Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik niet al de hele dag sopor aeternus opstaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben meer in een Zero7 stemming![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
De rest van je schoonfamilie paste niet meer in de TT erbij..
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Weet je wat alleen zo jammer is? Ze woont in een bungalow gelijkvloers
Wie zegt bij haar uit het raam?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
De ironiequote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Dan helpen we je gewoon met het graven van een kuil van tien meter diep onder het raam.
Ik heb nog nooit een schoonmoeder gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
schoonmoeders![]()
nooit problemen mee gehad![]()
schoonvadersen hun kleine meisjes
ik ook niet, tot mijn vrouw overleed en daarna was het bal...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
schoonmoeders![]()
Ja, deze is toch wel briljantquote:
Ik heb altijd bonje met schoonmoedersquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
schoonmoeders![]()
Houd je je schoonmmoeder zoet door verhaaltjes voor te lezen?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
schoonmoeders![]()
Ferb!!!quote:
Ik heb wel een schoonvader gehad die zijn kleindochter voorlas en dan mocht ik ook meeluisterenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd je je schoonmmoeder zoet door verhaaltjes voor te lezen?
Fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Trev
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Goed eur, met u?
dat ken ik wel ja, helaas.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, tot mijn vrouw overleed en daarna was het bal...
Griepquote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHier alles goed eigenlijk, ondanks griep
![]()
Heb je al je vingers nog?
Van dat met je zwager enzo?quote:
mijn schoonmoeder neemt het altijd voor mij opquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd je je schoonmmoeder zoet door verhaaltjes voor te lezen?
Ja en geen stem... En ik wilde zo graag muziekjes meezingen achter de pcquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Griep![]()
,
Nog wel ja.
Morgen is het de dag.
precies, voorzichtig met vuurwek, luister naar mama en papaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en geen stem... En ik wilde zo graag muziekjes meezingen achter de pc![]()
Morgen al je vingers en ogen en andere ledematen ook behouden he?![]()
jij was vroeger zeker een mama's kindje?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder neemt het altijd voor mij op![]()
ik ben dan ook de ideale schoonzoon
Ja jij welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder neemt het altijd voor mij op![]()
ik ben dan ook de ideale schoonzoon
wat heeft DAT er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij was vroeger zeker een mama's kindje?
Hey Muckquote:
Dat voorzichtig doe ik altijd maar ging vorige jaar toch iets niet goedquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, voorzichtig met vuurwek, luister naar mama en papa
inderdaad, van met mijn zwager. de man van mijn zus en de broer van mijn vrouw.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van dat met je zwager enzo?Want jouw vrouw leeft toch nog?
Muckjequote:
Trev en associatiesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft DAT er nou weer mee te maken
Ja precies, maar dat richt ook alle aandacht op jullie... Lastig lijkt me dat... Het lijkt me dat de familieband dan ook wat verandert, of heb ik het mis?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, van met mijn zwager. de man van mijn zus en de broer van mijn vrouw.
mijn hele familie bestaat nu uit mijn gezin en mijn schoonouders.
wel handig met de feest dagengeen ruzie wanneer waar heen
Kijken of dat invloed heeft, voor mezelf laterquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft DAT er nou weer mee te maken
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijken of dat invloed heeft, voor mezelf later
heel vroeger wel ja, maar dan was pa ook gewoon 2 maanden van huis en dan een weekje thuis.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij was vroeger zeker een mama's kindje?
Hey! Tijd niet gezien zeg!quote:
Check.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij welIk ben een draak van een schoondochter als je er niet van houdt de waarheid te horen
![]()
Ik geloof dat mijn ex-schoonmoeder me haatte
![]()
Symquote:
Trevjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Muck
[..]
Dat voorzichtig doe ik altijd maar ging vorige jaar toch iets niet goed
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MuckjeEven een tukkie gedaan?
Da's ingewikkeld....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, van met mijn zwager. de man van mijn zus en de broer van mijn vrouw.
mijn hele familie bestaat nu uit mijn gezin en mijn schoonouders.
wel handig met de feest dagengeen ruzie wanneer waar heen
Iets met Freud Trev, Eudipus complex en penisneidquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijken of dat invloed heeft, voor mezelf later
ben jij mijn broer toevalligquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel vroeger wel ja, maar dan was pa ook gewoon 2 maanden van huis en dan een weekje thuis.
dan wordt je wel een moederskindje
Wil je niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met Freud Trev, Eudipus complex en penisneid
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben jij mijn broer toevallig
Ja, maar jij bent mijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Hey! Tijd niet gezien zeg!
[..]
Check.
[..]
Sym
[..]
Trevje
[..]
Ja, heerlijk
Ja, das waarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent mij![]()
En goed zo
Ja maar ja maar, ik wilde wel trouwen met de broer van Symph, maar jij bent al bezetquote:
Eigenlijk ben ik jouquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Mijn schoonouders kregen alleen maar jongens en ik ben toch echt hetero
Ja, ST zou er niet vrolijk van worden als je wok zou inpikken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wilde wel trouwen met de broer van Symph, maar jij bent al bezet
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wilde wel trouwen met de broer van Symph, maar jij bent al bezet
gelukkig gaat de meeste aandacht naar de kinderen, die hebben ook maar 1 opa en oma.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev en associaties
[..]
Ja precies, maar dat richt ook alle aandacht op jullie... Lastig lijkt me dat... Het lijkt me dat de familieband dan ook wat verandert, of heb ik het mis?
dat was het wel maar nu is het heeeeel overzichtelijkquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ST zou er niet vrolijk van worden als je wok zou inpikken.
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig gaat de meeste aandacht naar de kinderen, die hebben ook maar 1 opa en oma.
de band is wel iets verandert ja, het heeft wel een wissel getrokken op ons leven
[..]
dat was het wel maar nu is het heeeeel overzichtelijk
Nee, en dat zou ik ook niet willen, ik wil iemand helemaal voor mij alleenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ST zou er niet vrolijk van worden als je wok zou inpikken.
Ik heb van jou ook nog geen PM gehad anders hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en dat zou ik ook niet willen, ik wil iemand helemaal voor mij alleen
Peter, liefje, dat weet ik tochquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.
Hij is al bijna 16 jaar weg
Maar toch, lastig....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig gaat de meeste aandacht naar de kinderen, die hebben ook maar 1 opa en oma.
de band is wel iets verandert ja, het heeft wel een wissel getrokken op ons leven
[..]
dat was het wel maar nu is het heeeeel overzichtelijk
Ik praat wel vaker in mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik jouHe, wat verwarrend allemaal
![]()
Ik heb even teruggelezenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zitten
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr alquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog geen PM gehad anders hoor.
En mij als TJ even niet kijktquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr al
Jeujquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh maar ik kreeg Muck vandaag van ToekDus ik houd haar wel
daar kan jij aardig over mee praten...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zitten
Geeft niet hoor lieverdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Peter, liefje, dat weet ik tochIk maakte een grapje
Sorry
Ik kan van jou heel veel hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geeft niet hoor lieverd
Ik wilde ook een grap maken, maar wist eigenlijk niet of ik dat wel maken kon
Ja best welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan jij aardig over mee praten...
Spoorloos verdwenen of gewoon gestorven.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.
Hij is al bijna 16 jaar weg
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr al
Mijn harem.quote:
jáquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een TTIs het nog steeds nodig?
whut?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
Hij was best wel hard eigenlijk, en dan krijgen die mensen van pleegzorg toch nog gelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan van jou heel veel hebbenDus doe maar
AUTISTquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
Volgens mij probeer jij gewoon dingen van de zonnige kant te bekijken en vanuit daar weer verder gaan, stom dat andere dat niet snappenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Hey RNquote:
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was best wel hard eigenlijk, en dan krijgen die mensen van pleegzorg toch nog gelijk
Of mijn fam, wij hebben soms een potje zwarte humorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweest
overleden (zelfmoord)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen of gewoon gestorven.
Teminste als je het wil zeggen>...
Dan kan ik je bij deze de hand schuddenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je positief ingesteld bent blijkbaar wel
Ik genoeg autisten met een negatieve instelling andersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je positief ingesteld bent blijkbaar wel
ik ben er bij tijd en wijle ook niet vies van hooorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweest
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn levenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik genoeg autisten met een negatieve instelling anders
slachtofferhulp, ook zoiets. lijken gvd wel jehova's.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn leven
maar ik heb je MSN niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
als iemand me nodig heeft, ik zit op msn
Tis een beetje druk dus kan ik het hier niet echt meer volgen
Ja precies, dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slachtofferhulp, ook zoiets. lijken gvd wel jehova's.
ja maar je MOET er over praten.
dat maak ik zelf wel uit en al helemaal met wie.
weet je wat een uurtje alleen door het bos lopen met je kan doen
Het is zo gemakkelijk he, oordelen over anderenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
quote:
ja en? doe der eens wat aanquote:
Hebben ze ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of mijn fam, wij hebben soms een potje zwarte humor
Niets mis meequote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er bij tijd en wijle ook niet vies van hooor
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zo gemakkelijk he, oordelen over anderen
en gepraat hebben we hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja precies, dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalen
Bij mij blijven ze maar vragen naar mijn jeugd en de band met mijn oudersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ze kunnen niet begrijpen dat iemand met zo'n geschiedenis positief in het leven staat..
Maar is het andersom is het ook niet goed, het is daar nooit goed namelijk, ze zoeken overal iets achter
Okee, ja dat had en heb ikook. Toen mijn moeder stierf na een slopende ziekte ging ik ook vrijwel meteen door met leven. Zat zelfs middenin mijn onderzoek naar autisme.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn leven
Juuuquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik volg het ook niet meer helemaal
Doei![]()
![]()
lekke band?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze maar vragen naar mijn jeugd en de band met mijn ouders
Beetje jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ze kunnen niet begrijpen dat iemand met zo'n geschiedenis positief in het leven staat..
Maar is het andersom is het ook niet goed, het is daar nooit goed namelijk, ze zoeken overal iets achter
op het ziekelijke afquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze maar vragen naar mijn jeugd en de band met mijn ouders
Ja, maar ik ben er verder wel klaar mee hoorquote:
Ik de jouwe ook nietquote:
Ik wel, alleen is ie er nooitquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw MSN heb ik ook niet!
Hele goede bandquote:
Ik de jouwe ookquote:
daarom heb ik ook iemand gezocht buiten de instanties om voor maxiwokquote:
en wat voel je daar dan bij? ect ect ectquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goede band
"hoe was uw jeugd"
- nou eh, gewoon, heel normaal eigenlijk
"hoe is de band met uw vader"
- heel normaal, we lijken behoorlijk op elkaar en dat botst weleens, maar dat is normaal toch?
"hmmmmm, hoe is de band met uw moeder?"
- prima
"en met je broer?"
- wederom, we lijken erg op elkaar, wat weleens botst, maar dat lijkt me normaal tussen broer en zus
"normaal, wat is normaal? u vindt het blijkbaar belangrijk om normaal gevonden te worden.."
- eh?
Daar is helemaal niets mis meequote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom heb ik ook iemand gezocht buiten de instanties om voor maxiwok
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goede band
"hoe was uw jeugd"
- heel normaal, we lijken behoorlijk op elkaar en dat botst weleens, maar dat is normaal toch?
- prima
"en met je broer?"
- wederom, we lijken erg op elkaar, wat weleens botst, maar dat lijkt me normaal tussen broer en zus
"normaal, wat is normaal? u vindt het blijkbaar belangrijk om normaal gevonden te worden.."
- eh?
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goede band
"hoe was uw jeugd"
- prima
"en met je broer?"
- eh?
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat voel je daar dan bij? ect ect ect
Serieus ze zoeken het voorlopig maar ff uit
veel beterquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom heb ik ook iemand gezocht buiten de instanties om voor maxiwok
Nope net als die nieuwe regeltjes op gastoudergebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel beter
Ik heb met pleegzorg te maken ivm intake, maar je wordt godver als een crimineel binnenste buiten gekeerd. Dat ik zelf al twee kinderen heb groot gebracht telt blijkbaar niet mee
Nou je zoekt het gevaar opquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
ik was een normaal kind, klom in bomen en sjeesde met de skelter van bergen af, ging met mijn broer zwemmen in de rivier voor het huis en deed het goed op school
wtf kan daar problematisch aan zijn?
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
ik was een normaal kind, klom in bomen en sjeesde met de skelter van bergen af, ging met mijn broer zwemmen in de rivier voor het huis en deed het goed op school
wtf kan daar problematisch aan zijn?
Je bedoelt als je niet raar bent dan maken ze het je wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inToen ik (gedwongen) naar een psycholoog moest wilde ze me doorverwijzen naar de psychiater, want het was echt niet goed
![]()
Toen was ik nog normaal
je bent nu toch ook normaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inToen ik (gedwongen) naar een psycholoog moest wilde ze me doorverwijzen naar de psychiater, want het was echt niet goed
![]()
Toen was ik nog normaal
ja zoietsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt als je niet raar bent dan maken ze het je wel?
Nou ja, wat is normaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent nu toch ook normaal
STUquote:
ooit ga je me wel eens wat vertellen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, wat is normaalLaat ik het zo zeggen, nu zit ik goed bij m'n psychiater, toen was dat gewoon overdreven en had ik puberproblemen
![]()
tot ver voorbij het derde kootjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope net als die nieuwe regeltjes op gastoudergebeuren
Moet je weten hoever een vinger in een kind zijn neus kanbij wijze van
doe normaal
Ja nou! I'm living on the edge, woohoo!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou je zoekt het gevaar op
En zie je dan wel het gevaar als je pleegkind buiten gaat spelen?
Geeft je hem dan ook een skelter om van de berg af te racen? En denk je dat je daar emotioneel mee om kan gaan.
En nee ik chargeer het niet, zo ziekelijk is het
Nou ja, ik heb zeker baat bij een psycholoog, alleen heb je er niets aan als je er niet zelf achter staat...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
Dit soort verhalen sterken mij weer in de gedachte dat het goed is dat ik nooit naar zo'n psycholoog of zo ben geweest toen anderen dachten dat ik er wel een kon gebruiken.
deze reageerde tenminste iets normaler.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel beter
Ik heb met pleegzorg te maken ivm intake, maar je wordt godver als een crimineel binnenste buiten gekeerd. Dat ik zelf al twee kinderen heb groot gebracht telt blijkbaar niet mee
Dat is wel goed, dat neutrale... En wat bijzonder van de knuffelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze reageerde tenminste iets normaler.
condoleerde ons en wilde niet alles weten.
want dan zou ze het kind misschien beinvloeden door het een bepaalde kant op te sturen.
en tux (hey marijke) was heel belangrijk in dat proces
![]()
tux is haar knuffel, al 7 jaar
kijk en zo kan het ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
ik ben verdomde blij met mijn psychologe
Dabedoelikquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Toen was ik nog normaal
Ben je niet gek, dan maken ze je het welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, wat is normaalLaat ik het zo zeggen, nu zit ik goed bij m'n psychiater, toen was dat gewoon overdreven en had ik puberproblemen
![]()
vind ik niet ze heeft me met enorm veel dingen zeer goed geholpen en daar ben ik dankbaar voorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk en zo kan het ooken dan is daar toch ook niks mis mee ?
van papa's werkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel goed, dat neutrale... En wat bijzonder van de knuffel![]()
Ik best wel met mijn psychiater en casemanger.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
Er zijn ook zeker weten goede bijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
Oh noes, het ligt aan hun!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dabedoelik
[..]
Ben je niet gek, dan maken ze je het wel
Ik heb er wel eens over nagedacht hoor, toen ik zelf even door een dal ging, maar zo'n psycholoog zegt weinig anders dan andere mensen vertellen, en wat ik mezelf vertel. En ik ging destijd even door een heel diep dal, ook medisch gezien, wat resulteerde in paniekaanvallen. Maar goed, ik wist waar het vandaan kwam, dus wat voegt een psycholoog dan nog toe? En uiteindelijk ben ik er alleen maar sterker uit gekomenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zeker baat bij een psycholoog, alleen heb je er niets aan als je er niet zelf achter staat...
quote:
Ja, mijn psycholoog is heel prettig en direct enzo en mij psychiater heeft humorquote:
Het gaat echt helemaal nergens, maar dan ook echt helemaal nergens overquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Ja nou! I'm living on the edge, woohoo!
Maar dat slaat toch werkelijk waar nergens op
Haii Stuquote:
Belangrijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn psycholoog is heel prettig en direct enzo en mij psychiater heeft humorEn is echt een praktische man die meedenkt. Ik zit nu echt wel goed. Maar het moet echt klikken met dat soort dingen
GMTAquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dabedoelik
[..]
Ben je niet gek, dan maken ze je het wel
Trusten Giertjequote:
Hey Nijnquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haii Stu![]()
En hai de rest natuurlijk
Dan heb je het gelukkig goed getroffenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn psycholoog is heel prettig en direct enzo en mij psychiater heeft humorEn is echt een praktische man die meedenkt. Ik zit nu echt wel goed. Maar het moet echt klikken met dat soort dingen
Sommige instanties zijn gefliptquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens, maar dan ook echt helemaal nergens over
Dat is inderdaad voor iedereen andersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over nagedacht hoor, toen ik zelf even door een dal ging, maar zo'n psycholoog zegt weinig anders dan andere mensen vertellen, en wat ik mezelf vertel. En ik ging destijd even door een heel diep dal, ook medisch gezien, wat resulteerde in paniekaanvallen. Maar goed, ik wist waar het vandaan kwam, dus wat voegt een psycholoog dan nog toe? En uiteindelijk ben ik er alleen maar sterker uit gekomen.
ik vind dat zo fijn om te horenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
vind ik niet ze heeft me met enorm veel dingen zeer goed geholpen en daar ben ik dankbaar voor
Trusten mopquote:
Dat is mooi. Ik heb wel even kort vorig jaar een psychologe gehad, maar dat werkte helaas niet echt goed. Psychiater gaat zoals gezegd wel prima..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
altijd pretiig als je een hulpverlener hebt waar het goed mee kliktquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik heb wel even kort vorig jaar een psychologe gehad, maar dat werkte helaas niet echt goed. Psychiater gaat zoals gezegd wel prima..
jeugdzorg klopt ook van geen kantquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pleegzorg is doorgeslagen
Dat is een pot mat (en pleegzorg valt onder jeugdzorg)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeugdzorg klopt ook van geen kant
daar hoef je geenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor iedereen andersEn super toch, dat je het zo zelf gered hebt
Ik kon/kan dat nog niet helemaal en heb daardoor wel gekozen voor hulp
ja weet ik veelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een pot mat (en pleegzorg valt onder jeugdzorg)
UWV ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pleegzorg is doorgeslagen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
Oh ja, over instanties gesproken....
Vandaag een brief van de sociale dienst op de mat...
Ze hebben besloten dat ik te ziek ben om te werken (jóh!) en in aanmerking kom voor een uitkering!
Fijn dat ze dat doorhebben na bijna 9 maanden
Oh ja, en of ik er even voor wil zorgen dat er voor 11 januari een waslijst aan bewijsstukken en papieren op hun kantoor ligt
Echt he?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
Ze hebben besloten dat ik te ziek ben om te werken (jóh!) en in aanmerking kom voor een uitkering!
Oh ja, en of ik er even voor wil zorgen dat er voor 11 januari een waslijst aan bewijsstukken en papieren op hun kantoor ligt
Ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen duiken
Duiken is tofquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen duiken
Teveel detailsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gewoon 2 prullenbakjes vol met zakdoekjes van gister en vandaag![]()
Fijn he die bureaucratiequote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
Sorry stuquote:
Je moet ook niet zoveel jankfilms kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan valt het daar nog wel meequote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maakt niet uit, maar hoe krijg ik dat nu bij elkaar voor de elfde?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ja, dan willen ze inderdaad meer van je weten dan van een gemiddelde crimineel...En dat blijven ze doen zolang je een uitkering ontvangt
eikels daarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Maar wel fijn dat je nu eindelijk krijgt waar je recht op hebt....
ze opereren wel los van elkaar, maar echt, ik weet waar hun sokken van gemaakt zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja weet ik veel
geen verstand van
pride and prejudice op tv, ik weet hetquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Ow, ja maarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel jankfilms kijken.
speciaal voor Marijkequote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar hoe krijg ik dat nu bij elkaar voor de elfde?
midden in een verhuizing, een jaarwisseling, weet ik veel![]()
[..]
eikels daar
Maar ik ben inderdaad heel blij dat ik ein-de-lijk gelijk ga krijgen
Eigenlijk weet ik niet eens of je wel mag duiken als je astma hebt maar dat is natuurlijk altijd na te vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh he en van dat duiken he? Niet in een zwembad doen, want dan zie je hoe vies het eigenlijk is![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh he en van dat duiken he? Niet in een zwembad doen, want dan zie je hoe vies het eigenlijk is![]()
[..]
Ow, ja maar![]()
vind je dat moeilijk?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
eikels daar
he gets!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heerlijkquote:
Er staat niet voor niets in mijn agenda: 30 januari UWV in brand stekenquote:
Ik verwacht nu WW elk moment binnen komt vallenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je dat moeilijk?
wat voel je daarbij?
en hoe komt dat?
het lijkt me niet prettig met persluchtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet eens of je wel mag duiken als je astma hebt maar dat is natuurlijk altijd na te vragen
Heb je internetbankieren? Kun je zo je afschriften uitdraaien. En ik meen dat die andere bewijsstukken op zich zo te vinden zijn. maar als je het nou niet redt, bel morgenochtend voor 10 uur dan even je behandelaar, dan kun je vast wel uitstel krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
eikels daar
ik weet maar een klein beetje, iets met een ex die getrouwd was met een muts hier om de hoek en kinderen die OTS stonden en zijn achternaam kregen en Sander officieel een broertje en een zusje erbij had qua achternaam en nu ineens niet meer want ze zijn weer gescheiden pffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze opereren wel los van elkaar, maar echt, ik weet waar hun sokken van gemaakt zijn...
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
speciaal voor Marijke
[ afbeelding ]
Volgens mij wordt het inderdaad afgeraden wat toch wel jammer zou zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijkt me niet prettig met perslucht
Jankfilmsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
9 maanden, ongelofelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het mag goddomme ook wel eens een keer zeg
*stompquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je dat moeilijk?
wat voel je daarbij?
en hoe komt dat?
Ja nou precies datquote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind je dat moeilijk?
wat voel je daarbij?
en hoe komt dat?
Ik ga sowieso even doenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je internetbankieren? Kun je zo je afschriften uitdraaien. En ik meen dat die andere bewijsstukken op zich zo te vinden zijn. maar als je het nou niet redt, bel morgenochtend voor 10 uur dan even je behandelaar, dan kun je vast wel uitstel krijgen
Ik heb ook astma maar kan me niet herinneren dat ik er last van had met duikenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het inderdaad afgeraden wat toch wel jammer zou zijn
Oooh, okayquote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook astma maar kan me niet herinneren dat ik er last van had met duiken![]()
Ghihihihiquote:
Ja fijn is datquote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga sowieso even doen
Ik heb mijn aangifte inkomstenbelasting in 'een' doos zitten
Ja dat is echt gedoe zeg....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet maar een klein beetje, iets met een ex die getrouwd was met een muts hier om de hoek en kinderen die OTS stonden en zijn achternaam kregen en Sander officieel een broertje en een zusje erbij had qua achternaam en nu ineens niet meer want ze zijn weer gescheiden pffffffffffffffffffffff
Maar ik heb er nooit naar gevraagd hoor, dus voor hetzelfde geld mag het helemaal nietquote:
Ook lekker handigquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet maar een klein beetje, iets met een ex die getrouwd was met een muts hier om de hoek en kinderen die OTS stonden en zijn achternaam kregen en Sander officieel een broertje en een zusje erbij had qua achternaam en nu ineens niet meer want ze zijn weer gescheiden pffffffffffffffffffffff
Zal wel afhankelijk zijn van hoeveel last je ervan hebt misschienquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik heb er nooit naar gevraagd hoor, dus voor hetzelfde geld mag het helemaal niet
hou opquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is echt gedoe zeg....
Dat is het vaak bij jouquote:
Ja, moet er wat van maken tochquote:
Hij is alcoholistquote:
Ik zit al aan mijn derde, maar wel de laatste voor vanavondquote:
En een moordenaar toch?quote:
Word eigenlijk liever vermoord every once in a whilequote:
Ik kan het wel redelijk invullenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hou ophet is TEVEEL om fatsoenlijk uit te leggen...
dus dat doe ik dan ook niet...
Okeequote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Word eigenlijk liever vermoord every once in a while
Moejje het pornokanaal proberenquote:
Op deze hier welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat past niet meer op de nieuwere toestellen
Op de mijne wel, in breedbeeldquote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat past niet meer op de nieuwere toestellen
Niet echt natuurlijk though, gewoon beetje spelenquote:
Hebben we hier dus nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee
[..]
Moejje het pornokanaal proberen
Dat begint om 2 uur 's nachtsquote:
Dat doet ie anders nooitquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk though, gewoon beetje spelen
Jammer de bammerquote:
Vroeger had je er een beeldbuis achterhangen, maar met die platte schermen is het echt lastig hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de mijne wel, in breedbeeld![]()
Ja, ik wil alleen maar spelenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie anders nooitHij wil alleen maar spelen
2d moet lukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger had je er een beeldbuis achterhangen, maar met die platte schermen is het echt lastig hoor
maar jullie hebben herman finkers tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar jullie hebben herman finkers tvIn de blote konte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar jullie hebben herman finkers tvWas dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghihihihi![]()
[..]
Ja fijn is datMisschien mag je die ook wel nasturen
Is toch niet het meest relevante
Lijkt me nou niet echt een lekker gezicht...quote:
Dat is uit mac beth van Hermanquote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt een lekker gezicht...
Welterusten kerelquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
Ik wens jullie allen een goede nacht, welterusten, droom fijn en tot morgen![]()
.
Slaap lekker DMquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
Ik wens jullie allen een goede nacht, welterusten, droom fijn en tot morgen![]()
.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
.
dat is minderquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb zo'n last van mijn borst, en dan alleen de linkerkant.
Doet zeer als ik inadem.
Moet je het ook niet doenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Doet zeer als ik inadem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht een cartoon van twee seksende mensen OP een TV, en ik kreeg dezequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je het ook niet doenOk, goeden tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je long of je ribben of iets anders? Kan best zijn dat er een spiertje vast zit heb ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Doet zeer als ik inadem.
Je hart is overwerktquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef pgrferrari het volgende:
Doet zeer als ik inadem.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je het ook niet doenalleen uitademen is ook zo lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik weet niet of ik het antwoord wil weten, maar waarom?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zocht een cartoon van twee seksende mensen OP een TV, en ik kreeg deze
Maar jij hebt dus ook het probleem bij die Flatscreens dat je er steeds af valt?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verrekte ademhalingsspier, en dat is pijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je long of je ribben of iets anders? Kan best zijn dat er een spiertje vast zit heb ik ook wel eens gehad
En zolang je geen zwakke hartslag hebt is het als het goed is niet je hart
daar doelde ik net de hele tijd al op, maar bij niemand viel het kwartjequote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus ook het probleem bij die Flatscreens dat je er steeds af valt?
op een tv of op tv?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef wel.o.k het volgende:
ok, het is nu officieel![]()
ik ben een lul.![]()
beetje 's avonds in je vrije week gaan mailen met je baas over werk.
Geen idee.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je long of je ribben of iets anders? Kan best zijn dat er een spiertje vast zit heb ik ook wel eens gehad
En zolang je geen zwakke hartslag hebt is het als het goed is niet je hart
Je bent geen lul, je baas is een lulquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef wel.o.k het volgende:
ok, het is nu officieel![]()
ik ben een lul.![]()
beetje 's avonds in je vrije week gaan mailen met je baas over werk.
het is al een heel oud grapje:quote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
op een tv of op tv?In dat laatste geval had porno volstaan als zoekterm
Ik dus op het zelfdequote:Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar doelde ik net de hele tijd al op, maar bij niemand viel het kwartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |