Guis is a DJ...quote:
Zit je met een rode kop of nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Hier heeft m'n moeder een keer op 3fm een spelletje mee gewonnen, met dit nummer. Moet je je voorstellen: zit je op je stage, hoor je opeens je moeder op de radio.
het schaamrood stond op je kaken?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Hier heeft m'n moeder een keer op 3fm een spelletje mee gewonnen, met dit nummer. Moet je je voorstellen: zit je op je stage, hoor je opeens je moeder op de radio.
lijkt me pijnlijk ovor je...quote:
wehehehe, jij hebt tenminste wel een hippe moeder...die van mij komt niet verder dan radio gelderlandquote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
quote:
Haha, nee hoor, ze deed 't prima. En sleepte toch mooi 150 gulden (jaja, prehistorisch 3fm tijdperk) naar binnen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het schaamrood stond op je kaken?
die van mij luistert jonsi, sufjan stevens, interpol en meer van dat soort gedoequote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk ovor je...
[..]
wehehehe, jij hebt tenminste wel een hippe moeder...die van mij komt niet verder dan radio gelderland
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] And i would walk 500 more [ afbeelding ]
Haha ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet toch altijd weer aan liften denken.
Schaam je!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Swomp het volgende:
was dit topic al weer helemaal vergeten![]()
Hoi
#HELLOquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Swomp het volgende:
was dit topic al weer helemaal vergeten![]()
Hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |