En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb zelden gehoord dat het een turn on. Dat was ook een beetje het punt.
Kom hier dan!quote:
heerlijk lijkt me datquote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doen
Ja daar hopen we op he!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doen
Ik wil best met haar vergeleken worden hoorquote:
Er geen problemen mee hebben is nog wat anders dan er specifiek naar op zoek gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna een beetje eng gaan vinden...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er geen problemen mee hebben is nog wat anders dan er specifiek naar op zoek gaan.
Klopt, die zullen er niet zoveel zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er geen problemen mee hebben is nog wat anders dan er specifiek naar op zoek gaan.
Dat vind ik dus een beetje van die kerel bij boer zoekt vrouw. Een beetje eng omdat hij dat zo specifiek zoekt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna een beetje eng gaan vinden...
Hij wil ze blijkbaar niet van zichzelf, maar wel ervaren hoe dat zou zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje van die kerel bij boer zoekt vrouw. Een beetje eng omdat hij dat zo specifiek zoekt.
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waaromquote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, die zullen er niet zoveel zijn.
Vandaar ook dat het zo prettig is dat er genoeg mensen zijn die het niet zo'n probleem vinden
Geen gedoe met luiers, geen gehuil elke nacht, niet de eindverantwoordelijke zijn (of het iig niet zo voelen) Geen baby in huis, geen zwangere vrouw die gaat liggen bevallen voor je neus, wat ook een afknapper schijnt te zijn voor nogal wat mannen...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een beetje van die kerel bij boer zoekt vrouw. Een beetje eng omdat hij dat zo specifiek zoekt.
Ik begrijp het wel. Mannen hebben nou eenmaal weinig met baby's. Zinloze jank- en schijtmachines. Ze worden pas leuk bij 4+quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje dubieus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waarom
Ik weet niet hoe oud die man is?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil ze blijkbaar niet van zichzelf, maar wel ervaren hoe dat zou zijn.
Of het is een soort type vrouw dat ie zoekt.. gene idee
Het zijn net vrouwen dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zinloze jank- en schijtmachines.
En wat JB zei.. geen verantwoordelijkheid (direct), de babyfase al vaak voorbij.. etc etc.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud die man is?
Hoewel ik niet weet of het eng is als iemand een kinderwens heeft, maar bijv al wat ouder is en eigenlijk te laat om dan nog eens met een baby te beginnen en daarom graag liefde zoekt en iemand met een kind wat iets ouder is, om zo weer op het juiste 'tijdschema' in te stappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ik bijna een beetje eng gaan vinden...
Heet die kennis toevallig Robert M.?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waarom
Hij wil ze ook nog van zichzelf.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil ze blijkbaar niet van zichzelf, maar wel ervaren hoe dat zou zijn.
Of het is een soort type vrouw dat ie zoekt.. gene idee
L-E!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |