Mannen willen een vrouw die de Moeder, Madonna en Hoer behelst schijnt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een kennis noemt vrouwen met kinderen "het heilige land" ik heb em nooit durven vragen waarom
Dan vind ik het eng wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil ze ook nog van zichzelf.
hij gaat ook alleen maar uit in zogenaamde alimentatie barrenquote:
Moehahaha.quote:
nopequote:Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Heet die kennis toevallig Robert M.?
Hoer ook aangezien ze dan nu weer single is.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen een vrouw die de Moeder, Madonna en Hoer behelst schijnt.
Moeder staat al vast als je een vrouw met kind neemt
MILFsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen willen een vrouw die de Moeder, Madonna en Hoer behelst schijnt.
Moeder staat al vast als je een vrouw met kind neemt
Werk je thuis?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
L-E!
Stallone ligt heerlijk op de hippiebank...
Goed plan. Wordt vet. Stuur ff je email in een pbtje, dan krijg je een officiele uitnodigingquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoer ook aangezien ze dan nu weer single is.
Ja, ik durfde het niet te zeggen, maar dat ben je al gauw als je sex hebt gehad met meer dan een man hequote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoer ook aangezien ze dan nu weer single is.
Vakantie popje. Maar moet nog wel wat zooi uploaden naar Soedan idd.quote:
Zit ik ook nog op te wachten.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Wordt vet. Stuur ff je email in een pbtje, dan krijg je een officiele uitnodiging
Goed plan!quote:
wat een bull, als een kerel met 3 vrouwen tegelijk sex kan hebben, dan kan een vrouw dat ook gewoon.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet te zeggen, maar dat ben je al gauw als je sex hebt gehad met meer dan een man he![]()
Jij en je vakanties altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vakantie popje. Maar moet nog wel wat zooi uploaden naar Soedan idd.
Ja, dat kan prima, dan is ze dus een hoerquote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat een bull, als een kerel met 3 vrouwen tegelijk sex kan hebben, dan kan een vrouw dat ook gewoon.
Klopt, maar dan ben je wel een sletquote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat een bull, als een kerel met 3 vrouwen tegelijk sex kan hebben, dan kan een vrouw dat ook gewoon.
Ik kan niet met 3 vrouwen tegelijk seks hebben. Weet ik vrij zeker.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss Ongeduld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |