Wat is het nu?quote:
Dat zei ik ook, het kan óók een positief effect hebben, zelf ondervonden. Heel mooi om mee te maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet alléén maar een beperking, ook niet in een nieuwe relatie, maar dat ligt er aan hoe open je er als man voor staat. En als vrouw.
Ja en?quote:
Oh nicequote:
Maar de andere kant bestaat ook. Deze eigen ervaring maakt het nog niet tot de totale waarheid.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, het kan óók een positief effect hebben, zelf ondervonden. Heel mooi om mee te maken.
Heb je wel een punt. het zou ook goed een aanvulling Kunnen zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet alléén maar een beperking, ook niet in een nieuwe relatie, maar dat ligt er aan hoe open je er als man voor staat. En als vrouw.
Liaan, plant...doe de wiskundequote:
Dat zeg ik ook totaal niet, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de andere kant bestaat ook. Deze eigen ervaring maakt het nog niet tot de totale waarheid.
Hahahaquote:
Het kan ook een relatiebreker zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. het zou ook goed een aanvulling Kunnen zijn...
Hoaxquote:
Kom aan boord en vaar met mij samen naar het einde van de wereldquote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp niets meer van de wereld..!
want?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp niets meer van de wereld..!
Ik denk geef even mijn mening als kerel zijnde....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het kan ook een relatiebreker zijn.
Nog meer open deuren om in te trappen?
Feit is gewoon dat een kind eerder en vooral vaker een beperking is dan een verrijking.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de andere kant bestaat ook. Deze eigen ervaring maakt het nog niet tot de totale waarheid.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, het kan óók een positief effect hebben, zelf ondervonden. Heel mooi om mee te maken.
Dat zeg ik niet, het kan idd alebei de kanten op werken en het is ook gewoon eng om eraan te beginnen, begrijp ik helemaal. Alleen dit soort dingen brengen als een soort van universele waarheid valt verkeerdquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het an allebei, denk alleen dat eel mensen bij voorbaat al aannemen dat het niet gaat werken. Of dat ze erin stappen met een te romantisch idee. Of misschien dat ze niet verwachten veel met t kind te maken te zullen krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. het zou ook goed een aanvulling Kunnen zijn...
Ik weet niet of dat een feit is. Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat een kind eerder en vooral vaker een beperking is dan een verrijking.
Dan heb je wel geboft dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb pas 1 relatie gehad sinds mijn kind hoor, dus mijn ervaring is alleen daar op gebaseerd.
Ik denk dat je niet aan een relatie begint als je er niet enigszins voor open staat en dan kun je er dus ook niet echt van spreken dat het fout gaat, dan was er gewoon geen kans.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een feit is. Ik vermoed van wel.
Bij boertje zoekt vrouwtje zit er nu eentje die snakt naar kinderen. Al zijn kandidaten zijn alleenstaande moeders met kinderen. Ik denk inderdaad wel dat hij zeker met dit hele sterke gedrag een uitzondering is.
dus we weten nu dat buitenlanders er geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef L-E het volgende:
Ik heb pas 1 relatie gehad sinds mijn kind hoor, dus mijn ervaring is alleen daar op gebaseerd.
En hoe slaat dit op mijn stuk?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet aan een relatie begint als je er niet enigszins voor open staat en dan kun je er dus ook niet echt van spreken dat het fout gaat, dan was er gewoon geen kans.
Excuus, was meer een reactie op waar jij op reageerde.quote:
Toen wel ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je wel geboft dus.
Klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Excuus, was meer een reactie op waar jij op reageerde.
Mensen zien het bij voorbaat al als een beperking en beginnen er dus niet aan.
Die ene niet iig.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
dus we weten nu dat buitenlanders er geen problemen mee hebben.
Ah welnee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef PeuRac het volgende:
shit, ik moet toch maar eens uit bed komen
na mijn (enige) ervaring wel ja, maar als iemand me zo gek krijgt om het nog een keer te proberen, merk ik of het anders kan.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Excuus, was meer een reactie op waar jij op reageerde.
Mensen zien het bij voorbaat al als een beperking en beginnen er dus niet aan.
Jezus, wat een L-E actie.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Godver, druk ik halverwege het gesprek per ongeluk weg, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met mijn verhaal bij de belastingdienst.. En het duurde al zo lang.
quote:
ik moet nog bij jou langs lopen voor de liefde op het eerste gezichtquote:
quote:
Ik veroordeel het ook niet, vind het volkomen begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.
Het is een punt, net zoals dat sommige mensen geen rokers willen, of iemand laag opgeleid, etc etc
Ja ik ook hoor. Ik zou het jammer vinden als iemand het daarop zou laten afketsen, maar wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, vind het volkomen begrijpelijk.
Zeg.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
alle buitenlanders zijn toch hetzelfde, kom je nooit op Fok! ofzo?
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik veroordeel het ook niet, vind het volkomen begrijpelijk.
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb zelden gehoord dat het een turn on. Dat was ook een beetje het punt.
Kom hier dan!quote:
heerlijk lijkt me datquote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan ontmoet je iemand die het geen probleem vindt, ervoor open staat en er moeite voor wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |