ik ben te gek op m'n kereltje om het er niet over te hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is 1 van mijn eerste zinnen als ik iemand tegenkom. Wel zo eerlijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nichtje is dus wel zo'n trut die het verzwijgt
Of misschien meer een soort voortplantingslicentie.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het begin. De volgende stap is alle hippie's, criminelen, etc
Ja maar zij dacht ook dat ze haar vriend kon houden door zwanger te raken op dr 15dequote:
Dat zou zo mooi zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien meer een soort voortplantingslicentie.
Dat niet iedere jut en jul babies mogen maken!
Hoi Jofuquote:
Dat soort mokkels moeten ze echt meteen onvruchtbaar makenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zij dacht ook dat ze haar vriend kon houden door zwanger te raken op dr 15de
Dat soort vrouwen moeten ze falconpunchen. Echt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zij dacht ook dat ze haar vriend kon houden door zwanger te raken op dr 15de
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft er nu 3, van 3 verschillende vadersquote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mokkels moeten ze echt meteen onvruchtbaar maken.
Welke relatie? Die pa was al weg nog voor het 2de trimesterquote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moeten ze falconpunchen. Echt.
Babies krijgen om je relatie te redden
Welja, gooi zo'n kind gelijk in een kutrelatie.
Zou dat ook gelden voor een handicap of beperking?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
Peu: ik snap dat het een beperking is, een kind. Maar ik denk ook dat als iemand leuk genoeg is, je daar wel een weg in weet te vinden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien meer een soort voortplantingslicentie.
Dat niet iedere jut en jul babies mogen maken!
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heatwave! Wat zijn we het eens!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mokkels moeten ze echt meteen onvruchtbaar maken.
Zo'n moeder ben ik dan weer niet. Als ik een avond uit ben zonder kind, dan ben ik zonder kind. Voel niet de behoefte om zijn zindelijkheid te bespreken met iemand die aan de bar hangt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben te gek op m'n kereltje om het er niet over te hebben
Misschien wel ja, ik durf het niet te zeggen. In dit geval heb ik het niet lang vol gehouden.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
Peu: ik snap dat het een beperking is, een kind. Maar ik denk ook dat als iemand leuk genoeg is, je daar wel een weg in weet te vinden.
Alsd iemand leuk genoeg is.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor een handicap of beperking?
met jou altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heatwave! Wat zijn we het eens!
Samen babies maken?
Deze man heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kind ís toch een beperking?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor een handicap of beperking?
Bij mij in de kroeg vragen ze vaak wel naar mn zoon. Wanneer ie weer een keer mee komt overdags en of ie een keer wil dansen weerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n moeder ben ik dan weer niet. Als ik een avond uit ben zonder kind, dan ben ik zonder kind. Voel niet de behoefte om zijn zindelijkheid te bespreken met iemand die aan de bar hangt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:@ TT
Joe! Waar ben je!
Ow, je had de fipo al
Waarom ga je daar dan op zitten?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En niemand zet een ladder tegen de kast zodat ik er af kan komen
verplicht de schaar er inquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft er nu 3, van 3 verschillende vaders
Ja gek hequote:[..]
Welke relatie? Die pa was al weg nog voor het 2de trimester
Ik bedoel... we kunnen wel niet echt samen zwanger worden, maar we blijven het proberen he!quote:
Jij was zeker zo'n Super Smash Bros verslaafde?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet want ik had die console nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n Super Smash Bros verslaafde?
De prangende vraag nu is...is ie gebleven?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft er nu 3, van 3 verschillende vaders
[..]
Welke relatie? Die pa was al weg nog voor het 2de trimester
I can't help myselfquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
I can't help myself
Maar ik ga er zo vandoor, dat ventje ophalen![]()
Dat is ook weer waarquote:
Dan moet ik maar heel snel heel leuk wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsd iemand leuk genoeg is.
Maar dan heb je bij "genoeg" wel gradaties!
Dat ken ik dan weer niet, wel weet ik hoe die "aanval" eruit zietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet want ik had die console niet
Maar dat is toch internettaal? Een flacon punch is toch als je vriendin zwanger is en je wil het kind niet? WHAMMMM!
Wie gebleven?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De prangende vraag nu is...is ie gebleven?
SSB..konings.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n Super Smash Bros verslaafde?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gebleven?
Ze heeft 3 kids van 3 kerels. Ken maar weinig kerels die dan wel blijven
Piraat is right.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
Is een flacon punch niet dat je iemand slaat met een flesje shampoo ofzo?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gebleven?
Ze heeft 3 kids van 3 kerels. Ken maar weinig kerels die dan wel blijven
daar kom ik vandaanquote:
quote:
Dunno en /care.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vast een vaderfiguur in de politie agent die ze elke keer weer thuis brengt?
Heeft Yuki je kereltje al gezien?quote:
Mij houd je niet voor het (oog)lapje natuurlijkquote:
Terecht ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dunno en /care.
Geen contact meer met die kant van de familie, houden zo ook
Stop maarquote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook zo'n nichtje. Nancy. Dr zus heet Kelly.
Moet ik verder gaan, of hebben jullie het beeld nu al?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Tokkiequote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Het zit in de familie...die y op het eindquote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Werk jij wel eens niet?quote:
gisteravond klein verjaardagsfeestje in Utrecht, vandaar.quote:
Ik heet officieel heel anders hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zit in de familie...die y op het eind
point madequote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
ohja, had ze gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond klein verjaardagsfeestje in Utrecht, vandaar.
Samanthaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heet officieel heel anders hoor.
nope.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft Yuki je kereltje al gezien?
Hoeveel uur werk jij per week?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik slaap.
En morgen misschien niet.
Ik vind jouw naam niet in dat rijtje thuis horenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vaak werken met oud en nieuw. Op de taxi. Dat is niet leuk als je hard aan het puberen bentquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik slaap.
En morgen misschien niet.
40, soms meer..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij per week?
mijn buurmeisje heetten zoquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
Is een flacon punch niet dat je iemand slaat met een flesje shampoo ofzo?
Minder dan de rest.. wij zijn altijd maar aan het werk en dan hoor ik hem, ik GA naar werk...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij per week?
Als ik morgen werk zal het tot 4 uur max zijn, dus gewoon oud en nieuw vieren voor mijquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vaak werken met oud en nieuw. Op de taxi. Dat is niet leuk als je hard aan het puberen bent
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Minder dan de rest.. wij zijn altijd maar aan het werk en dan hoor ik hem, ik GA naar werk...
nou duidelijk toch
quote:
Hahaha, het is waar hoor. De naam die op FB staat is mijn roepnaam. Ik had van die gekke ouders, die wilde een serieuze naam en een aparte roepnaam.quote:
hmm, dat is niet leuk nee. Ik heb nog nooit gewerkt met oud en nieuwquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vaak werken met oud en nieuw. Op de taxi. Dat is niet leuk als je hard aan het puberen bent
Oh ja dat is morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik morgen werk zal het tot 4 uur max zijn, dus gewoon oud en nieuw vieren voor mij
Verstop je, nu het nog kan..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat is bijna net zo'n erge typo als yordi
Al vrij snel besloot ik om mn O&N ergens anders te vieren. Ver weg bij mn taxi rijdende moeder vandaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is niet leuk nee. Ik heb nog nooit gewerkt met oud en nieuw![]()
Wel collega's gehad die dan moesten, eentje moest werken vlakbij waar ik het ging vieren in 2006/2007, stonden we em ineens met 50man uit te lachen
wat is je serieuze naam dan? Mijn roepnaam is afgeleid van mijn doopnamen (serieuze namen)quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha, het is waar hoor. De naam die op FB staat is mijn roepnaam. Ik had van die gekke ouders, die wilde een serieuze naam en een aparte roepnaam.
Mot je klappenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zo schrijf ik Yordi altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al 10 jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstop je, nu het nog kan..
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstop je, nu het nog kan..
Te laatquote:
Deborah.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is je serieuze naam dan? Mijn roepnaam is afgeleid van mijn doopnamen (serieuze namen)
Zo hoort het ookquote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha, het is waar hoor. De naam die op FB staat is mijn roepnaam. Ik had van die gekke ouders, die wilde een serieuze naam en een aparte roepnaam.
a of h dan? of echt totaal anders? (Ik heet stiekem ook niet Jordyquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Niets mis mee toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hmm, ook een leuke naam.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee toch.
Met zo'n wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Leugenaarquote:
Elk jaar toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal de spuit-elf verkiezing dit jaar winnen hoor.
Naamquote:
Ik vind t echt een leuke naamquote:
Met zo'n naam is het moeilijk om mij serieus te nemen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naam
Arrg typtyfus en dementie ik vergeet gewoon hele woorden
Een andere debora (zonder h) die ik ken haat het als ik haar debby noem. wat ik dus altijd doequote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal de spuit-elf verkiezing dit jaar winnen hoor.
Dus Amelia(nog zes andere namen) etc vind je mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t echt een leuke naamik ben voor klassiekere namen
Ik ga je sowieso niet nemen, je hebt een kindquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Met zo'n naam is het moeilijk om mij serieus te nemen?
Je hoeft mij ook helemaal niet te nemen, laat me met rust.
klassiek, niet oubolligquote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus Amelia(nog zes andere namen) etc vind je mooi
Nog meer tegenslag he peuquote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga je sowieso niet nemen, je hebt een kind
onterechtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ging de bokaal naar Ripley, dacht ik.
Ja bij de naam Deborah krijg ik altijd hele rare MI'squote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Met zo'n naam is het moeilijk om mij serieus te nemen?
Je hoeft mij ook helemaal niet te nemen, laat me met rust.
Ja hoor, dat is dé reden waarom wij geen seks gaan hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga je sowieso niet nemen, je hebt een kind
jaquote:
Nee, ik zal de droom peu maar laten varen dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jagelukkig hoef ik het niet van Fok te hebben
Van mij uit welquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is dé reden waarom wij geen seks gaan hebben.
Ach ik heb geen eisen maar iedereen wijst mij afquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
Die arme Peu, moet iedereen maar afwijzen omdat ze niet voldoen aan zijn eisen
ja, sorry, ik ben er ook kapot vanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zal de droom peu maar laten varen dan.
Dat kind is er al uit hoor, daar voel je niks van tijdens de seks.quote:
life is hard on mequote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
Omdat het beste vorm van vermaak leedvermaak is?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt, leveranciers die op de geplande dag van levering ineens roepen : ''oh ja sorry, maar wij missen deelmaterialen, dus kunnen niet leveren''
En waarom vertel je dat dan niet 2 weken geleden al ? Toen ik de bestelling plaatste ? He ? Nou ?
Grmbl.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
De aanval is de beste verdediging. Zo is hij alle afwijzingen voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
Jammer, had ik bijna je nummer goed geradenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef L-E het volgende:
Jongens, jullie moeten me even niet bellen. Foon is leeg en oplader niet hier. Geen paniek, ik ben via mail en PM nog te bereiken.
Heel erg goed om te weten..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef L-E het volgende:
Jongens, jullie moeten me even niet bellen. Foon is leeg en oplader niet hier. Geen paniek, ik ben via mail en PM nog te bereiken.
ah, een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdediging. Zo is hij alle afwijzingen voor.
lastig inderdaad. 0800-Lilyquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jammer, had ik bijna je nummer goed geraden
Ik bel altijd 0900-sexylily of is dat haar niet?quote:
je betaald haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bel altijd 0900-sexylily of is dat haar niet?
Hij heeft het geprobeerdquote:
Dat is voor de mensen die ze geld wil laten betalen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bokaal?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ging de bokaal naar Ripley, dacht ik.
Het is voor een goed doelquote:
Je moet LI AAN sms'en naar 2002quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Totaal gemist dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben toch Singles verkiezingen gehad.
de 5quote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet hoe je moet naambellen.
Huh??? Er zit helemaal geen L op mijn telefoon.
En wat krijg ik dan?quote:
Een plantquote:
disturbingquote:
Het is niet alléén maar een beperking, ook niet in een nieuwe relatie, maar dat ligt er aan hoe open je er als man voor staat. En als vrouw.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
Wat is het nu?quote:
Dat zei ik ook, het kan óók een positief effect hebben, zelf ondervonden. Heel mooi om mee te maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet alléén maar een beperking, ook niet in een nieuwe relatie, maar dat ligt er aan hoe open je er als man voor staat. En als vrouw.
Ja en?quote:
Oh nicequote:
Maar de andere kant bestaat ook. Deze eigen ervaring maakt het nog niet tot de totale waarheid.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, het kan óók een positief effect hebben, zelf ondervonden. Heel mooi om mee te maken.
Heb je wel een punt. het zou ook goed een aanvulling Kunnen zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet alléén maar een beperking, ook niet in een nieuwe relatie, maar dat ligt er aan hoe open je er als man voor staat. En als vrouw.
Liaan, plant...doe de wiskundequote:
Dat zeg ik ook totaal niet, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de andere kant bestaat ook. Deze eigen ervaring maakt het nog niet tot de totale waarheid.
Hahahaquote:
Het kan ook een relatiebreker zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. het zou ook goed een aanvulling Kunnen zijn...
Hoaxquote:
Kom aan boord en vaar met mij samen naar het einde van de wereldquote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp niets meer van de wereld..!
want?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp niets meer van de wereld..!
Ik denk geef even mijn mening als kerel zijnde....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan ook een relatiebreker zijn.
Nog meer open deuren om in te trappen?
Feit is gewoon dat een kind eerder en vooral vaker een beperking is dan een verrijking.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de andere kant bestaat ook. Deze eigen ervaring maakt het nog niet tot de totale waarheid.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, het kan óók een positief effect hebben, zelf ondervonden. Heel mooi om mee te maken.
Dat zeg ik niet, het kan idd alebei de kanten op werken en het is ook gewoon eng om eraan te beginnen, begrijp ik helemaal. Alleen dit soort dingen brengen als een soort van universele waarheid valt verkeerdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het an allebei, denk alleen dat eel mensen bij voorbaat al aannemen dat het niet gaat werken. Of dat ze erin stappen met een te romantisch idee. Of misschien dat ze niet verwachten veel met t kind te maken te zullen krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. het zou ook goed een aanvulling Kunnen zijn...
Ik weet niet of dat een feit is. Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat een kind eerder en vooral vaker een beperking is dan een verrijking.
Dan heb je wel geboft dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb pas 1 relatie gehad sinds mijn kind hoor, dus mijn ervaring is alleen daar op gebaseerd.
Ik denk dat je niet aan een relatie begint als je er niet enigszins voor open staat en dan kun je er dus ook niet echt van spreken dat het fout gaat, dan was er gewoon geen kans.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een feit is. Ik vermoed van wel.
Bij boertje zoekt vrouwtje zit er nu eentje die snakt naar kinderen. Al zijn kandidaten zijn alleenstaande moeders met kinderen. Ik denk inderdaad wel dat hij zeker met dit hele sterke gedrag een uitzondering is.
dus we weten nu dat buitenlanders er geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb pas 1 relatie gehad sinds mijn kind hoor, dus mijn ervaring is alleen daar op gebaseerd.
En hoe slaat dit op mijn stuk?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet aan een relatie begint als je er niet enigszins voor open staat en dan kun je er dus ook niet echt van spreken dat het fout gaat, dan was er gewoon geen kans.
Excuus, was meer een reactie op waar jij op reageerde.quote:
Toen wel ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je wel geboft dus.
Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Excuus, was meer een reactie op waar jij op reageerde.
Mensen zien het bij voorbaat al als een beperking en beginnen er dus niet aan.
Die ene niet iig.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
dus we weten nu dat buitenlanders er geen problemen mee hebben.
Ah welnee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef PeuRac het volgende:
shit, ik moet toch maar eens uit bed komen
na mijn (enige) ervaring wel ja, maar als iemand me zo gek krijgt om het nog een keer te proberen, merk ik of het anders kan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Excuus, was meer een reactie op waar jij op reageerde.
Mensen zien het bij voorbaat al als een beperking en beginnen er dus niet aan.
Jezus, wat een L-E actie.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Godver, druk ik halverwege het gesprek per ongeluk weg, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met mijn verhaal bij de belastingdienst.. En het duurde al zo lang.
quote:
ik moet nog bij jou langs lopen voor de liefde op het eerste gezichtquote:
quote:
Ik veroordeel het ook niet, vind het volkomen begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
Het is een punt, net zoals dat sommige mensen geen rokers willen, of iemand laag opgeleid, etc etc
Ja ik ook hoor. Ik zou het jammer vinden als iemand het daarop zou laten afketsen, maar wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, vind het volkomen begrijpelijk.
Zeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
alle buitenlanders zijn toch hetzelfde, kom je nooit op Fok! ofzo?
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, vind het volkomen begrijpelijk.
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb zelden gehoord dat het een turn on. Dat was ook een beetje het punt.
Kom hier dan!quote:
heerlijk lijkt me datquote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doen
Ja daar hopen we op he!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doen
Ik wil best met haar vergeleken worden hoorquote:
Er geen problemen mee hebben is nog wat anders dan er specifiek naar op zoek gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna een beetje eng gaan vinden...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er geen problemen mee hebben is nog wat anders dan er specifiek naar op zoek gaan.
Klopt, die zullen er niet zoveel zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er geen problemen mee hebben is nog wat anders dan er specifiek naar op zoek gaan.
Dat vind ik dus een beetje van die kerel bij boer zoekt vrouw. Een beetje eng omdat hij dat zo specifiek zoekt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna een beetje eng gaan vinden...
Hij wil ze blijkbaar niet van zichzelf, maar wel ervaren hoe dat zou zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje van die kerel bij boer zoekt vrouw. Een beetje eng omdat hij dat zo specifiek zoekt.
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waaromquote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, die zullen er niet zoveel zijn.
Vandaar ook dat het zo prettig is dat er genoeg mensen zijn die het niet zo'n probleem vinden
Geen gedoe met luiers, geen gehuil elke nacht, niet de eindverantwoordelijke zijn (of het iig niet zo voelen) Geen baby in huis, geen zwangere vrouw die gaat liggen bevallen voor je neus, wat ook een afknapper schijnt te zijn voor nogal wat mannen...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje van die kerel bij boer zoekt vrouw. Een beetje eng omdat hij dat zo specifiek zoekt.
Ik begrijp het wel. Mannen hebben nou eenmaal weinig met baby's. Zinloze jank- en schijtmachines. Ze worden pas leuk bij 4+quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje dubieus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waarom
Ik weet niet hoe oud die man is?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil ze blijkbaar niet van zichzelf, maar wel ervaren hoe dat zou zijn.
Of het is een soort type vrouw dat ie zoekt.. gene idee
Het zijn net vrouwen dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zinloze jank- en schijtmachines.
En wat JB zei.. geen verantwoordelijkheid (direct), de babyfase al vaak voorbij.. etc etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud die man is?
Hoewel ik niet weet of het eng is als iemand een kinderwens heeft, maar bijv al wat ouder is en eigenlijk te laat om dan nog eens met een baby te beginnen en daarom graag liefde zoekt en iemand met een kind wat iets ouder is, om zo weer op het juiste 'tijdschema' in te stappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna een beetje eng gaan vinden...
Heet die kennis toevallig Robert M.?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waarom
Hij wil ze ook nog van zichzelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil ze blijkbaar niet van zichzelf, maar wel ervaren hoe dat zou zijn.
Of het is een soort type vrouw dat ie zoekt.. gene idee
L-E!quote:
Mannen willen een vrouw die de Moeder, Madonna en Hoer behelst schijnt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan vind ik het eng wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil ze ook nog van zichzelf.
hij gaat ook alleen maar uit in zogenaamde alimentatie barrenquote:
Moehahaha.quote:
nopequote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Heet die kennis toevallig Robert M.?
Hoer ook aangezien ze dan nu weer single is.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen een vrouw die de Moeder, Madonna en Hoer behelst schijnt.
Moeder staat al vast als je een vrouw met kind neemt
MILFsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen een vrouw die de Moeder, Madonna en Hoer behelst schijnt.
Moeder staat al vast als je een vrouw met kind neemt
Werk je thuis?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
L-E!
Stallone ligt heerlijk op de hippiebank...
Goed plan. Wordt vet. Stuur ff je email in een pbtje, dan krijg je een officiele uitnodigingquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoer ook aangezien ze dan nu weer single is.
Ja, ik durfde het niet te zeggen, maar dat ben je al gauw als je sex hebt gehad met meer dan een man hequote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoer ook aangezien ze dan nu weer single is.
Vakantie popje. Maar moet nog wel wat zooi uploaden naar Soedan idd.quote:
Zit ik ook nog op te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Wordt vet. Stuur ff je email in een pbtje, dan krijg je een officiele uitnodiging
Goed plan!quote:
wat een bull, als een kerel met 3 vrouwen tegelijk sex kan hebben, dan kan een vrouw dat ook gewoon.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet te zeggen, maar dat ben je al gauw als je sex hebt gehad met meer dan een man he![]()
Jij en je vakanties altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vakantie popje. Maar moet nog wel wat zooi uploaden naar Soedan idd.
Ja, dat kan prima, dan is ze dus een hoerquote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat een bull, als een kerel met 3 vrouwen tegelijk sex kan hebben, dan kan een vrouw dat ook gewoon.
Klopt, maar dan ben je wel een sletquote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat een bull, als een kerel met 3 vrouwen tegelijk sex kan hebben, dan kan een vrouw dat ook gewoon.
Ik kan niet met 3 vrouwen tegelijk seks hebben. Weet ik vrij zeker.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss Ongeduld.quote:
quote:
Jij vindt me helemaal niet lekker, ouwehoer. Maar ik vind je evengoed wel lief hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Miss Ongeduld.
Maar ja zo zijn alle lekkere vrouwen.
Niet in mijn boekjequote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima, dan is ze dus een hoer
Nah, alleen kerels die zelf te weinig krijgen vinden je dan koningquote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ben je wel een slet![]()
en een man is dan koning
Done.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Wordt vet. Stuur ff je email in een pbtje, dan krijg je een officiele uitnodiging
Ik ben nog niet zeker hoor. Kijken hoe mn rug dan is.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dit maakt die misschien al waarschijnlijker
Het maakt jou niets uit dat je toekomstige vriendin zo'n 50 man in bed heeft gehad?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Nah, alleen kerels die zelf te weinig krijgen vinden je dan koningen als vrouw vind ik het alleen maar mooi, pakken watje pakken kan.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan niet met 3 vrouwen tegelijk seks hebben. Weet ik vrij zeker.
Absoluut! Dat mag je best zeggen hoor. De waarheid mag gezegd worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet te zeggen, maar dat ben je al gauw als je sex hebt gehad met meer dan een man he![]()
Dat wil ik 29e dan wel zien. Ik ga niet alleen op foto's af.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij vindt me helemaal niet lekker, ouwehoer. Maar ik vind je evengoed wel lief hoor
De enige keer dat ik bruin lag te bakken kreeg ik bezoek van een Getrouwde Gek, daarna is het nooit meer gebeurd hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de zomer lag jij bruin te bakken. Toen zat ik in Soedan.
ik hoef en wil het niet weten, net als dat ik ook geen getallen ga noemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het maakt jou niets uit dat je toekomstige vriendin zo'n 50 man in bed heeft gehad?
Jij valt op wulps en donker. Ik ben blond en tenger. Jij ook, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wil ik 29e dan wel zien. Ik ga niet alleen op foto's af.
0 staat ook zo lullig.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoef en wil het niet weten, net als dat ik ook geen getallen ga noemen.
Ik vind dat juist leuk altijd om te horenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daaromquote:
Ik vind dat altijd zo kansloos! 'Hoeveel heb jij er gehad?'quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk altijd om te horen
Nu echt weg dan
Ik hoor het welquote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zeker hoor. Kijken hoe mn rug dan is.
Kijken of de lijnen elkaar nog ergens kruisen!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk altijd om te horen
Nu echt weg dan
Relaties, prima, dat wil ik best zeggen, maar alles daar buiten,quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kansloos! 'Hoeveel heb jij er gehad?'
Ik heb van blond tot rood tot bruin tot zwart tot roze tot klein tot lang tot dik tot dun tot wulpsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij valt op wulps en donker. Ik ben blond en tenger. Jij ook, toch?
Daar heb ik het echt nog nooit over gehad met een vriendin of scharrel. Het boeit me niet zoveel, maar ik hoef het ook gewoon niet te weten, En das meestal wederzijdsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik het echt nog nooit over gehad met een vriendin of scharrel. Het boeit me niet zoveel, maar ik hoef het ook gewoon niet te weten, En das meestal wederzijds.
Langer? Ik dacht dat jij zo klein was? Hij is 1.80.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb van blond tot rood tot bruin tot zwart tot roze tot klein tot lang tot dik tot dun tot wulpsgehad.
Ik ook.
Lijk wat dat betreft precies op je ex, misschien ben ik ietsje langer.
Dan zijn we vrijwel even groot.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Langer? Ik dacht dat jij zo klein was? Hij is 1.80.
Toch denk ik dat het niets gaat worden tussen ons twee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zijn we vrijwel even groot.
dan ga ik tellen tot ze het zat isquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben haast maagd, als ik de verhalen hier af en toe moet geloven.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat ik boven het gemiddelde van FOK! zit, maar (ver) onder de toppers HW en Cue_
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben haast maagd, als ik de verhalen hier af en toe moet geloven.
I started counting up to her, that's where I should have stoppedquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik tellen tot ze het zat is
Oh ik ook niet hoor. Maar vergeet niet dat er nogal eens overdreven wordt he..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de ONS's en scharrels.
Ik val niet op moeders die grote afstanden weg wonen... oh wacht.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het niets gaat worden tussen ons twee.
Moet er dan per se meteen een relatie aan vast hangen? Dat is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen Krea overdrijft niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor. Maar vergeet niet dat er nogal eens overdreven wordt he..
Wel met specificatie he!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik tellen tot ze het zat is
het is een ideale manier om een behoefte te vervullenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef L-E het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er dan per se meteen een relatie aan vast hangen? Dat is ook niet alles hoor
Mwah, het gaat echt vervelen na een tijdje, dat oppervlakkige gedoe.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een ideale manier om een behoefte te vervullen
Ideaal niet echt, maar verder:quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een ideale manier om een behoefte te vervullen
Dat laatste hoeft voor mij niet zo nodig hoor, maar lief dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val niet op moeders die grote afstanden weg wonen... oh wacht.
Haha nee, maar dat hoeft ook niet. Ik hoop dat jij nog een beetje geneukt wordt de komende tijd.
+1quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het gaat echt vervelen na een tijdje, dat oppervlakkige gedoe.
Ik vind dat fijner.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er dan per se meteen een relatie aan vast hangen? Dat is ook niet alles hoor
Ja dat lijkt mij dus ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een romanticus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft voor mij niet zo nodig hoor, maar lief dat je aan me denkt.
friends with benefits, alle leuke dingen van een relatie, zonder de beperkingen ervanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |