Ja, idd. Mensen die denken dat ze slanker lijken als ze hun lichaam in een of twee maten te klein persenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het moet bij je passen. Heel erg dun past sowieso niet bij mij.
En volgens de richtlijnen ben ik nog te zwaar, en wil er zelf ook wel graag nog een kilo of 5-10 van af... Maar met goede kleding kan je ook een hoop doen.
Ik heb vaak zat slanke meisjes gezien die er dik uit gingen zien door wat ze droegen. Andersom kan gelukkig ook
Nee, valt mee. Ik maak deze vergissing zo vaak. Ik ben geen ezel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit je weer te dagdromen ja?
T ging een beetje om haarquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan ga je toch met zn 2en tegen die gast van 90kg
Dan heb je maat 36 maar toch muffintops omdat je PER SE in die maat 34 moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Mensen die denken dat ze slanker lijken als ze hun lichaam in een of twee maten te klein persen
Dat is waar, maar een actieve levensstijl maar volgens 'de normen' toch wat steviger zijn zou voor mij geen belemmering vormen. Wat steviger maar luier zijn dan de gemiddelde koala-beer, dat vind ik dan gek genoeg weer niets, ondanks dezelfde maten.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan past haar levensstijl niet bij je. Jij bent sportief en valt, zover ik van je begrepen hebt, ook op actieve dames.
Mjah, ligt aan het soort drinken of je dan nog een slok kan nemen of niet.. Met vruchtensap of chocomel raadt ik het je ten zeerste afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Ik maak deze vergissing zo vaak. Ik ben geen ezel.
*bang bang*quote:
Maat 34...dan ben je wel heeeeeel slank.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb je maat 36 maar toch muffintops omdat je PER SE in die maat 34 moet.
Misschien niet, maar zo voelen ze vaak wel aanquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Slanke vrouwen zijn niet meteen breekbaar hoor
I know. In dit geval is het ook niks. Laat mijn drinken wel wat langer staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ligt aan het soort drinken of je dan nog een slok kan nemen of niet.. Met vruchtensap of chocomel raadt ik het je ten zeerste af
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
*bang bang*
Ik wacht rustig tot mn oven klaar is...voor pizza nr 2![]()
supermarktovenzooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
*bang bang*
Ik wacht rustig tot mn oven klaar is...voor pizza nr 2![]()
Ik heb het zien gebeuren, geen gezichtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maat 34...dan ben je wel heeeeeel slank.
Ik heb een Nederlandse maat 38, Engelse of Amerikaanse maat M of 28/29 van broek.
Het begin van het einde, de sleurquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:
Best slecht...vriend wilde vanavond langskomen maar ik moet nog zoveel doen voor school dat ik heb gezegd dat het niet kon. Dus nu is hij er niets maar ik zit nu toch niets voor school te doen.Niet bewust trouwens.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Slanke vrouwen zijn niet meteen breekbaar hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb heel soms nog mt 34 en dan ben ik toch weer blij, kan er niks aan doen
Noooooo!! Ik heb gewoon dikke deadlines.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begin van het einde, de sleur.
Hapquote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Noooooo!! Ik heb gewoon dikke deadlines.Tot vanmiddag half 4 was ik heel goed aan het werk. Nu niet meer.
Nog werken dit jaar? Of ben je de rest van het jaar vrij?quote:
Vanavond nog werken, morgen vrijquote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog werken dit jaar? Of ben je de rest van het jaar vrij?
Supermarktovenzooi heeft dit goddelijke lichaam gemaakt ...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
supermarktovenzooi
jij liever dan ik, al is dominos ook niet geweldig.maar de italiaan hier bezorgd niet. misschien dat ik er zaterdag ga eten. of tapas. even denken nog.
en stiekem zie ik hier toch weer allerlei posts zo van: ja, maaaaaaaaaaaaaar.![]()
We vinden allebei mij leukquote:
Ik werk alleen de laatste 8 uur van het jaar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond nog werken, morgen vrij
dat moet een troep zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Daaahaaamn, m'n zusje is dr nagels aan het lakken beneden. Ik ruik het hier
Dat is mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond nog werken, morgen vrij
Met huis tuin en keuken verf?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Daaahaaamn, m'n zusje is dr nagels aan het lakken beneden. Ik ruik het hier
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk alleen de laatste 8 uur van het jaar niet
Wrong quote I guessquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij moet tot 4 uur morgenmiddag? Damn
Ja, dat is hetquote:
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrong quote I guess
Maar ja. En ik mag om 8 uur beginnen
Mjah, IE van m'n pa update soms niet goed.. dan staat 't quote knopje verkeerdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrong quote I guess
Maar ja. En ik mag om 8 uur beginnen
Nee. Dat kan niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Heatwave NIET leuk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |