zegt ze ná dat ik mijn krillen afgeknipt hadquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
gozers met donkere krullen
dat is m'n lijstje.
Thanksquote:
Ja, klopt, hij valt bij mij iets over de knie en ik wil 'm op de knie hebben. Maar dat is makkelijk te regelenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi hoor!!
Ik ben volgens mij wat langer dan jij, voor mij is de lengte echt perfect. Precies op de knie, van mij hoeft ie niet korter
Foto van mij volgt nog wel. Misschien
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
@ Yuki:Wat lang Ja maar wel een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak![]()
Mijn katje ligt hier in dr nieuwe kachelhangding.. En is voor het eerst niet bang voor de knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is nu voor het eerst bang voor vuurwerk. Kreng is 9. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Nu is je comb-over weg?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt ze ná dat ik mijn krillen afgeknipt had
slank, ze moet hoge hakken dragen, een slet in bed, goed kunnen koken, lang haar, stel mooie tieten, vrouwelijke lijnen en kledingstijl, niet zeuren, niet wispelturig, alleen praten als haar wat gevraagd wordt, the usual.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een paar van zulke posts, en dan word jouw eisenlijstje vanzelf ook zichtbaar.
• Mag geen eisenlijstje hebben;
• Niet hypocriet;
• ...
Dank jequote:
Dat beestje heeft de afgelopen maanden ook de nodige stress meegepaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hond is nu voor het eerst bang voor vuurwerk. Kreng is 9. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Max is er nog nooit bang voor geweest. Nu zit ze te shaken in een hoekje. Vorig jaar hadden mn buren heel triest heel veel vuurwerk bij ons de tuin ingegooid. Dat zal de oorzaak wel zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn katje ligt hier in dr nieuwe kachelhangding.. En is voor het eerst niet bang voor de knallen
Maar jij hebt tieten.. Dus dat je maar 1cm verschilt met mij maakt ze dan niet uit.. Over hypocriet gesprokenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank jeIk ga hem laten inkorten idd. Maar ik had al verwacht dat hij wat langer zou zijn, dat krijg je he, als je maar 1.64 bent
Boh zelfs mn hondje heeft er last vanquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat beestje heeft de afgelopen maanden ook de nodige stress meegepakt
Klopt. Ik ben een vrouw, vrouwen hoeven niet lang te zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten.. Dus dat je maar 1cm verschilt met mij maakt ze dan niet uit.. Over hypocriet gesproken
Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik lang benquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank jeIk ga hem laten inkorten idd. Maar ik had al verwacht dat hij wat langer zou zijn, dat krijg je he, als je maar 1.64 bent
Hoezo maar? Vrouwen hoeven niet zo groot te zijn hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat en de huiselijke stress kan ook meehelpen daaraan..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is er nog nooit bang voor geweest. Nu zit ze te shaken in een hoekje. Vorig jaar hadden mn buren heel triest heel veel vuurwerk bij ons de tuin ingegooid. Dat zal de oorzaak wel zijn.
Agossiequote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is er nog nooit bang voor geweest. Nu zit ze te shaken in een hoekje. Vorig jaar hadden mn buren heel triest heel veel vuurwerk bij ons de tuin ingegooid. Dat zal de oorzaak wel zijn.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo maar? Vrouwen hoeven niet zo groot te zijn hoor
Je hebt mijn lijstje gestolenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
slank, ze moet hoge hakken dragen, een slet in bed, goed kunnen koken, lang haar, stel mooie tieten, vrouwelijke lijnen en kledingstijl, niet zeuren, niet wispelturig, alleen praten als haar wat gevraagd wordt, the usual.
Zie mijn reactie op Jofuquote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo maar? Vrouwen hoeven niet zo groot te zijn hoor
Mjah vind haar zo zielig nuquote:Op donderdag 30 december 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
AgossieArme Max. En wat een trieste buren
Hmmmm, dat zie ik niet wat worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
slank, ze moet hoge hakken dragen, een slet in bed, goed kunnen koken, lang haar, stel mooie tieten, vrouwelijke lijnen en kledingstijl, niet zeuren, niet wispelturig, alleen praten als haar wat gevraagd wordt, the usual.
Eerste oud en nieuw met Christo was geweldig. Beest sliep overal doorheen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Lekker, Minipuber die herrie schopt bij mijn ouders
welke punten heb je niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zie ik niet wat worden.
Dat moeten mannen ook gewoon niet doenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zegt ze ná dat ik mijn krillen afgeknipt had
Shit zegquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Samequote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zie ik niet wat worden.
Ik alleen met sneeuw/ijzel. Verder schijn ik te rijden als een kerelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En een vrouw moet echt auto durven rijden.. Geen zacht eitje in 't verkeer.. Ook niet met sneeuw enzo..
Vier punten, de eerste en de laatste drie.quote:
Nee idd, niet het borsthaar afscheren en zo een kaal kippenborstje maken..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat moeten mannen ook gewoon niet doen
ooh dat is een must!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En een vrouw moet echt auto durven rijden.. Geen zacht eitje in 't verkeer.. Ook niet met sneeuw enzo..
jezus ik voldoe helemaal nergens aanquote:Op donderdag 30 december 2010 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Mn borsthaar krult nogquote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm, acceptabelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier punten, de eerste en de laatste drie.
quote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
Max vond het altijd heel leuk, liep er ook gewoon naartoe en ging dan op veilige afstand zitten kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste oud en nieuw met Christo was geweldig. Beest sliep overal doorheen.
Zomer erop was het EK/WK (weet niet meer wat), toen hebben wat teringlijers een rotje tussen z'n achterpoten gegooid. Gelukkig niet gewond, maar sindsdien is Christo zo verschrikkelijk bang voor vuurwerk
Dan mag je J-K's vriendinnetje zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel bonuspunten verdiend bij m vanmiddag, toen we gingen glijden met de auto in de wijk en ik m moeiteloos weer recht kreeg
nee, zeker onacceptabel.. ik wil echt een slet in bed hebben die me alle hoeken van de kamer laat zien en me leger zuigt dan een pakje wicky.quote:
Niks engs aan die sneeuwquote:Op donderdag 30 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slet in bed is ze wel, zegt ze toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, zeker onacceptabel.. ik wil echt een slet in bed hebben die me alle hoeken van de kamer laat zien en me leger zuigt dan een pakje wicky.
Ze hadden bij ons een keer een rotje in de tuin gegooid toen de hond daar net liep. Ze hapte er nog naar maar hij ging net af. Ik schrok me dood. De hond was niet onder de indrukquote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er dan?
[..]
Max vond het altijd heel leuk, liep er ook gewoon naartoe en ging dan op veilige afstand zitten kijken![]()
Gek beest. Nu is ze aan het zenuwpezen, niet normaal meer.
Maar morgenavond is er dus niemand thuis hier. Ik twijfel nu of ik wel weg zal gaan. Ook geen zin om thuis te komen en mn hond half in paniek aan te treffen
Kom zelf maar uit doenquote:
*tondeuse maar weer eens uit de kast pakt...*quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij moet echt leren lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, zeker onacceptabel.. ik wil echt een slet in bed hebben die me alle hoeken van de kamer laat zien en me leger zuigt dan een pakje wicky.
ze zegt dat ze een slet isquote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |