Ik kon me niet herinneren 'm ooit te hebben gezien, maar ik heb de tweede helft ofzo een keer op tv gezienquote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Sersjee het volgende:
Wie Almost Famous nog niet heeft gezien, moet als de sodemieter dit topic verlaten en 'em gaan kijken. Dat moet. Echt waar.
De hele dag "Boehoe" zeggen over die zielige aids-kindjes, goed planquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Kanariegeel het volgende:
Fred moet het Glazen Huis inWat een held
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
De hele dag "Boehoe" zeggen over die zielige aids-kindjes, goed plan
ik was dat laatste uur ook wegquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Spoonman
![]()
Zo, nog wat gemist het laatste uur? Ik moest even een slaapzak ophalen
Yup.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister nu niet, maar de podcast ga ik zeker downloadengaat ie echt 25uur door???
Ja, Summer of 69 bij de buren!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Spoonman
![]()
Zo, nog wat gemist het laatste uur? Ik moest even een slaapzak ophalen
Nou ja zeg, die kwam ook langs op m'n mp3speler vanavond!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Summer of 69 bij de buren!
Het kan geen toeval zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou ja zeg, die kwam ook langs op m'n mp3speler vanavond!
Goed plan, dan hoef ik het niet te doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muziekles op lagere en middelbare scholen kan teruggebracht worden tot 25 uur, lijkt me zo. Iedereen deze podcast laten beluisteren, ff overhoren en klaar.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goed plan, dan hoef ik het niet te doen.
noway dat ik die titels ga onthoudenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muziekles op lagere en middelbare scholen kan teruggebracht worden tot 25 uur, lijkt me zo. Iedereen deze podcast laten beluisteren, ff overhoren en klaar.
Die slaat Fred (of Sersjee) er wel in!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
noway dat ik die titels ga onthouden :D Sowieso is er nog heel wat uur vóór deze 25...
Ik kan vast nog wel aan een roede komen. It ain't gonna be pretty!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die slaat Fred (of Sersjee) er wel in!
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan vast nog wel aan een roede komen. It ain't gonna be pretty!
je muzikale kennis zal worden verrijktquote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Oké, ik kan even niks vinden om te kijken op tv dus I'll bite. Ik schakel in.
Cie!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Oké, ik kan even niks vinden om te kijken op tv dus I'll bite. Ik schakel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |