Domien was vroeger zo'n kind dat zichzelf riep als ie moest eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Hoe godverdommes moeilijk is het nu om ook die laatste 3 seconden even nog je mond te houden?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien was vroeger zo'n kind dat zichzelf riep als ie moest eten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Ah, het origineel.Faalhaas van een Buckley met die zanik-cover van 'm en die ouwe lul met die hoed.
[..]
Die doen dat dan iig minder irritant van baardmans.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik denk dat het Domien bashen ook in 2011 door gaat...
En als Michiel, Gerard of wie dan ook over een plaat lult hoor je niemand erover.
Zoals Roel_Jewel zou zeggen: dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit toch een verschrikkelijke kutplaat
Ja, zo ongeveer élke andere uitvoering.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Schitterend nummer. Heb wel eens betere uitvoeringen gehoord.
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef alors het volgende:
Ik zie dat ik The Gaslight Anthem nog wel even door kan laten zingen...
Wat ik wel eens denk... hoe zou Roel dat zelf op de radio dan doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doen dat dan iig minder irritant van baardmans.
Dat dusquote:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer élke andere uitvoering.
Ik stond (aangekleed) te proberen mijn hoofd niet aan m'n puntige lamp te stoten en de kerstboom niet per ongeluk om te zwiepen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sta je weer nakend op de tafel op z'n chocomels uit je dak te gaan, Cee?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stond (aangekleed) te proberen mijn hoofd niet aan m'n puntige lamp te stoten en de kerstboom niet per ongeluk om te zwiepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |