Nijluus'n he, doar proat wie een beej plat. Of zo ietsquote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Verbaast me ook dat jij dat gebruikt, tis eerder Sallands/Twents
Hier zeggen ze dan kas. Kas naar de klotenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook gebruikt. Ben regelmatig "kats naar de kloten"
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nijluus'n he, doar proat wie een beej plat. Of zo iets
In 't noorden ben je gewoon schietnsdikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dan kas. Kas naar de kloten
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook gebruikt. Ben regelmatig "kats naar de kloten"
Ik juist heel veel. Maar dat kan ook aan mij liggen, praat zelf ook veel dialect als ik in de buurt van thuis benquote:Op donderdag 30 december 2010 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]Toch hoor ik in Zwolle en omgeving maar heel weinig plat.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nijluus'n he, doar proat wie een beej plat. Of zo iets
Je komt ook uit Zwolle en omgeving?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik juist heel veel. Maar dat kan ook aan mij liggen, praat zelf ook veel dialect als ik in de buurt van thuis ben
Nee, moet zo nog naar Den Helder, dus Stockholm Syndrome maak ik mee. En Unintented, Plug in Baby en New Born komen op takketijdenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Susi, jij zou gaan slapen heh, er komt zo nog een keer muse
Ik woon er zo'n 25 km vandaan en werk in Zwollequote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je komt ook uit Zwolle en omgeving?De enige keer dat ik plat hoorde hier in de stad, was bij een schoenmaker op de lokale winkelstraat.
Owja, jij was degene die wist op welke wijk ik doelde toen ik 't er over had dat 't hier net een ijsbaan isquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon er zo'n 25 km vandaan en werk in Zwolle
Maar een kat heeft geen kut.quote:
Wat een baas is datquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of "die is kats niet wies"quote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Gebruik het meestal voor 'Dat is kats kapot' oid
Ik meot echt een hoofd/koptelefoon kopen, nu mag hij niet harder dan wordt iedereen hier wakkerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die scheeuw is zo godganse hoog heh
Intens ja, heel gaafquote:Op donderdag 30 december 2010 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die scheeuw is zo godganse hoog heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |