quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil jofufu's vriendinnetje niet zijn
daar heb ik geen moeite mee hoorquote:
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bentquote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom is dat woordje "niet" zo klein.. Tsjonge.. logisch dat ik er overheen lees..
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar heb ik geen moeite mee hoor
Selectief lezen ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bent
Ik ookquote:
Normaal lees ik altijd wat ik wil horen/lezen.. bizar dat ik dat nu niet deed, misschien heb ik wel zo veel honger.. Zo maar eens eten gaan scoren danquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat komt gewoon omdat je een man bent
Ik heb me vaak moeten omkleden zonder dat er een aparte ruimte is, achja, dan maar gewoon tussen alle mensen in.quote:
Of je wilde gewoon niet lezen dat ik een slet ben in bedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normaal lees ik altijd wat ik wil horen/lezen.. bizar dat ik dat nu niet deed, misschien heb ik wel zo veel honger.. Zo maar eens eten gaan scoren dan
Onmogelijk!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je wilde gewoon niet lezen dat ik een slet ben in bed
Ik hoef t ook niet te lezen, ik ervaar het lieverquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar de enige in bent..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef t ook niet te lezen, ik ervaar het liever
afgezien van t slanke ben je dus mijn ideale vrouw las ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |