dan zijn dago en ik dommer dan downers!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
zomg dat meen je niet, die clou is zelfs voor downers begrijpelijk![]()
TIK 'M AANquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zijn dago en ik dommer dan downers!
zoek eens muziek van rastanegers als Bob MArley opquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit reggae geluisterd, of wel, maar dan weet ik niet dat het reggae is. Misschien deel ik je mening.
Bob Marleyquote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoek eens muziek van rastanegers als Bob MArley op
* 3rdRock tikt Dago aanquote:
ik ben oprecht blij voor jequote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het fijn een mede-reggae-"hater" gevonden te hebben
doei!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef Swomp het volgende:
ik moet alweer nokken ....![]()
tot uh..... ja, een andere keer
FF Serieus, ik denk het wel, mensen zonder down vinden die naam grappig en downers denken "hé over ons? leuk"quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock tikt Dago aan
leuke bandnaam btw...Thumber than Downers! maak je vrienden mee
Tsja.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
veenstra net op twitter over reggae: ongeïnspireerde rommel is het!
Ik ook nietquote:
Overhypt kutprogramma.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef alors het volgende:
GleeKILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet, maar kijk met mate. Maar je moet er wel van houden. Ik vind het fantastisch. Of ja, vond, het is steeds minder aan het worden.quote:
en dan hele blije peutermetal makenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FF Serieus, ik denk het wel, mensen zonder down vinden die naam grappig en downers denken "hé over ons? leuk"
lees even terug...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef CindieY het volgende:
Goeieavond!
Wat was dat net een lekkere thuiskomer met Zombie, maar the heck, wat is dit?
nope, net voor of na het neiuws waarschijnlijkquote:
Glee dus. Geen idee, ik weet niet meer dan dat het een serie is.quote:
justin bieber staat ook hoogquote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Pino112 het volgende:
En hoe de fuck kan dit nummer zo hoog staan? Kan nooit zo vaak zijn aangevraagd.
al die soppende gleeglijders hebben hun spaarpot leeggegooid hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Pino112 het volgende:
En hoe de fuck kan dit nummer zo hoog staan? Kan nooit zo vaak zijn aangevraagd.
Of eh... NU?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, net voor of na het neiuws waarschijnlijk
Best leuk he!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef alors het volgende:
Ik luister nu JaapMaar niet met zijn cover van Journey maar zijn eigen liedje, vind ik echt een leuk nummer
Walk To The Other Siiiiiiiidddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Staat nu toch ook in de top50 ofzo? Of een tijdje geleden iig, wordt denk ik wel veel verkocht maar nooit op de radio gedraaid vandaar de aanvragen...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Pino112 het volgende:
joe, useless woman!quote:
Ja ik vind het een goed nummer, maar omdat het Jaap is, is het meteen al afgeschreven.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Best leuk he!Jammer dat het niet zo vaak te horen is op de radio. Alleen Coen & Sander wilden 'm draaien. Als die gast Alain Clark was dan hadden ze 'm al voordat hij uitkwam als Megahit gebombardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |