ik ben te gek op m'n kereltje om het er niet over te hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is 1 van mijn eerste zinnen als ik iemand tegenkom. Wel zo eerlijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nichtje is dus wel zo'n trut die het verzwijgt
Of misschien meer een soort voortplantingslicentie.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het begin. De volgende stap is alle hippie's, criminelen, etc
Ja maar zij dacht ook dat ze haar vriend kon houden door zwanger te raken op dr 15dequote:
Dat zou zo mooi zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien meer een soort voortplantingslicentie.
Dat niet iedere jut en jul babies mogen maken!
Hoi Jofuquote:
Dat soort mokkels moeten ze echt meteen onvruchtbaar makenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zij dacht ook dat ze haar vriend kon houden door zwanger te raken op dr 15de
Dat soort vrouwen moeten ze falconpunchen. Echt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zij dacht ook dat ze haar vriend kon houden door zwanger te raken op dr 15de
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft er nu 3, van 3 verschillende vadersquote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mokkels moeten ze echt meteen onvruchtbaar maken.
Welke relatie? Die pa was al weg nog voor het 2de trimesterquote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moeten ze falconpunchen. Echt.
Babies krijgen om je relatie te redden
Welja, gooi zo'n kind gelijk in een kutrelatie.
Zou dat ook gelden voor een handicap of beperking?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
Peu: ik snap dat het een beperking is, een kind. Maar ik denk ook dat als iemand leuk genoeg is, je daar wel een weg in weet te vinden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of misschien meer een soort voortplantingslicentie.
Dat niet iedere jut en jul babies mogen maken!
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heatwave! Wat zijn we het eens!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mokkels moeten ze echt meteen onvruchtbaar maken.
Zo'n moeder ben ik dan weer niet. Als ik een avond uit ben zonder kind, dan ben ik zonder kind. Voel niet de behoefte om zijn zindelijkheid te bespreken met iemand die aan de bar hangt.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben te gek op m'n kereltje om het er niet over te hebben
Misschien wel ja, ik durf het niet te zeggen. In dit geval heb ik het niet lang vol gehouden.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
Peu: ik snap dat het een beperking is, een kind. Maar ik denk ook dat als iemand leuk genoeg is, je daar wel een weg in weet te vinden.
Alsd iemand leuk genoeg is.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor een handicap of beperking?
met jou altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heatwave! Wat zijn we het eens!
Samen babies maken?
Deze man heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kind ís toch een beperking?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor een handicap of beperking?
Bij mij in de kroeg vragen ze vaak wel naar mn zoon. Wanneer ie weer een keer mee komt overdags en of ie een keer wil dansen weerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo'n moeder ben ik dan weer niet. Als ik een avond uit ben zonder kind, dan ben ik zonder kind. Voel niet de behoefte om zijn zindelijkheid te bespreken met iemand die aan de bar hangt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:@ TT
Joe! Waar ben je!
Ow, je had de fipo al
Waarom ga je daar dan op zitten?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
En niemand zet een ladder tegen de kast zodat ik er af kan komen
verplicht de schaar er inquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft er nu 3, van 3 verschillende vaders
Ja gek hequote:[..]
Welke relatie? Die pa was al weg nog voor het 2de trimester
Ik bedoel... we kunnen wel niet echt samen zwanger worden, maar we blijven het proberen he!quote:
Jij was zeker zo'n Super Smash Bros verslaafde?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet want ik had die console nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n Super Smash Bros verslaafde?
De prangende vraag nu is...is ie gebleven?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft er nu 3, van 3 verschillende vaders
[..]
Welke relatie? Die pa was al weg nog voor het 2de trimester
I can't help myselfquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
I can't help myself
Maar ik ga er zo vandoor, dat ventje ophalen![]()
Dat is ook weer waarquote:
Dan moet ik maar heel snel heel leuk wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsd iemand leuk genoeg is.
Maar dan heb je bij "genoeg" wel gradaties!
Dat ken ik dan weer niet, wel weet ik hoe die "aanval" eruit zietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet want ik had die console niet
Maar dat is toch internettaal? Een flacon punch is toch als je vriendin zwanger is en je wil het kind niet? WHAMMMM!
Wie gebleven?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De prangende vraag nu is...is ie gebleven?
SSB..konings.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n Super Smash Bros verslaafde?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gebleven?
Ze heeft 3 kids van 3 kerels. Ken maar weinig kerels die dan wel blijven
Piraat is right.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef ArTiC het volgende:
Is een flacon punch niet dat je iemand slaat met een flesje shampoo ofzo?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gebleven?
Ze heeft 3 kids van 3 kerels. Ken maar weinig kerels die dan wel blijven
daar kom ik vandaanquote:
quote:
Dunno en /care.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vast een vaderfiguur in de politie agent die ze elke keer weer thuis brengt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |