Kijken of dat invloed heeft, voor mezelf laterquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft DAT er nou weer mee te maken
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijken of dat invloed heeft, voor mezelf later
heel vroeger wel ja, maar dan was pa ook gewoon 2 maanden van huis en dan een weekje thuis.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
jij was vroeger zeker een mama's kindje?
Hey! Tijd niet gezien zeg!quote:
Check.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jij welIk ben een draak van een schoondochter als je er niet van houdt de waarheid te horen
![]()
Ik geloof dat mijn ex-schoonmoeder me haatte
![]()
Symquote:
Trevjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Muck
[..]
Dat voorzichtig doe ik altijd maar ging vorige jaar toch iets niet goed
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MuckjeEven een tukkie gedaan?
Da's ingewikkeld....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, van met mijn zwager. de man van mijn zus en de broer van mijn vrouw.
mijn hele familie bestaat nu uit mijn gezin en mijn schoonouders.
wel handig met de feest dagengeen ruzie wanneer waar heen
Iets met Freud Trev, Eudipus complex en penisneidquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijken of dat invloed heeft, voor mezelf later
ben jij mijn broer toevalligquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel vroeger wel ja, maar dan was pa ook gewoon 2 maanden van huis en dan een weekje thuis.
dan wordt je wel een moederskindje
Wil je niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met Freud Trev, Eudipus complex en penisneid
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben jij mijn broer toevallig
Ja, maar jij bent mijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Hey! Tijd niet gezien zeg!
[..]
Check.
[..]
Sym
[..]
Trevje
[..]
Ja, heerlijk
Ja, das waarquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent mij![]()
En goed zo
Ja maar ja maar, ik wilde wel trouwen met de broer van Symph, maar jij bent al bezetquote:
Eigenlijk ben ik jouquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Mijn schoonouders kregen alleen maar jongens en ik ben toch echt hetero
Ja, ST zou er niet vrolijk van worden als je wok zou inpikken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wilde wel trouwen met de broer van Symph, maar jij bent al bezet
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik wilde wel trouwen met de broer van Symph, maar jij bent al bezet
gelukkig gaat de meeste aandacht naar de kinderen, die hebben ook maar 1 opa en oma.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev en associaties
[..]
Ja precies, maar dat richt ook alle aandacht op jullie... Lastig lijkt me dat... Het lijkt me dat de familieband dan ook wat verandert, of heb ik het mis?
dat was het wel maar nu is het heeeeel overzichtelijkquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ST zou er niet vrolijk van worden als je wok zou inpikken.
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig gaat de meeste aandacht naar de kinderen, die hebben ook maar 1 opa en oma.
de band is wel iets verandert ja, het heeft wel een wissel getrokken op ons leven
[..]
dat was het wel maar nu is het heeeeel overzichtelijk
Nee, en dat zou ik ook niet willen, ik wil iemand helemaal voor mij alleenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ST zou er niet vrolijk van worden als je wok zou inpikken.
Ik heb van jou ook nog geen PM gehad anders hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, en dat zou ik ook niet willen, ik wil iemand helemaal voor mij alleen
Peter, liefje, dat weet ik tochquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.
Hij is al bijna 16 jaar weg
Maar toch, lastig....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig gaat de meeste aandacht naar de kinderen, die hebben ook maar 1 opa en oma.
de band is wel iets verandert ja, het heeft wel een wissel getrokken op ons leven
[..]
dat was het wel maar nu is het heeeeel overzichtelijk
Ik praat wel vaker in mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik jouHe, wat verwarrend allemaal
![]()
Ik heb even teruggelezenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zitten
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr alquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook nog geen PM gehad anders hoor.
En mij als TJ even niet kijktquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr al
Jeujquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh maar ik kreeg Muck vandaag van ToekDus ik houd haar wel
daar kan jij aardig over mee praten...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zitten
Geeft niet hoor lieverdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Peter, liefje, dat weet ik tochIk maakte een grapje
Sorry
Ik kan van jou heel veel hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geeft niet hoor lieverd
Ik wilde ook een grap maken, maar wist eigenlijk niet of ik dat wel maken kon
Ja best welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan jij aardig over mee praten...
Spoorloos verdwenen of gewoon gestorven.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.
Hij is al bijna 16 jaar weg
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr al
Mijn harem.quote:
jáquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een TTIs het nog steeds nodig?
whut?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
Hij was best wel hard eigenlijk, en dan krijgen die mensen van pleegzorg toch nog gelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan van jou heel veel hebbenDus doe maar
AUTISTquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
Volgens mij probeer jij gewoon dingen van de zonnige kant te bekijken en vanuit daar weer verder gaan, stom dat andere dat niet snappenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Hey RNquote:
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was best wel hard eigenlijk, en dan krijgen die mensen van pleegzorg toch nog gelijk
Of mijn fam, wij hebben soms een potje zwarte humorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweest
overleden (zelfmoord)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen of gewoon gestorven.
Teminste als je het wil zeggen>...
Dan kan ik je bij deze de hand schuddenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je positief ingesteld bent blijkbaar wel
Ik genoeg autisten met een negatieve instelling andersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je positief ingesteld bent blijkbaar wel
ik ben er bij tijd en wijle ook niet vies van hooorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweest
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn levenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik genoeg autisten met een negatieve instelling anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |