En mij als TJ even niet kijktquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr al
Jeujquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh maar ik kreeg Muck vandaag van ToekDus ik houd haar wel
daar kan jij aardig over mee praten...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik helemaal, het gaat je niet in de koude kleren zitten
Geeft niet hoor lieverdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Peter, liefje, dat weet ik tochIk maakte een grapje
Sorry
Ik kan van jou heel veel hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geeft niet hoor lieverd
Ik wilde ook een grap maken, maar wist eigenlijk niet of ik dat wel maken kon
Ja best welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan jij aardig over mee praten...
Spoorloos verdwenen of gewoon gestorven.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn broer is inmiddels wel tot stof vergaan denk ik.
Hij is al bijna 16 jaar weg
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt LL, Barretje en Myr al
Mijn harem.quote:
jáquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een TTIs het nog steeds nodig?
whut?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
Hij was best wel hard eigenlijk, en dan krijgen die mensen van pleegzorg toch nog gelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan van jou heel veel hebbenDus doe maar
AUTISTquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
Volgens mij probeer jij gewoon dingen van de zonnige kant te bekijken en vanuit daar weer verder gaan, stom dat andere dat niet snappenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Hey RNquote:
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij was best wel hard eigenlijk, en dan krijgen die mensen van pleegzorg toch nog gelijk
Of mijn fam, wij hebben soms een potje zwarte humorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweest
overleden (zelfmoord)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen of gewoon gestorven.
Teminste als je het wil zeggen>...
Dan kan ik je bij deze de hand schuddenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je positief ingesteld bent blijkbaar wel
Ik genoeg autisten met een negatieve instelling andersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je positief ingesteld bent blijkbaar wel
ik ben er bij tijd en wijle ook niet vies van hooorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog nooit bij mijn schoonfamilie op bezoek geweest
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn levenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik genoeg autisten met een negatieve instelling anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |