Naamquote:
Ik vind t echt een leuke naamquote:
Met zo'n naam is het moeilijk om mij serieus te nemen?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naam
Arrg typtyfus en dementie ik vergeet gewoon hele woorden
Een andere debora (zonder h) die ik ken haat het als ik haar debby noem. wat ik dus altijd doequote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal de spuit-elf verkiezing dit jaar winnen hoor.
Dus Amelia(nog zes andere namen) etc vind je mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t echt een leuke naamik ben voor klassiekere namen
Ik ga je sowieso niet nemen, je hebt een kindquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Met zo'n naam is het moeilijk om mij serieus te nemen?
Je hoeft mij ook helemaal niet te nemen, laat me met rust.
klassiek, niet oubolligquote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus Amelia(nog zes andere namen) etc vind je mooi
Nog meer tegenslag he peuquote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga je sowieso niet nemen, je hebt een kind
onterechtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ging de bokaal naar Ripley, dacht ik.
Ja bij de naam Deborah krijg ik altijd hele rare MI'squote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Met zo'n naam is het moeilijk om mij serieus te nemen?
Je hoeft mij ook helemaal niet te nemen, laat me met rust.
Ja hoor, dat is dé reden waarom wij geen seks gaan hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga je sowieso niet nemen, je hebt een kind
jaquote:
Nee, ik zal de droom peu maar laten varen dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jagelukkig hoef ik het niet van Fok te hebben
Van mij uit welquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is dé reden waarom wij geen seks gaan hebben.
Ach ik heb geen eisen maar iedereen wijst mij afquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
Die arme Peu, moet iedereen maar afwijzen omdat ze niet voldoen aan zijn eisen
ja, sorry, ik ben er ook kapot vanquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik zal de droom peu maar laten varen dan.
Dat kind is er al uit hoor, daar voel je niks van tijdens de seks.quote:
life is hard on mequote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
Omdat het beste vorm van vermaak leedvermaak is?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt, leveranciers die op de geplande dag van levering ineens roepen : ''oh ja sorry, maar wij missen deelmaterialen, dus kunnen niet leveren''
En waarom vertel je dat dan niet 2 weken geleden al ? Toen ik de bestelling plaatste ? He ? Nou ?
Grmbl.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
De aanval is de beste verdediging. Zo is hij alle afwijzingen voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef rival het volgende:
Jammer, had ik bijna je nummer goed geradenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef L-E het volgende:
Jongens, jullie moeten me even niet bellen. Foon is leeg en oplader niet hier. Geen paniek, ik ben via mail en PM nog te bereiken.
Heel erg goed om te weten..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef L-E het volgende:
Jongens, jullie moeten me even niet bellen. Foon is leeg en oplader niet hier. Geen paniek, ik ben via mail en PM nog te bereiken.
ah, een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdediging. Zo is hij alle afwijzingen voor.
lastig inderdaad. 0800-Lilyquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jammer, had ik bijna je nummer goed geraden
Ik bel altijd 0900-sexylily of is dat haar niet?quote:
je betaald haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bel altijd 0900-sexylily of is dat haar niet?
Hij heeft het geprobeerdquote:
Dat is voor de mensen die ze geld wil laten betalen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bokaal?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ging de bokaal naar Ripley, dacht ik.
Het is voor een goed doelquote:
Je moet LI AAN sms'en naar 2002quote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Totaal gemist dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben toch Singles verkiezingen gehad.
de 5quote:Op donderdag 30 december 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet hoe je moet naambellen.
Huh??? Er zit helemaal geen L op mijn telefoon.
En wat krijg ik dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |