Mij houd je niet voor het (oog)lapje natuurlijkquote:
Terecht ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dunno en /care.
Geen contact meer met die kant van de familie, houden zo ook
Stop maarquote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook zo'n nichtje. Nancy. Dr zus heet Kelly.
Moet ik verder gaan, of hebben jullie het beeld nu al?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Tokkiequote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Het zit in de familie...die y op het eindquote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
Werk jij wel eens niet?quote:
gisteravond klein verjaardagsfeestje in Utrecht, vandaar.quote:
Ik heet officieel heel anders hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zit in de familie...die y op het eind
point madequote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef L-E het volgende:
ohja, had ze gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gisteravond klein verjaardagsfeestje in Utrecht, vandaar.
Samanthaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heet officieel heel anders hoor.
nope.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft Yuki je kereltje al gezien?
Hoeveel uur werk jij per week?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik slaap.
En morgen misschien niet.
Ik vind jouw naam niet in dat rijtje thuis horenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vaak werken met oud en nieuw. Op de taxi. Dat is niet leuk als je hard aan het puberen bentquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik slaap.
En morgen misschien niet.
40, soms meer..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij per week?
mijn buurmeisje heetten zoquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
Is een flacon punch niet dat je iemand slaat met een flesje shampoo ofzo?
Minder dan de rest.. wij zijn altijd maar aan het werk en dan hoor ik hem, ik GA naar werk...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel uur werk jij per week?
Als ik morgen werk zal het tot 4 uur max zijn, dus gewoon oud en nieuw vieren voor mijquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vaak werken met oud en nieuw. Op de taxi. Dat is niet leuk als je hard aan het puberen bent
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Minder dan de rest.. wij zijn altijd maar aan het werk en dan hoor ik hem, ik GA naar werk...
nou duidelijk toch
quote:
Hahaha, het is waar hoor. De naam die op FB staat is mijn roepnaam. Ik had van die gekke ouders, die wilde een serieuze naam en een aparte roepnaam.quote:
hmm, dat is niet leuk nee. Ik heb nog nooit gewerkt met oud en nieuwquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder moest vaak werken met oud en nieuw. Op de taxi. Dat is niet leuk als je hard aan het puberen bent
Oh ja dat is morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik morgen werk zal het tot 4 uur max zijn, dus gewoon oud en nieuw vieren voor mij
Verstop je, nu het nog kan..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat is bijna net zo'n erge typo als yordi
Al vrij snel besloot ik om mn O&N ergens anders te vieren. Ver weg bij mn taxi rijdende moeder vandaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is niet leuk nee. Ik heb nog nooit gewerkt met oud en nieuw![]()
Wel collega's gehad die dan moesten, eentje moest werken vlakbij waar ik het ging vieren in 2006/2007, stonden we em ineens met 50man uit te lachen
wat is je serieuze naam dan? Mijn roepnaam is afgeleid van mijn doopnamen (serieuze namen)quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha, het is waar hoor. De naam die op FB staat is mijn roepnaam. Ik had van die gekke ouders, die wilde een serieuze naam en een aparte roepnaam.
Mot je klappenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Zo schrijf ik Yordi altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al 10 jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstop je, nu het nog kan..
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verstop je, nu het nog kan..
Te laatquote:
Deborah.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat is je serieuze naam dan? Mijn roepnaam is afgeleid van mijn doopnamen (serieuze namen)
Zo hoort het ookquote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Hahaha, het is waar hoor. De naam die op FB staat is mijn roepnaam. Ik had van die gekke ouders, die wilde een serieuze naam en een aparte roepnaam.
a of h dan? of echt totaal anders? (Ik heet stiekem ook niet Jordyquote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Niets mis mee toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hmm, ook een leuke naam.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis mee toch.
Met zo'n wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Leugenaarquote:
Elk jaar toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal de spuit-elf verkiezing dit jaar winnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |