geeft toch niets?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja lekker
ben ik wel aan toe...
Sorry, ik moest ff stoom afblazen
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n hopeloos ouderwetsch geval verdient geen nieuwe spelling
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeft toch niets?
jij bent blauw, en mag dat
* LovelyLady haalt biertje voor Sym
We kunnen ook langs gaan met een melkbus en wat carbidquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er zijn hier weer wat jochies bezig met behoorlijk zwaar vuurwerk af en toe... wat is het adres van je ex-schoonmoeder, Sym? Dan stuur ik ze even daarnaartoe.
molotov cocktailquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
We kunnen ook langs gaan met een melkbus en wat carbid
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er zijn hier weer wat jochies bezig met behoorlijk zwaar vuurwerk af en toe... wat is het adres van je ex-schoonmoeder, Sym? Dan stuur ik ze even daarnaartoe.
Kan ook, vraag wel een collega of hij nog wat leuks weet, kerel is chemie gekquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
molotov cocktail
[ afbeelding ]
Nee, het zijn meer strijkers en weetikveelhoeveelklappers. Maar als ze er maar slecht van slaapt toch... je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Steken ze dit af?
[ afbeelding ]
en waarom ben je bij FAITHLESS stil?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
I would walk 500 miles! and i would walk 500 more
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef DaMart het volgende:
En anders heeft de TS van dit topic misschien nog wel een adres voor wat leuk vuurwerk... ik zou het alleen niet laten opsturen met de post.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
I would walk 500 miles! and i would walk 500 more
Ik ben meer in een Zero7 stemmingquote:
Vond dit nummer leukerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
en waarom ben je bij FAITHLESS stil?
Toffe actiequote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Mart, hoeveel PM's heb je nou al gehad?Was mijn Yvonne Jaspers poging een beetje geslaagd?
Als barretje nog geen PM heeft verstuurt, zij wil ook in aanmerking komenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Mart, hoeveel PM's heb je nou al gehad?Was mijn Yvonne Jaspers poging een beetje geslaagd?
Ja dezequote:
He, wanneer gaan jullie op date?quote:
ik heb weer wat gemistquote:Op donderdag 30 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |