quote:
Jij vindt me helemaal niet lekker, ouwehoer. Maar ik vind je evengoed wel lief hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Miss Ongeduld.
Maar ja zo zijn alle lekkere vrouwen.
Niet in mijn boekjequote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan prima, dan is ze dus een hoer
Nah, alleen kerels die zelf te weinig krijgen vinden je dan koningquote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ben je wel een slet![]()
en een man is dan koning
Done.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Wordt vet. Stuur ff je email in een pbtje, dan krijg je een officiele uitnodiging
Ik ben nog niet zeker hoor. Kijken hoe mn rug dan is.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dit maakt die misschien al waarschijnlijker
Het maakt jou niets uit dat je toekomstige vriendin zo'n 50 man in bed heeft gehad?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Nah, alleen kerels die zelf te weinig krijgen vinden je dan koningen als vrouw vind ik het alleen maar mooi, pakken watje pakken kan.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan niet met 3 vrouwen tegelijk seks hebben. Weet ik vrij zeker.
Absoluut! Dat mag je best zeggen hoor. De waarheid mag gezegd worden.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik durfde het niet te zeggen, maar dat ben je al gauw als je sex hebt gehad met meer dan een man he![]()
Dat wil ik 29e dan wel zien. Ik ga niet alleen op foto's af.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij vindt me helemaal niet lekker, ouwehoer. Maar ik vind je evengoed wel lief hoor
De enige keer dat ik bruin lag te bakken kreeg ik bezoek van een Getrouwde Gek, daarna is het nooit meer gebeurd hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van de zomer lag jij bruin te bakken. Toen zat ik in Soedan.
ik hoef en wil het niet weten, net als dat ik ook geen getallen ga noemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het maakt jou niets uit dat je toekomstige vriendin zo'n 50 man in bed heeft gehad?
Jij valt op wulps en donker. Ik ben blond en tenger. Jij ook, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wil ik 29e dan wel zien. Ik ga niet alleen op foto's af.
0 staat ook zo lullig.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoef en wil het niet weten, net als dat ik ook geen getallen ga noemen.
Ik vind dat juist leuk altijd om te horenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daaromquote:
Ik vind dat altijd zo kansloos! 'Hoeveel heb jij er gehad?'quote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk altijd om te horen
Nu echt weg dan
Ik hoor het welquote:Op donderdag 30 december 2010 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zeker hoor. Kijken hoe mn rug dan is.
Kijken of de lijnen elkaar nog ergens kruisen!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat juist leuk altijd om te horen
Nu echt weg dan
Relaties, prima, dat wil ik best zeggen, maar alles daar buiten,quote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo kansloos! 'Hoeveel heb jij er gehad?'
Ik heb van blond tot rood tot bruin tot zwart tot roze tot klein tot lang tot dik tot dun tot wulpsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij valt op wulps en donker. Ik ben blond en tenger. Jij ook, toch?
Daar heb ik het echt nog nooit over gehad met een vriendin of scharrel. Het boeit me niet zoveel, maar ik hoef het ook gewoon niet te weten, En das meestal wederzijdsquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik het echt nog nooit over gehad met een vriendin of scharrel. Het boeit me niet zoveel, maar ik hoef het ook gewoon niet te weten, En das meestal wederzijds.
Langer? Ik dacht dat jij zo klein was? Hij is 1.80.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb van blond tot rood tot bruin tot zwart tot roze tot klein tot lang tot dik tot dun tot wulpsgehad.
Ik ook.
Lijk wat dat betreft precies op je ex, misschien ben ik ietsje langer.
Dan zijn we vrijwel even groot.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Langer? Ik dacht dat jij zo klein was? Hij is 1.80.
Toch denk ik dat het niets gaat worden tussen ons twee.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zijn we vrijwel even groot.
dan ga ik tellen tot ze het zat isquote:Op donderdag 30 december 2010 13:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben haast maagd, als ik de verhalen hier af en toe moet geloven.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat ik boven het gemiddelde van FOK! zit, maar (ver) onder de toppers HW en Cue_
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben haast maagd, als ik de verhalen hier af en toe moet geloven.
I started counting up to her, that's where I should have stoppedquote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik tellen tot ze het zat is
Oh ik ook niet hoor. Maar vergeet niet dat er nogal eens overdreven wordt he..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de ONS's en scharrels.
Ik val niet op moeders die grote afstanden weg wonen... oh wacht.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het niets gaat worden tussen ons twee.
Moet er dan per se meteen een relatie aan vast hangen? Dat is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen Krea overdrijft niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor. Maar vergeet niet dat er nogal eens overdreven wordt he..
Wel met specificatie he!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan ga ik tellen tot ze het zat is
het is een ideale manier om een behoefte te vervullenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:38 schreef L-E het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er dan per se meteen een relatie aan vast hangen? Dat is ook niet alles hoor
Mwah, het gaat echt vervelen na een tijdje, dat oppervlakkige gedoe.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een ideale manier om een behoefte te vervullen
Ideaal niet echt, maar verder:quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is een ideale manier om een behoefte te vervullen
Dat laatste hoeft voor mij niet zo nodig hoor, maar lief dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik val niet op moeders die grote afstanden weg wonen... oh wacht.
Haha nee, maar dat hoeft ook niet. Ik hoop dat jij nog een beetje geneukt wordt de komende tijd.
+1quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het gaat echt vervelen na een tijdje, dat oppervlakkige gedoe.
Ik vind dat fijner.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet er dan per se meteen een relatie aan vast hangen? Dat is ook niet alles hoor
Ja dat lijkt mij dus ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een romanticus.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft voor mij niet zo nodig hoor, maar lief dat je aan me denkt.
friends with benefits, alle leuke dingen van een relatie, zonder de beperkingen ervanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |