slachtofferhulp, ook zoiets. lijken gvd wel jehova's.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn leven
maar ik heb je MSN niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
als iemand me nodig heeft, ik zit op msn
Tis een beetje druk dus kan ik het hier niet echt meer volgen
Ja precies, dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slachtofferhulp, ook zoiets. lijken gvd wel jehova's.
ja maar je MOET er over praten.
dat maak ik zelf wel uit en al helemaal met wie.
weet je wat een uurtje alleen door het bos lopen met je kan doen
Het is zo gemakkelijk he, oordelen over anderenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Maar ondanks alles heb ik altijd mijn leven weer opgepakt, en daar kunnen de mensen van pleegzorg niet mee omgaan... (ja je verzint het niet, volgens hun ben ik een emotioneel vlak persoon)
quote:
ja en? doe der eens wat aanquote:
Hebben ze ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of mijn fam, wij hebben soms een potje zwarte humor
Niets mis meequote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er bij tijd en wijle ook niet vies van hooor
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is zo gemakkelijk he, oordelen over anderen
en gepraat hebben we hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja precies, dat kan iedereen prima voor zichzelf bepalen
Bij mij blijven ze maar vragen naar mijn jeugd en de band met mijn oudersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ze kunnen niet begrijpen dat iemand met zo'n geschiedenis positief in het leven staat..
Maar is het andersom is het ook niet goed, het is daar nooit goed namelijk, ze zoeken overal iets achter
Okee, ja dat had en heb ikook. Toen mijn moeder stierf na een slopende ziekte ging ik ook vrijwel meteen door met leven. Zat zelfs middenin mijn onderzoek naar autisme.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat pleegzorg ook vind dat je jaren moet treuren, en ik zit gewoon anders in elkaar. Als de dingen bij mij een plekje hebben dan ga ik gewoon verder met mijn leven
Juuuquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik volg het ook niet meer helemaal
Doei![]()
![]()
lekke band?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze maar vragen naar mijn jeugd en de band met mijn ouders
Beetje jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ze kunnen niet begrijpen dat iemand met zo'n geschiedenis positief in het leven staat..
Maar is het andersom is het ook niet goed, het is daar nooit goed namelijk, ze zoeken overal iets achter
op het ziekelijke afquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mij blijven ze maar vragen naar mijn jeugd en de band met mijn ouders
Ja, maar ik ben er verder wel klaar mee hoorquote:
Ik de jouwe ook nietquote:
Ik wel, alleen is ie er nooitquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw MSN heb ik ook niet!
Hele goede bandquote:
Ik de jouwe ookquote:
daarom heb ik ook iemand gezocht buiten de instanties om voor maxiwokquote:
en wat voel je daar dan bij? ect ect ectquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goede band
"hoe was uw jeugd"
- nou eh, gewoon, heel normaal eigenlijk
"hoe is de band met uw vader"
- heel normaal, we lijken behoorlijk op elkaar en dat botst weleens, maar dat is normaal toch?
"hmmmmm, hoe is de band met uw moeder?"
- prima
"en met je broer?"
- wederom, we lijken erg op elkaar, wat weleens botst, maar dat lijkt me normaal tussen broer en zus
"normaal, wat is normaal? u vindt het blijkbaar belangrijk om normaal gevonden te worden.."
- eh?
Daar is helemaal niets mis meequote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom heb ik ook iemand gezocht buiten de instanties om voor maxiwok
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goede band
"hoe was uw jeugd"
- heel normaal, we lijken behoorlijk op elkaar en dat botst weleens, maar dat is normaal toch?
- prima
"en met je broer?"
- wederom, we lijken erg op elkaar, wat weleens botst, maar dat lijkt me normaal tussen broer en zus
"normaal, wat is normaal? u vindt het blijkbaar belangrijk om normaal gevonden te worden.."
- eh?
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Hele goede band
"hoe was uw jeugd"
- prima
"en met je broer?"
- eh?
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en wat voel je daar dan bij? ect ect ect
Serieus ze zoeken het voorlopig maar ff uit
veel beterquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom heb ik ook iemand gezocht buiten de instanties om voor maxiwok
Nope net als die nieuwe regeltjes op gastoudergebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel beter
Ik heb met pleegzorg te maken ivm intake, maar je wordt godver als een crimineel binnenste buiten gekeerd. Dat ik zelf al twee kinderen heb groot gebracht telt blijkbaar niet mee
Nou je zoekt het gevaar opquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
ik was een normaal kind, klom in bomen en sjeesde met de skelter van bergen af, ging met mijn broer zwemmen in de rivier voor het huis en deed het goed op school
wtf kan daar problematisch aan zijn?
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
ik was een normaal kind, klom in bomen en sjeesde met de skelter van bergen af, ging met mijn broer zwemmen in de rivier voor het huis en deed het goed op school
wtf kan daar problematisch aan zijn?
Je bedoelt als je niet raar bent dan maken ze het je wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inToen ik (gedwongen) naar een psycholoog moest wilde ze me doorverwijzen naar de psychiater, want het was echt niet goed
![]()
Toen was ik nog normaal
je bent nu toch ook normaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inToen ik (gedwongen) naar een psycholoog moest wilde ze me doorverwijzen naar de psychiater, want het was echt niet goed
![]()
Toen was ik nog normaal
ja zoietsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoelt als je niet raar bent dan maken ze het je wel?
Nou ja, wat is normaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent nu toch ook normaal
STUquote:
ooit ga je me wel eens wat vertellen he?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, wat is normaalLaat ik het zo zeggen, nu zit ik goed bij m'n psychiater, toen was dat gewoon overdreven en had ik puberproblemen
![]()
tot ver voorbij het derde kootjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope net als die nieuwe regeltjes op gastoudergebeuren
Moet je weten hoever een vinger in een kind zijn neus kanbij wijze van
doe normaal
Ja nou! I'm living on the edge, woohoo!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou je zoekt het gevaar op
En zie je dan wel het gevaar als je pleegkind buiten gaat spelen?
Geeft je hem dan ook een skelter om van de berg af te racen? En denk je dat je daar emotioneel mee om kan gaan.
En nee ik chargeer het niet, zo ziekelijk is het
Nou ja, ik heb zeker baat bij een psycholoog, alleen heb je er niets aan als je er niet zelf achter staat...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
Dit soort verhalen sterken mij weer in de gedachte dat het goed is dat ik nooit naar zo'n psycholoog of zo ben geweest toen anderen dachten dat ik er wel een kon gebruiken.
deze reageerde tenminste iets normaler.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel beter
Ik heb met pleegzorg te maken ivm intake, maar je wordt godver als een crimineel binnenste buiten gekeerd. Dat ik zelf al twee kinderen heb groot gebracht telt blijkbaar niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |