Ik ben blij dat je me vergeeftquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was zo voordehandliggend, dan zie je het wel eens over het hoofd.
Ik ben vrijquote:
Waar ga je boarden?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakken
Mijn dag gaat beter worden op nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, morgen oud en nieuw![]()
Overmorgen leuke dag
Ik ga morgen zo fucking veel carbid knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, morgen oud en nieuw![]()
Overmorgen leuke dag
Ik zou niet anders kunnen al zou ik willenquote:
Wauw! Jouw baas is nog liever!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat lief, ik mag van morgen 8 tot 5! en dan heeeeeeeeel rap mn snowboard spullen pakken
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben vrij![]()
Dus ben ik die laatste 8 uur sowieso vrij
Winterbergenquote:
Overmorgen IS nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn dag gaat beter worden op nieuwjaarsdag![]()
![]()
wat ga jij doen?
Ja, alleen die durven daar niet voor uit te komenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Heatwave NIET leuk vinden?
Geheel terecht natuurlijk. Fluffeh als ik benquote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet anders kunnen al zou ik willen.
Morgen zo gruwelijk veel zuipenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen zo fucking veel carbid knallen
Overmorgen nieuwjaarsdagDan doe ik m'n jurk aan. Hell, dan breng ik 'm daarna wel naar de Turk
fluffy balloonsquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geheel terecht natuurlijk. Fluffeh als ik ben
wacht maar gewoon, het vet komt vanzelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Supermarktovenzooi heeft dit goddelijke lichaam gemaakt ...
ja maar....
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef vencodark het volgende:
Wie mag ik betalen om mijn onderzoeksopzet zodanig te schrijven dat ik er een ruime voldoende voor krijg?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 50 kratten HJ staan te wachten in Beesdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen zo gruwelijk veel zuipenvuurwerk aansteken, rookbom van 60kg maken en fikkie stoken
Kater ja overmorgenquote:
50?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er 50 kratten HJ staan te wachten in Beesd
Ik kan me wel vinden in jouw muzieksmaak geloof ikquote:
25 :p 2 kratten de manquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in jouw muzieksmaak geloof ik
Dat werkt helaas niet met terugwerkende krachtquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
Zo. Lekker thuis.Ik voel me nog best goed voor iemand die nog geen 2 uur heeft geslapen.
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet met terugwerkende kracht.
Je zei altijd, maar voorheen nog nietquote:
Kan ik je daar aan houden dat ik overmorgen geen kater heb?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, jij behoort niet tot de geselecteerden.
Als ze maar niet sproeit danquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt een nogal territoriale poes?
Ik snap het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zei altijd, maar voorheen nog niet. nevermind
.
Dat hoor ik al tig jaar,maar het komt maar nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
wacht maar gewoon, het vet komt vanzelf.
Quote de goeie.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ik je daar aan houden dat ik overmorgen geen kater heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |