Ja godver, Sersj.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik verkas naar BBC2. Dat moet ook gebeuren.
en dan Roel vragen waarom ie 3fm luisterde, nee, nou wordt ie mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik verkas naar BBC2. Dat moet ook gebeuren.
Meneer zit nu dus op BBC2 Three Men go to Scotland te kijken. Ik geef hem geen ongelijk, maar het komt gewoon zo hopeloos ongelegen. En dat zo aan het eind van het jaar. Wat een domper, Sersjee. Wat een ongelofelijke domper.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan Roel vragen waarom ie 3fm luisterde, nee, nou wordt ie mooi
blijf jij wel hangen?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Meneer zit nu dus op BBC2 Three Men go to Scotland te kijken. Ik geef hem geen ongelijk, maar het komt gewoon zo hopeloos ongelegen. En dat zo aan het eind van het jaar. Wat een domper, Sersjee. Wat een ongelofelijke domper.
(disclaimer: ik overdrijf graag)
Ik hang nog steeds maar het wordt een steeds grotere kakafonie van schermpjes en streampjes en zo, ik zie door de bomen het bos niet meer maarquote:
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
the only one who could ever reach me, was the son of a preacher man
gheghequote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
JeugdsentimentNee, zo oud ben ik niet, maar in de jaren 90 was er een nieuwe cd-box oid op Tell Sell. Daarin kwam oa dit nummer voorbij
Ik neig vooral naar KX, nu die vervelende gnoom op 3FM zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Blijf je nu bij kx, of toch maar bij 3fm
En dat kutpubliek maar klappen, joelen en juichen alsof zojuist de nieuwe Pavarotti is opgestaanquote:
Ja, had fred ene keer verteld in Fred Siebelink met...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:33 schreef broer het volgende:
'Gratis bier halen'? Is dat hoe we 'bier stelen' tegenwoordig noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |