Ik snap het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zei altijd, maar voorheen nog niet. nevermind
.
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht maar gewoon, het vet komt vanzelf.
Quote de goeie.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ik je daar aan houden dat ik overmorgen geen kater heb?
Oh nee?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar niet
en toen werd je plots uitgewoond door 12 negers??quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging film kijken en wijntje doen.
Hier de helft, hoeveel mensen verwachten jllie dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 50 kratten HJ staan te wachten in Beesd
quote:
Het waren geen negers.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toen werd je plots uitgewoond door 12 negers??
Fijne avonden zijn dat he
misschien blijf je wel schriel dan tot je 80ste.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar niet
20 ongeveer. Kan iets meer worden naarmate de avond vordert. Tja, zuipschuiten he.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier de helft, hoeveel mensen verwachten jllie dan?
Blijkbaar deel je niet altijd je ballonnen. In het verleden had je ze ook maar deelde ze niet. Dus met terugwerkende kracht delen, is lastig.quote:
Mja, zoiets iddquote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar deel je niet altijd je ballonnen. In het verleden had je ze ook maar deelde ze niet. Dus met terugwerkende kracht delen, is lastig.
Ofzo.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds erg fijn, vind die hese stem wel wat hebben
Klopt. Is wel apart.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind deze nog steeds erg fijn, vind die hese stem wel wat hebben
Tering, dat is een betere verhouding, wij verwachten een mannetje of 30 maar er is ook veel wijn en brutquote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 ongeveer. Kan iets meer worden naarmate de avond vordert. Tja, zuipschuiten he.
Wat?quote:
Oh, zo!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar deel je niet altijd je ballonnen. In het verleden had je ze ook maar deelde ze niet. Dus met terugwerkende kracht delen, is lastig.
Ofzo.
Leukquote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging film kijken en wijntje doen.
Ze quote niet goed. Ging om jouw aanbod om voorstel te schrijven.quote:
Ja hallo ik wilde gaan liggen, dan moeten jullie niet goede muziek blijven postenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Is wel apart.
Ik vind Pat een mooie stem hebben.
Oh, er zal vast ook Jagermeister, schnaps en martini zijn. Maar bier gaat altijd het snelste, dat drinkt iedereen als limonade hier.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dat is een betere verhouding, wij verwachten een mannetje of 30 maar er is ook veel wijn en brut
Ik vind dat echt een tof nummertjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik wilde gaan liggen, dan moeten jullie niet goede muziek blijven posten
Jij en Yuki gaan het nieuwe jaar in knallen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat scheelt Yuki, we hebben genoeg en zijn met ons 2en
Niet noemenswaardig nee. Al zeik ik er natuurlijk wel altijd overquote:
Gelukkig, ik was al bang dat ik een verslag moest schrijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze quote niet goed. Ging om jouw aanbod om voorstel te schrijven.
Jij bent niet geselecteerd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik quote prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze quote niet goed. Ging om jouw aanbod om voorstel te schrijven.
Jij bent niet geselecteerd.
Ik snap het nuquote:
In mijn herinnering deed je dat al voor je in Singles kwamquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig nee. Al zeik ik er natuurlijk wel altijd over![]()
Heb ik hier geleerd
Ok. Dan snap ik je niet.quote:
Dus tochquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet. Goeiendag.
Nouja, ik kwam der om 9 uur en rond 10 uur zette we de film aan. En dan had ik waarschijnlijk van te voren wel kunnen verzinnen dat ik dan nooit meer de bus van 11 uur red.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
LeukWas een lange film zeker dan?
Is minipuber er toch niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
Het slechtste voornemen die ik ooit gehoord hebquote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga proberen minder te zuipen dan met eerste kerstdag
Na die ene slimme analyse was de koek wel weer op bij je he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh wacht, toch niet. Goeiendag.
Dan kan ik nog een paar jaar genietenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien blijf je wel schriel dan tot je 80ste.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en Yuki gaan het nieuwe jaar in knallen?
Zou zweren dat ik goed had gequote.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok. Dan snap ik je niet.
[..]
Dus toch
Mijn koek is al maanden op.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na die ene slimme analyse was de koek wel weer op bij je he?.
Maar wij moeten nog meeten!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn koek is al maanden op.Ik kom in juni wel terug ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |