Dat is wel goed, dat neutrale... En wat bijzonder van de knuffelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze reageerde tenminste iets normaler.
condoleerde ons en wilde niet alles weten.
want dan zou ze het kind misschien beinvloeden door het een bepaalde kant op te sturen.
en tux (hey marijke) was heel belangrijk in dat proces
![]()
tux is haar knuffel, al 7 jaar
kijk en zo kan het ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
ik ben verdomde blij met mijn psychologe
Dabedoelikquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was een opstandige puber en wilde door de scouting vroeger het leger inToen ik (gedwongen) naar een psycholoog moest wilde ze me doorverwijzen naar de psychiater, want het was echt niet goed
![]()
Toen was ik nog normaal
Ben je niet gek, dan maken ze je het welquote:Op donderdag 30 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, wat is normaalLaat ik het zo zeggen, nu zit ik goed bij m'n psychiater, toen was dat gewoon overdreven en had ik puberproblemen
![]()
vind ik niet ze heeft me met enorm veel dingen zeer goed geholpen en daar ben ik dankbaar voorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk en zo kan het ooken dan is daar toch ook niks mis mee ?
van papa's werkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel goed, dat neutrale... En wat bijzonder van de knuffel![]()
Ik best wel met mijn psychiater en casemanger.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
Er zijn ook zeker weten goede bijquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Giertje het volgende:
Oh noes, het ligt aan hun!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dabedoelik
[..]
Ben je niet gek, dan maken ze je het wel
Ik heb er wel eens over nagedacht hoor, toen ik zelf even door een dal ging, maar zo'n psycholoog zegt weinig anders dan andere mensen vertellen, en wat ik mezelf vertel. En ik ging destijd even door een heel diep dal, ook medisch gezien, wat resulteerde in paniekaanvallen. Maar goed, ik wist waar het vandaan kwam, dus wat voegt een psycholoog dan nog toe? En uiteindelijk ben ik er alleen maar sterker uit gekomenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zeker baat bij een psycholoog, alleen heb je er niets aan als je er niet zelf achter staat...
quote:
Ja, mijn psycholoog is heel prettig en direct enzo en mij psychiater heeft humorquote:
Het gaat echt helemaal nergens, maar dan ook echt helemaal nergens overquote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
Ja nou! I'm living on the edge, woohoo!
Maar dat slaat toch werkelijk waar nergens op
Haii Stuquote:
Belangrijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn psycholoog is heel prettig en direct enzo en mij psychiater heeft humorEn is echt een praktische man die meedenkt. Ik zit nu echt wel goed. Maar het moet echt klikken met dat soort dingen
GMTAquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Dabedoelik
[..]
Ben je niet gek, dan maken ze je het wel
Trusten Giertjequote:
Hey Nijnquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haii Stu![]()
En hai de rest natuurlijk
Dan heb je het gelukkig goed getroffenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, mijn psycholoog is heel prettig en direct enzo en mij psychiater heeft humorEn is echt een praktische man die meedenkt. Ik zit nu echt wel goed. Maar het moet echt klikken met dat soort dingen
Sommige instanties zijn gefliptquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens, maar dan ook echt helemaal nergens over
Dat is inderdaad voor iedereen andersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over nagedacht hoor, toen ik zelf even door een dal ging, maar zo'n psycholoog zegt weinig anders dan andere mensen vertellen, en wat ik mezelf vertel. En ik ging destijd even door een heel diep dal, ook medisch gezien, wat resulteerde in paniekaanvallen. Maar goed, ik wist waar het vandaan kwam, dus wat voegt een psycholoog dan nog toe? En uiteindelijk ben ik er alleen maar sterker uit gekomen.
ik vind dat zo fijn om te horenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
vind ik niet ze heeft me met enorm veel dingen zeer goed geholpen en daar ben ik dankbaar voor
Trusten mopquote:
Dat is mooi. Ik heb wel even kort vorig jaar een psychologe gehad, maar dat werkte helaas niet echt goed. Psychiater gaat zoals gezegd wel prima..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
altijd pretiig als je een hulpverlener hebt waar het goed mee kliktquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik heb wel even kort vorig jaar een psychologe gehad, maar dat werkte helaas niet echt goed. Psychiater gaat zoals gezegd wel prima..
jeugdzorg klopt ook van geen kantquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pleegzorg is doorgeslagen
Dat is een pot mat (en pleegzorg valt onder jeugdzorg)quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeugdzorg klopt ook van geen kant
daar hoef je geenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor iedereen andersEn super toch, dat je het zo zelf gered hebt
Ik kon/kan dat nog niet helemaal en heb daardoor wel gekozen voor hulp
ja weet ik veelquote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een pot mat (en pleegzorg valt onder jeugdzorg)
UWV ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pleegzorg is doorgeslagen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
Oh ja, over instanties gesproken....
Vandaag een brief van de sociale dienst op de mat...
Ze hebben besloten dat ik te ziek ben om te werken (jóh!) en in aanmerking kom voor een uitkering!
Fijn dat ze dat doorhebben na bijna 9 maanden
Oh ja, en of ik er even voor wil zorgen dat er voor 11 januari een waslijst aan bewijsstukken en papieren op hun kantoor ligt
Echt he?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
Ze hebben besloten dat ik te ziek ben om te werken (jóh!) en in aanmerking kom voor een uitkering!
Oh ja, en of ik er even voor wil zorgen dat er voor 11 januari een waslijst aan bewijsstukken en papieren op hun kantoor ligt
Ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen duiken
Duiken is tofquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen duiken
Teveel detailsquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gewoon 2 prullenbakjes vol met zakdoekjes van gister en vandaag![]()
Fijn he die bureaucratiequote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
Sorry stuquote:
Je moet ook niet zoveel jankfilms kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gewoon 2 prullenbakjes vol met zakdoekjes van gister en vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |