Nog werken dit jaar? Of ben je de rest van het jaar vrij?quote:
Vanavond nog werken, morgen vrijquote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog werken dit jaar? Of ben je de rest van het jaar vrij?
Supermarktovenzooi heeft dit goddelijke lichaam gemaakt ...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
supermarktovenzooi
jij liever dan ik, al is dominos ook niet geweldig.maar de italiaan hier bezorgd niet. misschien dat ik er zaterdag ga eten. of tapas. even denken nog.
en stiekem zie ik hier toch weer allerlei posts zo van: ja, maaaaaaaaaaaaaar.![]()
We vinden allebei mij leukquote:
Ik werk alleen de laatste 8 uur van het jaar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond nog werken, morgen vrij
dat moet een troep zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Daaahaaamn, m'n zusje is dr nagels aan het lakken beneden. Ik ruik het hier
Dat is mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond nog werken, morgen vrij
Met huis tuin en keuken verf?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Daaahaaamn, m'n zusje is dr nagels aan het lakken beneden. Ik ruik het hier
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk alleen de laatste 8 uur van het jaar niet
Wrong quote I guessquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij moet tot 4 uur morgenmiddag? Damn
Ja, dat is hetquote:
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrong quote I guess
Maar ja. En ik mag om 8 uur beginnen
Mjah, IE van m'n pa update soms niet goed.. dan staat 't quote knopje verkeerdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrong quote I guess
Maar ja. En ik mag om 8 uur beginnen
Nee. Dat kan niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Heatwave NIET leuk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |