quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil jofufu's vriendinnetje niet zijn
daar heb ik geen moeite mee hoorquote:
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bentquote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom is dat woordje "niet" zo klein.. Tsjonge.. logisch dat ik er overheen lees..
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar heb ik geen moeite mee hoor
Selectief lezen ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bent
Ik ookquote:
Normaal lees ik altijd wat ik wil horen/lezen.. bizar dat ik dat nu niet deed, misschien heb ik wel zo veel honger.. Zo maar eens eten gaan scoren danquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bent
Ik heb me vaak moeten omkleden zonder dat er een aparte ruimte is, achja, dan maar gewoon tussen alle mensen in.quote:
Of je wilde gewoon niet lezen dat ik een slet ben in bedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normaal lees ik altijd wat ik wil horen/lezen.. bizar dat ik dat nu niet deed, misschien heb ik wel zo veel honger.. Zo maar eens eten gaan scoren dan
Onmogelijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je wilde gewoon niet lezen dat ik een slet ben in bed
Ik hoef t ook niet te lezen, ik ervaar het lieverquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar de enige in bent..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef t ook niet te lezen, ik ervaar het liever
afgezien van t slanke ben je dus mijn ideale vrouw las ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
ze zeurt ookquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
afgezien van t slanke ben je dus mijn ideale vrouw las ik?
Wie weet.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Als die laatste drie punten bullshit zijn, welquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Alle singles-mannen zijn ideaalquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar wie zegt dat jij haar ideale man bent?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Stom kind dat zo stil en rustig is dat je niet eens merkt dat ie thuis is![]()
Bel ik hem net op of ie het geen tijd vindt om naar huis te komen.
Antwoord: Ik zit boven mama! Wacht ik kom wel even naar beneden!
Dat is idd het probleem niet, alleen vraag en aanbod op elkaar afstemmen is lastigerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar de enige in bent..
Das nou wel weer een grappig koterverhaalquote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ben niet zomaar iemand.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet.
Het ideale kindquote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed puntquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet.
Punt 1 van jouw eisenlijstje?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
is ook niet relevant want punt 1 staat nog steeds he.
I feel stupid nowquote:
Doe eens niet zo engquote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das nou wel weer een grappig koterverhaal.
Mjahquote:
Ja, dat is inderdaad het belangrijkste aan een vrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
is ook niet relevant want punt 1 staat nog steeds he.
Herkenbaar van mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I feel stupid now![]()
[..]
Doe eens niet zo eng![]()
[..]
Mjah
Ik vind juist weer van niet... Mag best vlees aan zitten enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het belangrijkste aan een vrouw*zichzelf uithongeren gaat
bullquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we samen een cherrytomaatje delen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bull![]()
liever een volle vrouw dan een te slanke
Dan wil ik wel de kleine helft!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we samen een cherrytomaatje delen?
Ach, dat was toch ook gekheidquote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bull![]()
liever een volle vrouw dan een te slanke
Neee... *MI van pubers die samen een hamburger en friet bestellen, en vervolgens 1! hap van de burger nemen, ieder 2 frietjes en dan de boel weggooien omdat ze "vol" zitten..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we samen een cherrytomaatje delen?
Nouquote:
Niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat was toch ook gekheidIk ben prima tevreden met m'n figuur. En het is niet dat ik een dikke koe ben of zo
Dealquote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
NouOk, vooruit.
Maar dan wil ik morgen de kleinste helft van dat plakje komkommer.
Heb jij niet opgelet gisteren?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet?ik wilde je mijn huisdier maken
Uithongeren is wat anders dan slank zijn/worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Venco, ik maak een grapjequote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uithongeren is wat anders dan slank zijn/worden.
God knows I've triedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uithongeren is wat anders dan slank zijn/worden.
nou even serieus dan maar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Punt 1 van jouw eisenlijstje?
Nee, daar voldoe ik idd niet aan
En Samzz in haar eigen woorden ook niet. Maar daar ging mijn punt niet over.
Niet toch? Want je kunt ze niets leren enzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet opgelet gisteren?Mannen zijn de huisdieren.
Ik heb júist opgelet, op die basis benoem ik jou tot mijn huisdier.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet opgelet gisteren?Mannen zijn de huisdieren.
Om die reden niet snel op iemand vallen, schijnt indd. nogal gevoelig te liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nou even serieus dan maar.
ik val 99 van de 100 keer op slank. dat is een kwestie van smaak en niet bedoeld om iemand aan te vallen. dat iemand zich daardoor misschien wel beledigd of aangevallen voelt is eigenlijk niet zo mijn probleem, daar kan ik namelijk niks aan doen. over smaak valt immers niet te twisten.
En ik bedoelde dus te zeggen dat het Samzz wellicht geen fuck uitmaakt, omdat jij net zo goed haar ideale man niet kan zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik val 99 van de 100 keer op slank. dat is een kwestie van smaak en niet bedoeld om iemand aan te vallen. dat iemand zich daardoor misschien wel beledigd of aangevallen voelt is eigenlijk niet zo mijn probleem, daar kan ik namelijk niks aan doen. over smaak valt immers niet te twisten.
en dan kom ik op je punt. je punt is niet relevant meer op het moment dat ik iemand toch niet aantrekkelijk (genoeg) vind, om welke reden dan ook. in dit geval zegt sammiegirl dat ze niet zo slank is, niks mis mee maar ik kan nu al vrij zeker zeggen dat ik dan niet op haar zal vallen, wat het irrelevant maakt wat zij wil.
dusch. dat mijn pizza maar eens komt. heb er honger van gekregen.
Ik voel me niet aangevallen en ik ben ook niet beledigd. Ik heb niks te klagen en ben blij met mezelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan kom ik op je punt. je punt is niet relevant meer op het moment dat ik iemand toch niet aantrekkelijk (genoeg) vind, om welke reden dan ook. in dit geval zegt sammiegirl dat ze niet zo slank is, niks mis mee maar ik kan nu al vrij zeker zeggen dat ik dan niet op haar zal vallen, wat het irrelevant maakt wat zij wil.
En dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik bedoelde dus te zeggen dat het Samzz wellicht geen fuck uitmaakt, omdat jij net zo goed haar ideale man niet kan zijn
En eet smakelijk!
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen en ik ben ook niet beledigd. Ik heb niks te klagen en ben blij met mezelf.
bovenste stuk was meer algemeen bedoeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen en ik ben ook niet beledigd. Ik heb niks te klagen en ben blij met mezelf.
Nice. Jij bent tevreden met jezelf en hoe jij bent lichamelijk en qua karakter, valt iemand dan op jou weet je ook zeker dat je niet hoeft te veranderen, je kan helemaal jezelf zijn en/of blijven en dat komt dan een eventuele relatie alleen maar ten goedequote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
En dat!
dank je.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik bedoelde dus te zeggen dat het Samzz wellicht geen fuck uitmaakt, omdat jij net zo goed haar ideale man niet kan zijn
En eet smakelijk!
Mja, dat zal je altijd houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om die reden niet snel op iemand vallen, schijnt indd. nogal gevoelig te liggen.
Dus eigenlijk zijn we het eensquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
dank je.ik zeg hetzelfde alleen vanuit mijn persoon dus.
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nice. Jij bent tevreden met jezelf en hoe jij bent lichamelijk en qua karakter, valt iemand dan op jou weet je ook zeker dat je niet hoeft te veranderen, je kan helemaal jezelf zijn en/of blijven en dat komt dan een eventuele relatie alleen maar ten goede
Me neither. Dunne mensen zijn toch ook niet beledigd als je zegt dat je op stevig valt?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zal je altijd houdenIk snap het ook niet zo, het is toch je persoonlijke smaak... Ik val zelf ook niet snel op te dikke mannen.
Het is, wat mij betreft iig, meer de manier waarop het gebracht wordt.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zal je altijd houdenIk snap het ook niet zo, het is toch je persoonlijke smaak... Ik val zelf ook niet snel op te dikke mannen.
Daarom.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me neither. Dunne mensen zijn toch ook niet beledigd als je zegt dat je op stevig valt?
Sommigen wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Me neither. Dunne mensen zijn toch ook niet beledigd als je zegt dat je op stevig valt?
Al is het dan meer de ongeloof van "Dat kan niet, ik ben slank dus je moet op mij vallen!"quote:
Ik hou van hobbiesquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom.
Al is het vaak zat voorgekomen dat ik op iemand gevallen ben die totaal mijn type niet zou zijn, gewoon omdat hij geweldige humor heeft. Ik val echt op humor
Schandalig!! Je gaat hier toch niet zomaar een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ook ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom.
Al is het vaak zat voorgekomen dat ik op iemand gevallen ben die totaal mijn type niet zou zijn, gewoon omdat hij geweldige humor heeft. Ik val echt op humor
Kut. Ik kan niet kotsen uit mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef missbehavin het volgende:
En echt uithongeren is dat halve cherry tomaatje weer snel uit te kotsen
Ik snap wat je bedoelt. Ik ken aardig wat stevige vrouwen die er 300 keer beter en gezonder uit zien dan van die hele slanke dennetjes. Maar andersom ken ik ze ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is, wat mij betreft iig, meer de manier waarop het gebracht wordt.
Ik val ook niet op zwaardere mannen, maar het wordt (niet alleen hier) heel vaak gebracht alsof het gaat om dikke koeien, vette varkens... vieze, lelijke mensen. Dat vind ik wel iets anders dan je er niet toe aangetrokken voelen
Probeer het eens met een tandenborstelquote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kut. Ik kan niet kotsen uit mezelf
Het is soms ook de manier waarop. Ik val over het algemeen op slank, maar er zijn ook 'meer stevige' dames die ik soms best aantrekkelijk vind, ze zijn zeker niet dik en ik weet bijv dat ze actief bezig zijn met iets (hoeft niet per se sport te zijn) en normaal gezond leven.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is, wat mij betreft iig, meer de manier waarop het gebracht wordt.
Ik val ook niet op zwaardere mannen, maar het wordt (niet alleen hier) heel vaak gebracht alsof het gaat om dikke koeien, vette varkens... vieze, lelijke mensen. Dat vind ik wel iets anders dan je er niet toe aangetrokken voelen
shoot me.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Schandalig!! Je gaat hier toch niet zomaar een eigen mening hebben
Eet smakelijk sleeve-dude
Het moet bij je passen. Heel erg dun past sowieso niet bij mij.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ik ken aardig wat stevige vrouwen die er 300 keer beter en gezonder uit zien dan van die hele slanke dennetjes. Maar andersom ken ik ze ook
Gisteren ook, zat k met een vriend te stoeien (hij weegt richting de 90kg, ik 70kg) en toen wilde een vriendin mee doen, zij woog ongeveer de helft van hem en toen zijn we maar gestopt op t moment dat er gebeukt ging worden. We waren bang haar te brekenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ik ken aardig wat stevige vrouwen die er 300 keer beter en gezonder uit zien dan van die hele slanke dennetjes. Maar andersom ken ik ze ook
Zit je weer te dagdromen ja?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
Fuck, zit ik weer kauwgom te kauwen terwijl ik nog een glas drinken heb staan.
Dan past haar levensstijl niet bij je. Jij bent sportief en valt, zover ik van je begrepen hebt, ook op actieve dames.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is soms ook de manier waarop. Ik val over het algemeen op slank, maar er zijn ook 'meer stevige' dames die ik soms best aantrekkelijk vind, ze zijn zeker niet dik en ik weet bijv dat ze actief bezig zijn met iets (hoeft niet per se sport te zijn) en normaal gezond leven.
Maar is het iemand die al een stuk steviger is en ik weet dat ze om de haverklap hamburgers naar binnen werkt en de hele dag alleen maar lui op de bank hangt bijv, dan kunnen ze allebei zo ongeveer hetzelfde figuur hebben, maar vind ik dame 2 wel lelijk en dame 1 niet. Dan komt er toch ook een gevoel bij kijken.
Dan ga je toch met zn 2en tegen die gast van 90kgquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren ook, zat k met een vriend te stoeien (hij weegt richting de 90kg, ik 70kg) en toen wilde een vriendin mee doen, zij woog ongeveer de helft van hem en toen zijn we maar gestopt op t moment dat er gebeukt ging worden. We waren bang haar te breken
Ja, idd. Mensen die denken dat ze slanker lijken als ze hun lichaam in een of twee maten te klein persenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het moet bij je passen. Heel erg dun past sowieso niet bij mij.
En volgens de richtlijnen ben ik nog te zwaar, en wil er zelf ook wel graag nog een kilo of 5-10 van af... Maar met goede kleding kan je ook een hoop doen.
Ik heb vaak zat slanke meisjes gezien die er dik uit gingen zien door wat ze droegen. Andersom kan gelukkig ook
Nee, valt mee. Ik maak deze vergissing zo vaak. Ik ben geen ezel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit je weer te dagdromen ja?
T ging een beetje om haarquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan ga je toch met zn 2en tegen die gast van 90kg
Dan heb je maat 36 maar toch muffintops omdat je PER SE in die maat 34 moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Mensen die denken dat ze slanker lijken als ze hun lichaam in een of twee maten te klein persen
Dat is waar, maar een actieve levensstijl maar volgens 'de normen' toch wat steviger zijn zou voor mij geen belemmering vormen. Wat steviger maar luier zijn dan de gemiddelde koala-beer, dat vind ik dan gek genoeg weer niets, ondanks dezelfde maten.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan past haar levensstijl niet bij je. Jij bent sportief en valt, zover ik van je begrepen hebt, ook op actieve dames.
Mjah, ligt aan het soort drinken of je dan nog een slok kan nemen of niet.. Met vruchtensap of chocomel raadt ik het je ten zeerste afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Ik maak deze vergissing zo vaak. Ik ben geen ezel.
*bang bang*quote:
Maat 34...dan ben je wel heeeeeel slank.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb je maat 36 maar toch muffintops omdat je PER SE in die maat 34 moet.
Misschien niet, maar zo voelen ze vaak wel aanquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Slanke vrouwen zijn niet meteen breekbaar hoor
I know. In dit geval is het ook niks. Laat mijn drinken wel wat langer staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ligt aan het soort drinken of je dan nog een slok kan nemen of niet.. Met vruchtensap of chocomel raadt ik het je ten zeerste af
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
*bang bang*
Ik wacht rustig tot mn oven klaar is...voor pizza nr 2![]()
supermarktovenzooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
*bang bang*
Ik wacht rustig tot mn oven klaar is...voor pizza nr 2![]()
Ik heb het zien gebeuren, geen gezichtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maat 34...dan ben je wel heeeeeel slank.
Ik heb een Nederlandse maat 38, Engelse of Amerikaanse maat M of 28/29 van broek.
Het begin van het einde, de sleurquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:
Best slecht...vriend wilde vanavond langskomen maar ik moet nog zoveel doen voor school dat ik heb gezegd dat het niet kon. Dus nu is hij er niets maar ik zit nu toch niets voor school te doen.Niet bewust trouwens.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Slanke vrouwen zijn niet meteen breekbaar hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb heel soms nog mt 34 en dan ben ik toch weer blij, kan er niks aan doen
Noooooo!! Ik heb gewoon dikke deadlines.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begin van het einde, de sleur.
Hapquote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Noooooo!! Ik heb gewoon dikke deadlines.Tot vanmiddag half 4 was ik heel goed aan het werk. Nu niet meer.
Nog werken dit jaar? Of ben je de rest van het jaar vrij?quote:
Vanavond nog werken, morgen vrijquote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog werken dit jaar? Of ben je de rest van het jaar vrij?
Supermarktovenzooi heeft dit goddelijke lichaam gemaakt ...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
supermarktovenzooi
jij liever dan ik, al is dominos ook niet geweldig.maar de italiaan hier bezorgd niet. misschien dat ik er zaterdag ga eten. of tapas. even denken nog.
en stiekem zie ik hier toch weer allerlei posts zo van: ja, maaaaaaaaaaaaaar.![]()
We vinden allebei mij leukquote:
Ik werk alleen de laatste 8 uur van het jaar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond nog werken, morgen vrij
dat moet een troep zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Daaahaaamn, m'n zusje is dr nagels aan het lakken beneden. Ik ruik het hier
Dat is mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond nog werken, morgen vrij
Met huis tuin en keuken verf?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Daaahaaamn, m'n zusje is dr nagels aan het lakken beneden. Ik ruik het hier
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk alleen de laatste 8 uur van het jaar niet
Wrong quote I guessquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij moet tot 4 uur morgenmiddag? Damn
Ja, dat is hetquote:
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrong quote I guess
Maar ja. En ik mag om 8 uur beginnen
Mjah, IE van m'n pa update soms niet goed.. dan staat 't quote knopje verkeerdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrong quote I guess
Maar ja. En ik mag om 8 uur beginnen
Nee. Dat kan niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Heatwave NIET leuk vinden?
het was zo voordehandliggend, dan zie je het wel eens over het hoofdquote:
aight!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, morgen oud en nieuwquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het
Maar goed, ik moet zo mijn nagels ook nog doen... Of ik doe het gewoon morgen...
Ik ben blij dat je me vergeeftquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was zo voordehandliggend, dan zie je het wel eens over het hoofd.
Ik ben vrijquote:
Waar ga je boarden?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakken
Mijn dag gaat beter worden op nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, morgen oud en nieuw![]()
Overmorgen leuke dag
Ik ga morgen zo fucking veel carbid knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, morgen oud en nieuw![]()
Overmorgen leuke dag
Ik zou niet anders kunnen al zou ik willenquote:
Wauw! Jouw baas is nog liever!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakken
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vrij![]()
Dus ben ik die laatste 8 uur sowieso vrij
Winterbergenquote:
Overmorgen IS nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn dag gaat beter worden op nieuwjaarsdag![]()
![]()
wat ga jij doen?
Ja, alleen die durven daar niet voor uit te komenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Fluffeh als ik benquote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet anders kunnen al zou ik willen.
Morgen zo gruwelijk veel zuipenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen zo fucking veel carbid knallen
Overmorgen nieuwjaarsdagDan doe ik m'n jurk aan. Hell, dan breng ik 'm daarna wel naar de Turk
fluffy balloonsquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Fluffeh als ik ben
wacht maar gewoon, het vet komt vanzelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Supermarktovenzooi heeft dit goddelijke lichaam gemaakt ...
ja maar....
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
Wie mag ik betalen om mijn onderzoeksopzet zodanig te schrijven dat ik er een ruime voldoende voor krijg?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 50 kratten HJ staan te wachten in Beesdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen zo gruwelijk veel zuipenvuurwerk aansteken, rookbom van 60kg maken en fikkie stoken
Kater ja overmorgenquote:
50?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 50 kratten HJ staan te wachten in Beesd
Ik kan me wel vinden in jouw muzieksmaak geloof ikquote:
25 :p 2 kratten de manquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in jouw muzieksmaak geloof ik
Dat werkt helaas niet met terugwerkende krachtquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
Zo. Lekker thuis.Ik voel me nog best goed voor iemand die nog geen 2 uur heeft geslapen.
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet met terugwerkende kracht.
Je zei altijd, maar voorheen nog nietquote:
Kan ik je daar aan houden dat ik overmorgen geen kater heb?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, jij behoort niet tot de geselecteerden.
Als ze maar niet sproeit danquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt een nogal territoriale poes?
Ik snap het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zei altijd, maar voorheen nog niet. nevermind
.
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht maar gewoon, het vet komt vanzelf.
Quote de goeie.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ik je daar aan houden dat ik overmorgen geen kater heb?
Oh nee?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar niet
en toen werd je plots uitgewoond door 12 negers??quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging film kijken en wijntje doen.
Hier de helft, hoeveel mensen verwachten jllie dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 50 kratten HJ staan te wachten in Beesd
quote:
Het waren geen negers.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toen werd je plots uitgewoond door 12 negers??
Fijne avonden zijn dat he
misschien blijf je wel schriel dan tot je 80ste.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar niet
20 ongeveer. Kan iets meer worden naarmate de avond vordert. Tja, zuipschuiten he.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier de helft, hoeveel mensen verwachten jllie dan?
Blijkbaar deel je niet altijd je ballonnen. In het verleden had je ze ook maar deelde ze niet. Dus met terugwerkende kracht delen, is lastig.quote:
Mja, zoiets iddquote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar deel je niet altijd je ballonnen. In het verleden had je ze ook maar deelde ze niet. Dus met terugwerkende kracht delen, is lastig.
Ofzo.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds erg fijn, vind die hese stem wel wat hebben
Klopt. Is wel apart.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds erg fijn, vind die hese stem wel wat hebben
Tering, dat is een betere verhouding, wij verwachten een mannetje of 30 maar er is ook veel wijn en brutquote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 ongeveer. Kan iets meer worden naarmate de avond vordert. Tja, zuipschuiten he.
Wat?quote:
Oh, zo!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar deel je niet altijd je ballonnen. In het verleden had je ze ook maar deelde ze niet. Dus met terugwerkende kracht delen, is lastig.
Ofzo.
Leukquote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging film kijken en wijntje doen.
Ze quote niet goed. Ging om jouw aanbod om voorstel te schrijven.quote:
Ja hallo ik wilde gaan liggen, dan moeten jullie niet goede muziek blijven postenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Is wel apart.
Ik vind Pat een mooie stem hebben.
Oh, er zal vast ook Jagermeister, schnaps en martini zijn. Maar bier gaat altijd het snelste, dat drinkt iedereen als limonade hier.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dat is een betere verhouding, wij verwachten een mannetje of 30 maar er is ook veel wijn en brut
Ik vind dat echt een tof nummertjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik wilde gaan liggen, dan moeten jullie niet goede muziek blijven posten
Jij en Yuki gaan het nieuwe jaar in knallen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat scheelt Yuki, we hebben genoeg en zijn met ons 2en
Niet noemenswaardig nee. Al zeik ik er natuurlijk wel altijd overquote:
Gelukkig, ik was al bang dat ik een verslag moest schrijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze quote niet goed. Ging om jouw aanbod om voorstel te schrijven.
Jij bent niet geselecteerd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik quote prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze quote niet goed. Ging om jouw aanbod om voorstel te schrijven.
Jij bent niet geselecteerd.
Ik snap het nuquote:
In mijn herinnering deed je dat al voor je in Singles kwamquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig nee. Al zeik ik er natuurlijk wel altijd over![]()
Heb ik hier geleerd
Ok. Dan snap ik je niet.quote:
Dus tochquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet. Goeiendag.
Nouja, ik kwam der om 9 uur en rond 10 uur zette we de film aan. En dan had ik waarschijnlijk van te voren wel kunnen verzinnen dat ik dan nooit meer de bus van 11 uur red.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
LeukWas een lange film zeker dan?
Is minipuber er toch niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Het slechtste voornemen die ik ooit gehoord hebquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga proberen minder te zuipen dan met eerste kerstdag
Na die ene slimme analyse was de koek wel weer op bij je he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet. Goeiendag.
Dan kan ik nog een paar jaar genietenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien blijf je wel schriel dan tot je 80ste.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en Yuki gaan het nieuwe jaar in knallen?
Zou zweren dat ik goed had gequote.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok. Dan snap ik je niet.
[..]
Dus toch
Mijn koek is al maanden op.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na die ene slimme analyse was de koek wel weer op bij je he?.
Maar wij moeten nog meeten!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn koek is al maanden op.Ik kom in juni wel terug ofzo.
Gewoon genoeg drinkenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slechtste voornemen die ik ooit gehoord heb
Toen huilde ik er nog niet bijquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn herinnering deed je dat al voor je in Singles kwam
Vanaf Gorinchem alleen maar mist gezienquote:Op donderdag 30 december 2010 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Klanten waren vrolijk vandaag zeg, want een mooi zonnetje al niet kan doen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en Yuki gaan het nieuwe jaar in knallen?
Misschien handig om iets meer contact te hebben voordat je ze op FB toevoegt.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Irritant als je van weinig mensen hun echte naam weet icm FB, hele tijd in je geheugen graven wie is dat dan?
Ik drink nooit meer!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh!
En idd iets minder maar he Yuki...
Ik weet er van een paar.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Irritant als je van weinig mensen hun echte naam weet icm FB, hele tijd in je geheugen graven wie is dat dan?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn agenda zit tot juni vol.
Geen last van gehadquote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanaf Gorinchem alleen maar mist gezien
Die grap stamt al sinds de eerste brouwer van Hertog Jan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink nooit meer!
Maar ook niet minder
*click* downloadquote:Nude Nuns with Big Guns.2010.DVDRip.XviD-WBZ
Hertog Janquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die grap stamt al sinds de eerste brouwer van Hertog Jan.
Ik ook nietquote:
+1quote:
Heel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
Zeer slecht hoor, maar Hertog Jan komt toch al uit 1300 zoveel?
Geen idee. Ik weet alleen dat het pas in 1998 Hertog Jan werd genoemd.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
Zeer slecht hoor, maar Hertog Jan komt toch al uit 1300 zoveel?
Ik smeer het tegenwoordig gewoon een beetje uitquote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tissues nu toch maar voor iets anders gebruiken he?
Lalalaquote:
TMI Yipquote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik smeer het tegenwoordig gewoon een beetje uit
Klopt. Hertog Jan I, de dertiende eeuwse Hertog van Brabantquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
De site zegt van niet, sinds 1925 namelijk. Wel vernoemd naar een kerel uit die tijd.
Dan is de grap dus nog niet zo oudquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
De site zegt van niet, sinds 1925 namelijk. Wel vernoemd naar een kerel uit die tijd.
Mijn eerste grap was: de grap is al zo oud als de Drooglegging van de jaren 30. Maar dat vond ik niet oud genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is de grap dus nog niet zo oud
Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
TMI Yip
Jou geef ik eerstvolgende keer echt géén hand meer..
Beugelsquote:
Ben je Amerikaans dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn eerste grap was: de grap is al zo oud als de Drooglegging van de jaren 30. Maar dat vond ik niet oud genoeg.
Ik had het over tranen...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
TMI Yip
Jou geef ik eerstvolgende keer echt géén hand meer..
Van je eenogige slang?quote:
Ik kende hem iig nog nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat heeft geen prul met de grap te maken!
En hopelijk zonder ogen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slangetje zou het dan moeten zijn
Geen idee, wat voor een slang jij hebtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slangetje zou het dan moeten zijn
Ik vind het iig een rare uitspraak zeker voor iemand in Nederlandquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook dat heeft niets te maken met of ik wel of geen Amerikaanse zou zijn.
Jij wel, maar hij zal niets zien..quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik kan hem niet laten zien in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |