quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil jofufu's vriendinnetje niet zijn
daar heb ik geen moeite mee hoorquote:
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bentquote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom is dat woordje "niet" zo klein.. Tsjonge.. logisch dat ik er overheen lees..
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar heb ik geen moeite mee hoor
Selectief lezen ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bent
Ik ookquote:
Normaal lees ik altijd wat ik wil horen/lezen.. bizar dat ik dat nu niet deed, misschien heb ik wel zo veel honger.. Zo maar eens eten gaan scoren danquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bent
Ik heb me vaak moeten omkleden zonder dat er een aparte ruimte is, achja, dan maar gewoon tussen alle mensen in.quote:
Of je wilde gewoon niet lezen dat ik een slet ben in bedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normaal lees ik altijd wat ik wil horen/lezen.. bizar dat ik dat nu niet deed, misschien heb ik wel zo veel honger.. Zo maar eens eten gaan scoren dan
Onmogelijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je wilde gewoon niet lezen dat ik een slet ben in bed
Ik hoef t ook niet te lezen, ik ervaar het lieverquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar de enige in bent..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef t ook niet te lezen, ik ervaar het liever
afgezien van t slanke ben je dus mijn ideale vrouw las ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
ze zeurt ookquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
afgezien van t slanke ben je dus mijn ideale vrouw las ik?
Wie weet.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Als die laatste drie punten bullshit zijn, welquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Alle singles-mannen zijn ideaalquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar wie zegt dat jij haar ideale man bent?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Stom kind dat zo stil en rustig is dat je niet eens merkt dat ie thuis is![]()
Bel ik hem net op of ie het geen tijd vindt om naar huis te komen.
Antwoord: Ik zit boven mama! Wacht ik kom wel even naar beneden!
Dat is idd het probleem niet, alleen vraag en aanbod op elkaar afstemmen is lastigerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar de enige in bent..
Das nou wel weer een grappig koterverhaalquote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ben niet zomaar iemand.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet.
Het ideale kindquote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed puntquote:Op donderdag 30 december 2010 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet.
Punt 1 van jouw eisenlijstje?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
is ook niet relevant want punt 1 staat nog steeds he.
I feel stupid nowquote:
Doe eens niet zo engquote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das nou wel weer een grappig koterverhaal.
Mjahquote:
Ja, dat is inderdaad het belangrijkste aan een vrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
is ook niet relevant want punt 1 staat nog steeds he.
Herkenbaar van mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I feel stupid now![]()
[..]
Doe eens niet zo eng![]()
[..]
Mjah
Ik vind juist weer van niet... Mag best vlees aan zitten enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het belangrijkste aan een vrouw*zichzelf uithongeren gaat
bullquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we samen een cherrytomaatje delen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |