitten we inmiddels ? heb al een hele tijd niet meer kunnen luisteren !?
dat was wel een beetje lomp jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Sander dondert van de studiotafel af
veenstra heeft niet altijd gelijk blijkt maar weerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra net op twitter over reggae: ongeïnspireerde rommel is het!
Nee Destine dat is wel leuk zekerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra net op twitter over reggae: ongeïnspireerde rommel is het!
ik vind het fijn een mede-reggae-"hater" gevonden te hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
veenstra heeft niet altijd gelijk blijkt maar weer
dat hoor ik liever dan reggaequote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Destine dat is wel leuk zeker
Zoals die gast zit ik altijd achter m'n pcquote:
die is best leuk op zich.....hoewel, voor dat stukje in die auto. de clou snap ik niet helemaalquote:
ik soms ookquote:Op donderdag 30 december 2010 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals die gast zit ik altijd achter m'n pc
ik ben uniek!quote:
"U heeft in ieder geval een leuke dochter"quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is best leuk op zich.....hoewel, voor dat stukje in die auto. de clou snap ik niet helemaal
zomg dat meen je niet, die clou is zelfs voor downers begrijpelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is best leuk op zich.....hoewel, voor dat stukje in die auto. de clou snap ik niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |