Dat dus..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bull![]()
liever een volle vrouw dan een te slanke
Dan wil ik wel de kleine helft!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we samen een cherrytomaatje delen?
Ach, dat was toch ook gekheidquote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bull![]()
liever een volle vrouw dan een te slanke
Neee... *MI van pubers die samen een hamburger en friet bestellen, en vervolgens 1! hap van de burger nemen, ieder 2 frietjes en dan de boel weggooien omdat ze "vol" zitten..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zullen we samen een cherrytomaatje delen?
Nouquote:
Niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, dat was toch ook gekheidIk ben prima tevreden met m'n figuur. En het is niet dat ik een dikke koe ben of zo
Dealquote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
NouOk, vooruit.
Maar dan wil ik morgen de kleinste helft van dat plakje komkommer.
Heb jij niet opgelet gisteren?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet?ik wilde je mijn huisdier maken
Uithongeren is wat anders dan slank zijn/worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het belangrijkste aan een vrouw*zichzelf uithongeren gaat
Venco, ik maak een grapjequote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uithongeren is wat anders dan slank zijn/worden.
God knows I've triedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uithongeren is wat anders dan slank zijn/worden.
nou even serieus dan maar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Punt 1 van jouw eisenlijstje?
Nee, daar voldoe ik idd niet aan
En Samzz in haar eigen woorden ook niet. Maar daar ging mijn punt niet over.
Niet toch? Want je kunt ze niets leren enzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet opgelet gisteren?Mannen zijn de huisdieren.
Ik heb júist opgelet, op die basis benoem ik jou tot mijn huisdier.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet opgelet gisteren?Mannen zijn de huisdieren.
Om die reden niet snel op iemand vallen, schijnt indd. nogal gevoelig te liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
nou even serieus dan maar.
ik val 99 van de 100 keer op slank. dat is een kwestie van smaak en niet bedoeld om iemand aan te vallen. dat iemand zich daardoor misschien wel beledigd of aangevallen voelt is eigenlijk niet zo mijn probleem, daar kan ik namelijk niks aan doen. over smaak valt immers niet te twisten.
En ik bedoelde dus te zeggen dat het Samzz wellicht geen fuck uitmaakt, omdat jij net zo goed haar ideale man niet kan zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik val 99 van de 100 keer op slank. dat is een kwestie van smaak en niet bedoeld om iemand aan te vallen. dat iemand zich daardoor misschien wel beledigd of aangevallen voelt is eigenlijk niet zo mijn probleem, daar kan ik namelijk niks aan doen. over smaak valt immers niet te twisten.
en dan kom ik op je punt. je punt is niet relevant meer op het moment dat ik iemand toch niet aantrekkelijk (genoeg) vind, om welke reden dan ook. in dit geval zegt sammiegirl dat ze niet zo slank is, niks mis mee maar ik kan nu al vrij zeker zeggen dat ik dan niet op haar zal vallen, wat het irrelevant maakt wat zij wil.
dusch. dat mijn pizza maar eens komt. heb er honger van gekregen.
Ik voel me niet aangevallen en ik ben ook niet beledigd. Ik heb niks te klagen en ben blij met mezelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan kom ik op je punt. je punt is niet relevant meer op het moment dat ik iemand toch niet aantrekkelijk (genoeg) vind, om welke reden dan ook. in dit geval zegt sammiegirl dat ze niet zo slank is, niks mis mee maar ik kan nu al vrij zeker zeggen dat ik dan niet op haar zal vallen, wat het irrelevant maakt wat zij wil.
dusch. dat mijn pizza maar eens komt. heb er honger van gekregen.
En dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik bedoelde dus te zeggen dat het Samzz wellicht geen fuck uitmaakt, omdat jij net zo goed haar ideale man niet kan zijn
En eet smakelijk!
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen en ik ben ook niet beledigd. Ik heb niks te klagen en ben blij met mezelf.
bovenste stuk was meer algemeen bedoeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen en ik ben ook niet beledigd. Ik heb niks te klagen en ben blij met mezelf.
Nice. Jij bent tevreden met jezelf en hoe jij bent lichamelijk en qua karakter, valt iemand dan op jou weet je ook zeker dat je niet hoeft te veranderen, je kan helemaal jezelf zijn en/of blijven en dat komt dan een eventuele relatie alleen maar ten goedequote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
En dat!
dank je.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik bedoelde dus te zeggen dat het Samzz wellicht geen fuck uitmaakt, omdat jij net zo goed haar ideale man niet kan zijn
En eet smakelijk!
Mja, dat zal je altijd houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om die reden niet snel op iemand vallen, schijnt indd. nogal gevoelig te liggen.
Dus eigenlijk zijn we het eensquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
dank je.ik zeg hetzelfde alleen vanuit mijn persoon dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |